Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 27-08-2011 #22821
Sponsorlu Bağlantılar

Günaydın tatilciler, nassınız iyiminiz? Bla...Bla...
İyiyiz topraam sen nassın başladın yine mesaiye Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-08-2011 #22822
                             Sponsorlu Bağlantılar
İyiyiz topraam sen nassın başladın yine mesaiye Bla...Bla...
Oooo bizim mesai bitmez topraam, kazma kürek sallayıp duruyoruz işte sen de maşallah gecelemişin burada. :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 27-08-2011 #22823
Oooo bizim mesai bitmez topraam, kazma kürek sallayıp duruyoruz işte sen de maşallah gecelemişin burada. :rofl::rofl::rofl:
Önemli olan dünyada ki mesain bitmesin topraam :rofl:

Yaa evet dün akşam giresim geldi ama kimsecikler bulamadım sataşmaya :rofl: Kendi kendime konuştum durdum.Bu sabahta yazmak için birinin yazmasını bekledim, bu kız deli mi kendi yazıyo kendi cevap veriyo demesinler diye :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-08-2011 #22824
Önemli olan dünyada ki mesain bitmesin topraam :rofl:

Yaa evet dün akşam giresim geldi ama kimsecikler bulamadım sataşmaya :rofl: Kendi kendime konuştum durdum.Bu sabahta yazmak için birinin yazmasını bekledim, bu kız deli mi kendi yazıyo kendi cevap veriyo demesinler diye :rofl::rofl:
Dünyada daha işimiz çok bea. Bla...Bla...

He ya baktım en son gece 12 sen yazmışsın dedim bu kız uyuya kaldı bla da dedim kimsecikler de uyandırmamış. :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
karadumanyeliz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karadumanyeliz

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 27-08-2011 #22825
Günaydın tatilciler, nassınız iyiminiz? Bla...Bla...
İyiyiz çok şükür sende iyisin maşallah yine formundasın :smile:
2 dk komşuya bayramlaşmaya gittim muhabbet akmış Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 27-08-2011 #22826
İyiyiz çok şükür sende iyisin maşallah yine formundasın :smile:
2 dk komşuya bayramlaşmaya gittim muhabbet akmış Bla...Bla...
Vallaha avatarımı nazar boncuğu yapıciiiim. Bla...Bla...

Komşu sana geleydi bea, bilgisayar başındayım bla da sohbetim var deseydin, olmadı camdan uzatsaydı elini ya da bilgisayar varsa webcam açıp verseydi elini, bi daha habersiz bırakma bizi. :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
karadumanyeliz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karadumanyeliz

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 27-08-2011 #22827
Vallaha avatarımı nazar boncuğu yapıciiiim. Bla...Bla...

Komşu sana geleydi bea, bilgisayar başındayım bla da sohbetim var deseydin, olmadı camdan uzatsaydı elini ya da bilgisayar varsa webcam açıp verseydi elini, bi daha habersiz bırakma bizi. :rofl::rofl::rofl:
merak etme bea benim nazarım deymez :tongueout::rofl:

bi kaç müşterimi de arıyım yağlıyım ballıyım 1 haftadır sinek avlıyorum yığınla cenaze namazına hazır sineklerim var bayram dönüşü iş olsun :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 27-08-2011 #22828
Dünyada daha işimiz çok bea. Bla...Bla...

He ya baktım en son gece 12 sen yazmışsın dedim bu kız uyuya kaldı bla da dedim kimsecikler de uyandırmamış. :rofl::rofl::rofl:
Evet ya kafamı dayamıştım bir ara avatarıma orada uyuya kalmışım:sleepy::sleepy: Hiç kimseciklerde üzerime birşey örtmemiş :crying: :rofl::rofl:

merak etme bea benim nazarım deymez :tongueout::rofl:

bi kaç müşterimi de arıyım yağlıyım ballıyım 1 haftadır sinek avlıyorum yığınla cenaze namazına hazır sineklerim var bayram dönüşü iş olsun :rofl::rofl::rofl:
Leşlerini gömmek için bayram dönüşünü mü bekliyorsun Bla...Bla... Kokmasınlar dikkat et şekerim :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
karadumanyeliz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karadumanyeliz

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 27-08-2011 #22829
Evet ya kafamı dayamıştım bir ara avatarıma orada uyuya kalmışım:sleepy::sleepy: Hiç kimseciklerde üzerime birşey örtmemiş :crying: :rofl::rofl:



Leşlerini gömmek için bayram dönüşünü mü bekliyorsun Bla...Bla... Kokmasınlar dikkat et şekerim :rofl::rofl:
bugünde avlıyorum şekerim rekor denemesi yapıorum hedef sayıya ulaşınca gömücez inş. :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 27-08-2011 #22830
bugünde avlıyorum şekerim rekor denemesi yapıorum hedef sayıya ulaşınca gömücez inş. :rofl:
Toplu katliam mı yapıyorsun vay hain Bla...Bla...D Seni SKKD (Sinekleri Koruma ve Kollama Derneği) ' ye şikayet edeceğim :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?