Cevapla
Bla...Bla...
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 24-08-2011 #22451
Sponsorlu Bağlantılar

Kız Allah canını almasın sen çok yaşa emi bu ne böle
I love you, I love you
Do you love me, yes I do
If you love me tell me, tell me
If you love me kiss me, kiss me :rofl::rofl::rofl:

Bende sabahtan beri bunu mıraldanıyodumda kim diye çıkaramıyodum sana soraymışım keşkem :rofl::rofl::rofl:
teşekkür ediyorum nilgüncüm
İşte ben sabahtan beri bunu mırıldandığını duydum o yüzden dur bi paylaşayım dedim :rofl::rofl:
Bayanın söylediği yer nasıl. yes ay duuuuuu :giggle::giggle::giggle::giggle:

Bişey değil canım
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 24-08-2011 #22452
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bu cevabınız beni oldukça berhudar etti Martin Bey D
Aman Allah’ım, ne kadar mesudum... :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 24-08-2011 #22453
Şu an kendimi doğuştan zengin gibi hissediyorum, format attım kendime hiç bişi hatırlamıyorum sadece çok zengin olduğumuz gerçeğinin dışında. D



Bizimki yol ayrımı toprak bütünlüğümüz baki Nilgün. D
herşeye de cevabın var aga yaa
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 24-08-2011 #22454
Aman Allah’ım, ne kadar mesudum... :rofl::rofl::rofl:
Ahhh ahh nerede o eski Yeşilçam filmleri :giggle::giggle:

herşeye de cevabın var aga yaa
Aaaa tabi dili 48 numara oldu Martinin :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-08-2011 #22455
herşeye de cevabın var aga yaa
Katalizor tuhaf bir isim neyse güle güle kullan
Ya bu martinle bisürü kız başedemiyoruz.
Ne içiyosa kahvaltıda, enerji süper yani..
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 24-08-2011 #22456
Böyle paragöz, özünü unutan bir çocuğun annesi olamam ben
Yada şöyle sölim böyle paragöz ve atalarını unutan bir çocuk benim çocuğum olamaz üzgünüm
Hemde burnu uzuyor defolu bu ayol
Çocuk: Neden ağlıyorsun anneciğim?
Anne: Hayır yavrum ağlamıyorum. Gözüme toz kaçtı

herşeye de cevabın var aga yaa
Çok çalıştım yıllardır hep çalıştım hep çalıştım kardeşim. :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 24-08-2011 #22457
Çocuk: Neden ağlıyorsun anneciğim?
Anne: Hayır yavrum ağlamıyorum. Gözüme toz kaçtı



Çok çalıştım yıllardır hep çalıştım hep çalıştım kardeşim. :rofl::rofl::rofl:

Yaaa yıllardır dişini tırnağına tırnağını dişine taktı bu Martinceyiz kolay gelmedi buralara :giggle::giggle:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 24-08-2011 #22458
Ahhh ahh nerede o eski Yeşilçam filmleri :giggle::giggle:



Aaaa tabi dili 48 numara oldu Martinin :rofl::rofl:
Katalizor tuhaf bir isim neyse güle güle kullan
Ya bu martinle bisürü kız başedemiyoruz.
Ne içiyosa kahvaltıda, enerji süper yani..
Ben kör bir gencim, hayatimi keman çalarak kazanırım. Rica ederim duygularımla oynamayın. :rofl::rofl::rofl:

Tanrım neden, neden ben! :rofl::rofl::rofl::rofl:

Yaaa yıllardır dişini tırnağına tırnağını dişine taktı bu Martinceyiz kolay gelmedi buralara :giggle::giggle:
Doğru vallaha kaç vesait yaptım biliyormusun buraya gelene kadar. D

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 24-08-2011 #22459
Ahhh ahh nerede o eski Yeşilçam filmleri :giggle::giggle:



Aaaa tabi dili 48 numara oldu Martinin :rofl::rofl:
diline güveniyor demek ki adam

Katalizor tuhaf bir isim neyse güle güle kullan
Ya bu martinle bisürü kız başedemiyoruz.
Ne içiyosa kahvaltıda, enerji süper yani..
value çok normal ya saol kullanım dileklerin için 2007 de almışım bak şimdi fark ettim üyeliği o zamandan beri kullanıyorum.

Martin sabah içtiğin zımbırtının formülünü istiyorum abi özelden hemen acill
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 24-08-2011 #22460
Ben kör bir gencim, hayatimi keman çalarak kazanırım. Rica ederim duygularımla oynamayın. :rofl::rofl::rofl:

Tanrım neden, neden ben! :rofl::rofl::rofl::rofl:



Doğru vallaha kaç vesait yaptım biliyormusun buraya gelene kadar. D
Biz zengin fabrikatörlerin şımarık çocuklarıyız seni ezmememiz için hiç bir neden yok :rofl::rofl:


diline güveniyor demek ki adam



value çok normal ya saol kullanım dileklerin için 2007 de almışım bak şimdi fark ettim üyeliği o zamandan beri kullanıyorum.

Martin sabah içtiğin zımbırtının formülünü istiyorum abi özelden hemen acill
Özel falan kalmadı artık burada açıklayacak D ŞOK ! ŞOK ! ŞOK ! Birazdan :rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?