Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
C3ng0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-04-2010 #2241
Sponsorlu Bağlantılar

hosbulduk cok ıyı cok guzel Bla...Bla... herseyden memnunum Bla...Bla... sızlerde ıyısınızdır umarım
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 03-04-2010 #2242
                             Sponsorlu Bağlantılar
hosbulduk cok ıyı cok guzel Bla...Bla... herseyden memnunum Bla...Bla... sızlerde ıyısınızdır umarım
Nasıl olalım Cengo, farklı taslar ama hamam aynı hamam Bla...Bla...
Rahatın yerinde mi cidden? Var mı bir isteğin ihtiyacın. Bilmiyorsun belki, bende İstanbul'dayım. Olursa bir durum, yaparız açık oturum (yani bir durum olursa iki elimiz kanda olsa hallederiz :wink: )
Bu mesajdan alıntı yap
C3ng0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-04-2010 #2243
Nasıl olalım Cengo, farklı taslar ama hamam aynı hamam Bla...Bla...
Rahatın yerinde mi cidden? Var mı bir isteğin ihtiyacın. Bilmiyorsun belki, bende İstanbul'dayım. Olursa bir durum, yaparız açık oturum (yani bir durum olursa iki elimiz kanda olsa hallederiz :wink: )
Tesekkur ablacım Bla...Bla... Çoooooook düsüncelisin
Gercekten cok rahatım askeriyiy gırdıgımızde yuzbasu demıstı 2 mılyon asker ıcınde en sanslısı sızsınız dıye gulmustum cıdden oyle galıba Bla...Bla... cok rahatız beden gucune dayalı pek bırsey yapmıyoruz zaman gecırme adına ugrasıyoruz Bla...Bla... bu aralar ihtisas derslerimız basladı... bizim burda yaptıgımız askerlik degil ama aileme cok ozlem var Bla...Bla... sivildede ailemden uzak yasıyorum ama askerde cok farklı oluyorBla...Bla... bunun dısında hersey cok ıyı Bla...Bla... mayıs ayını dagıtımı beklıyoruz Bla...Bla... bakalım ruyamda gordugum yer mı cıkacak Bla...Bla...)
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-04-2010 #2244
selam herkese Bla...Bla...DBla...Bla... sorun yok ben iyim Bla...Bla...DBla...Bla...DBla...Bla...
Cengiz naber? Askerlik nasıl gidiyor? Bla...Bla... (Cevap yukarıda verilmişBla...Bla... )

Nur nerelerdesin kuzum, gözlerim şaşı oldu aramaktanBla...Bla....:kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
C3ng0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-04-2010 #2245
Tesekkurler cok ıyım Bla...Bla... ewet yukarıda yazdım
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 03-04-2010 #2246
Tesekkur ablacım Bla...Bla... Çoooooook düsüncelisin
Gercekten cok rahatım askeriyiy gırdıgımızde yuzbasu demıstı 2 mılyon asker ıcınde en sanslısı sızsınız dıye gulmustum cıdden oyle galıba Bla...Bla... cok rahatız beden gucune dayalı pek bırsey yapmıyoruz zaman gecırme adına ugrasıyoruz Bla...Bla... bu aralar ihtisas derslerimız basladı... bizim burda yaptıgımız askerlik degil ama aileme cok ozlem var Bla...Bla... sivildede ailemden uzak yasıyorum ama askerde cok farklı oluyorBla...Bla... bunun dısında hersey cok ıyı Bla...Bla... mayıs ayını dagıtımı beklıyoruz Bla...Bla... bakalım ruyamda gordugum yer mı cıkacak Bla...Bla...)
Ne demek abicim ne demek Bla...Bla... Senin adına çok sevindim.
Güzel bir zaman dilimi olacak senin için.
Bildiğim kadarıyla askerlik erkekler için güzel bir durak, düşünecek zaman çok. Doğru ve yanlışları tartıp, yeni kararlara vararak bomba gibi dönersin umarım.
Umarım bir deniz memleketine çıkar dağıtımın. Deniz memleketi Bla...Bla...D hahaha..
Gerçi bilmiyorum öyle bir olasılığın var mı?


Cengiz naber? Askerlik nasıl gidiyor? Bla...Bla...

Nur nerelerdesin kuzum, gözlerim şaşı oldu aramaktanBla...Bla....:kiss1:
O kadar arayacağına msn'e bir tıklatsaydın be kuzu Bla...Bla...
Artık buralardayım, gidişim suskun olmuştu ama dönüşüm muhteşem falan filan Bla...Bla...
Daha tam dönemedim yani.. Çok boş bıraktık buraları Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-04-2010 #2247
O kadar arayacağına msn'e bir tıklatsaydın be kuzu Bla...Bla...
Artık buralardayım, gidişim suskun olmuştu ama dönüşüm muhteşem falan filan Bla...Bla...
Daha tam dönemedim yani.. Çok boş bıraktık buraları Bla...Bla...
:rofl: Bir kere dert anlatayım diye satırlarca yazdım, sonra msn kilitlendi bir saat. :rofl: O gün bu gündür sana tıklamaya korkuyorum.:rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
C3ng0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

C3ng0

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 03-04-2010 #2248
her turlu ihtımal war Bla...Bla... %40 ı kıbrıs, yurt dısına gıtme durumuda war barıs gucu olarak Bla...Bla... ama ankar istıyorum ben Bla...Bla... arkadaslarımı cok ozledım Bla...Bla...

dedıgın gbi o kadar cok dusunme zamanın war kı dusunmekten eskı defterlerı bile acıyorsun... sabırı ogrenıyım yeter bu benm cok basımı yaktı... sımdıden zaten bazı seylerı anlamaya basladım...
Bu mesajdan alıntı yap
CrystaLize isimli Üye şimdilik offline konumundadır

CrystaLize(27)

Matbaacı / Mardin

Standart
Alt 03-04-2010 #2249
deneme deneme deneme Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-04-2010 #2250
deneme deneme deneme Bla...Bla...
Tam yeri.:rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?