Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... Sponsorlu Bağlantılar Teşekkür ederim Nilgün Teşekkürler memocan Tam gidiyodun sanırım Yolun açık olsun :rofl: Originally Posted by Nur Yok mutluluğu buldum hiçbiryere gitmiyorum. :angel: Nasılsın iyi misin? :smile:...

Reply
Bla...Bla...
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 26-08-2011 #22791
Sponsorlu Bağlantılar

Teşekkür ederim Nilgün Bla...Bla...



Teşekkürler memocan Bla...Bla...
Tam gidiyodun sanırım Bla...Bla...

Yolun açık olsun :rofl:
Yok mutluluğu buldum hiçbiryere gitmiyorum. :angel:

Nasılsın iyi misin? :smile:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Reply With Quote
Value is offline

Value

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 26-08-2011 #22792
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hayırlı kandiller arkadaşlar.Bla...Bla...

İyi akşamlar.
Hoşgeldin özüm bak nasıl mutlu olduk görüyosun dime Bla...Bla...

Senden öğrendi kaçmayı...Bla...Bla...



Hey gidi mübarek kandil sen nelere kadirsin. Bla...Bla...

Hoşgeldin demeden iyi akşamlar demek çok acı Öz, içimden gelmiyor görüşmek dileğiyle hayırlı akşamlar, hayırlı kandiller.



Yok ben hazır yumurtanın üstünde huzuru arayacağım, hatta kinder sürpriz yumurta bile olur, içindeki sürprizi merak edip heyecan yaparım. :rofl::rofl::rofl:
Huzuru yanlış yerde arayanlardan eyleme bizi Allahım Bla...Bla...

Hayırlı kandiller arkadaşlar Bla...Bla...
Oyyy gözümün nuru hoşgelsin sefalar getirdin nerelerde kaldın yaw Bla...Bla...
Sanada hayırlı kandiller...
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 26-08-2011 #22793
Huzuru yanlış yerde arayanlardan eyleme bizi Allahım Bla...Bla...
Allahım arayanın bi günahı yok, günahı bizleri huzurdan mahrum bırakıp da huzuru yumurtada aratanın boynuna yarabbiiim. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Reply With Quote
Value is offline

Value

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 26-08-2011 #22794
Allahım arayanın bi günahı yok, günahı bizleri huzurdan mahrum bırakıp da huzuru yumurtada aratanın boynuna yarabbiiim. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Allahım yumurtlarım deyip beceremeyenlerin boynuna sar dola Bla...Bla... Bla...Bla...
Reply With Quote
Nur is offline

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Default
Old 26-08-2011 #22795
Yok mutluluğu buldum hiçbiryere gitmiyorum. :angel:

Nasılsın iyi misin? :smile:
Fevkaladenin fevkindeydim
Toplantım vardı, ertelendi.
Bende gittim saçlarımı kestirdim Bla...Bla... ne alakaysa artık
Saçlarım kesilirken de düşündüm
Off son 1 yılda başıma gelmeyen olay, çekmediğim çile kalmadı
kendi kendimi mahvetmeyi yine başardım
an itibariyle kederliyim memocum

sen nasılsın?


Oyyy gözümün nuru hoşgelsin sefalar getirdin nerelerde kaldın yaw Bla...Bla...
Sanada hayırlı kandiller...
Aslında hep buralardayım ama bir şeyler yazmaya fırsatım olamıyor güzelim Bla...Bla...
Aklım sizde valla :kiss1:
Sen nasılsın, nasıl gidiyor?
Reply With Quote
Value is offline

Value

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 26-08-2011 #22796
Fevkaladenin fevkindeydim
Toplantım vardı, ertelendi.
Bende gittim saçlarımı kestirdim Bla...Bla... ne alakaysa artık
Saçlarım kesilirken de düşündüm
Off son 1 yılda başıma gelmeyen olay, çekmediğim çile kalmadı
kendi kendimi mahvetmeyi yine başardım
an itibariyle kederliyim memocum

sen nasılsın?




Aslında hep buralardayım ama bir şeyler yazmaya fırsatım olamıyor güzelim Bla...Bla...
Aklım sizde valla :kiss1:
Sen nasılsın, nasıl gidiyor?
Kıyamam yaaaa:kiss1::kiss1: senin bu efkarının ucu kesin martine dayanır şekerim Bla...Bla... Bla...Bla...
Anlıyorum canım seni işkadını olaraktan Bla...Bla... olsun biliyoruzki burdasın :kiss1::kiss1:
Napim yaaa tavşan peşine koşup duruyoruz işte bıraktığın gibi Bla...Bla...
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 26-08-2011 #22797
Allahım yumurtlarım deyip beceremeyenlerin boynuna sar dola Bla...Bla... Bla...Bla...
Günah dolana oy dolana altımıza bozuk yumurtayı koyanın boynuna dolana, hadi hep bir ağızdan cemaaat. :rofl::rofl::rofl:

Fevkaladenin fevkindeydim
Toplantım vardı, ertelendi.
Bende gittim saçlarımı kestirdim Bla...Bla... ne alakaysa artık
Saçlarım kesilirken de düşündüm
Off son 1 yılda başıma gelmeyen olay, çekmediğim çile kalmadı
kendi kendimi mahvetmeyi yine başardım
an itibariyle kederliyim memocum

sen nasılsın?




Aslında hep buralardayım ama bir şeyler yazmaya fırsatım olamıyor güzelim Bla...Bla...
Aklım sizde valla :kiss1:
Sen nasılsın, nasıl gidiyor?
Noktalı virgül gibiyim ardındaki cümle sevinci mi üzüntüyü yansıtacak bilinmezlerdeyim... Bla...Bla...

Anlayacağın kafam da cümlem de mevsim salatası gibi karmakarışık. :rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Reply With Quote
Nur is offline

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Default
Old 26-08-2011 #22798
Kıyamam yaaaa:kiss1::kiss1: senin bu efkarının ucu kesin martine dayanır şekerim Bla...Bla... Bla...Bla...
Anlıyorum canım seni işkadını olaraktan Bla...Bla... olsun biliyoruzki burdasın :kiss1::kiss1:
Napim yaaa tavşan peşine koşup duruyoruz işte bıraktığın gibi Bla...Bla...
Senin iş kadınlığınıı yirimmm ben :kiss1:
Bakıyorum da memoyu arındırmaya çalışıyormuşsunuz Bla...Bla...
Kutsal damacanalara gelse yine de nafile bir eylem olur bu :rofl:

ehm yani şey
o türünün en saf ve su katılmamış örneği
öyle şeffaf ki buradan bak, taa karşı tepeyi görürsün.. Böyle içi tepe tepe, inişli çıkışlı, ama yeşil, pırıl pırıl, hmm ne dicektim başkaa
Heh neyden bahsettiğimi unuttum iyi mi Bla...Bla...
Reply With Quote
niLqün.672 is offline

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Default
Old 26-08-2011 #22799
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar.
Reply With Quote
lisiaa is offline

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Default
Old 26-08-2011 #22800
herkese iyi akşamlar.
İyi tatiller ve
İyi bayramlar...
Reply With Quote
Reply

LinkBacks (?)
Posted By For Type Date
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?