Cevapla
Bla...Bla...

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 16-08-2011 #21791
Sponsorlu Bağlantılar

dur bi de ben bakıyım
kaybolmayasın
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 16-08-2011 #21792
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bakıyorum da buralara ama,
Atosum yok bana lordum lordum derdi hep
ben henüz açamadığım için bilmiyordum olup olmadığını..
merak etme kesin izinlidir memo :smile:
ben sana diyim Lordum diye
olma mı
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-08-2011 #21793
ben henüz açamadığım için bilmiyordum olup olmadığını..
merak etme kesin izinlidir memo :smile:
ben sana diyim Lordum diye
olma mı
Di baaA

Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 16-08-2011 #21794
Oooo my dear lord. (pis bi ingiliz aksanı ile telaffz edin)

Kaba kulak olmuşum kusura bakmayın çok kaba duyuyorum herşeyi.

Selamlar kendimi Irak'taki amerikan askerleri gibi hissettim, işgalci.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-08-2011 #21795
oyyy dünyanın en tatlı Rabia'sı gelmiş :kiss1:
öyle kocaman gülümsedim ki güneş utandı kendi sıcak sırıtışından

ne güzel geliyosun sen öyle ya:rofl:
Seni gördüm, göslerini gördüm uçarak geldim D
şahin oldum şair oldum ne varsa oldum işte
Sen nelere kadirsin böyle nurum :kiss1::kiss1:
Reyhan kuşumla özü de görürsem artık mikemmel bir kişilk olurum heralde
ruhlar arası gezintilere başlarım

Çok mu yoğunsun yavruşum, savur saçlarını şöyle at kemgözleri üstünden yaparsın seeen :kiss1::kiss1::kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-08-2011 #21796
Oooo my dear lord. (pis bi ingiliz aksanı ile telaffz edin)

Kaba kulak olmuşum kusura bakmayın çok kaba duyuyorum herşeyi.

Selamlar kendimi Irak'taki amerikan askerleri gibi hissettim, işgalci.
Geçmiş olsun kardeşim.
Biri çınlattıdamı oldun kabakulak ?
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 16-08-2011 #21797
Geçmiş olsun kardeşim.
Biri çınlattıdamı oldun kabakulak ?
Sağol Shener, doktor kulak arkası aşınmış dedi, korumalıydın dedi ne bileyim ben hiç önemsememiştim.

Sayın Value hoşgeldiniz kayıp otobüsünde arıyorduk sizi ama burada bulduk. :rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
gnrglr isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gnrglr

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 16-08-2011 #21798
kaybolmayasın
kayboldum e hani açık değilsin :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 16-08-2011 #21799
Di baaA

Kendi geldi, ben artıkın bilahare derim


Oooo my dear lord. (pis bi ingiliz aksanı ile telaffz edin)

Kaba kulak olmuşum kusura bakmayın çok kaba duyuyorum herşeyi.

Selamlar kendimi Irak'taki amerikan askerleri gibi hissettim, işgalci.
Harbiden mi kabakulak oldun len :sadsmile:
Ben yine ense yapıyosun sandımdı
nasılsın? iyi misin?

(vaayss ayran içtik ayrı düştük zaar!!!)

Seni gördüm, göslerini gördüm uçarak geldim D
şahin oldum şair oldum ne varsa oldum işte
Sen nelere kadirsin böyle nurum :kiss1::kiss1:
Reyhan kuşumla özü de görürsem artık mikemmel bir kişilk olurum heralde
ruhlar arası gezintilere başlarım

Çok mu yoğunsun yavruşum, savur saçlarını şöyle at kemgözleri üstünden yaparsın seeen :kiss1::kiss1::kiss1:
:rofl::rofl::rofl:
vaysss senlen astral seyehatlerde buluşmayı hayal ettim birden
Sen zaten mikemmelsin canımıniçisi :kiss1:
Reyhan yavru kuşum artıkın önemli bi iş kadını oldu, buralar onu kesmiyo
Özüm'de belki katılır sohbetimize, bilmiyorum

sanırım bana kaldın keh keh keh
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 16-08-2011 #21800
kayboldum e hani açık değilsin :rofl:
açık ki? el elee
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?