Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-09-2011 #23021
Sponsorlu Bağlantılar

valla bilmiyorum ama böyle giderse inatlaşmaya devam edeceğim
ben hem gidip bilmem kaç sene okuyacam sonra gidip kpss denilen saçma bi sınava girecem bölüm ayrımı yapmayan bi sınav :S:S ( ben güzel sanatlar okudum matematik hiç görmedik ve bir matematik öğretmeni ile bir tutulan bi sınava tabii tutuluyoruz ... ) sonra hadi diyelim bi türlü şans geldi iyi bi sonuç aldın sınavdan sonra birde atanmak için bekliyorsun.. neden emekliliği gelmiş ve emekli olmak isteyemen öğretmenler yüzünden :S:S

valla şimdiden allah kolaylık versin ne diyim Bla...Bla...
Ekmek almaya gittiğin zaman bile merdivenleri iniyosun sonra çıkıyosun birde parayı taşıyosun sonra ekmeği tabi Bla...Bla... Bla...Bla... hiç kolay değil hemde hiç Bla...Bla... Bla...Bla...
O değilde yolda giderken para bulduğunu düşün sonra onu harcamakla hayır vermek arasında gidip gelmelerini bir değerlendir sonra karar ver Bla...Bla... Bla...Bla...
Ne dedim ben ya Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... hahaha ben bile çözemedim Bla...Bla... Bla...Bla...

Bu ülkede herkes kendine yamadığı işi değilde bildiği işi yapsa aslında kalkınmak daha kolay olurdu.
Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... heh biyere bağladım sanırım Bla...Bla... Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 05-09-2011 #23022
                             Sponsorlu Bağlantılar
Ekmek almaya gittiğin zaman bile merdivenleri iniyosun sonra çıkıyosun birde parayı taşıyosun sonra ekmeği tabi Bla...Bla... Bla...Bla... hiç kolay değil hemde hiç Bla...Bla... Bla...Bla...
O değilde yolda giderken para bulduğunu düşün sonra onu harcamakla hayır vermek arasında gidip gelmelerini bir değerlendir sonra karar ver Bla...Bla... Bla...Bla...
Ne dedim ben ya Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... hahaha ben bile çözemedim Bla...Bla... Bla...Bla...
Bu ülkede herkes kendine yamadığı işi değilde bildiği işi yapsa aslında kalkınmak daha kolay olurdu.
Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... heh biyere bağladım sanırım Bla...Bla... Bla...Bla...
valla bi yere bağladın ama bağladığın yeri ben tam olarak algılayamadım .. Bla...Bla... aslında algıladım ama benim dediğimle senin bağladığının arasında bi bağ bulamadım haha yaa çok karışmaya başladı aynı bu bizim sınav sistemleri gibi oldu :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-09-2011 #23023
valla bi yere bağladın ama bağladığın yeri ben tam olarak algılayamadım .. Bla...Bla... aslında algıladım ama benim dediğimle senin bağladığının arasında bi bağ bulamadım haha yaa çok karışmaya başladı aynı bu bizim sınav sistemleri gibi oldu :rofl::rofl:
Bağlantıyı kurmak için ince düşünmek lazım Bla...Bla... Bla...Bla...
Eski şartelleri hatırlarmısın attığı zaman ince tel sarılırdı Bla...Bla... Bla...Bla...
Nerden geldiyse aklıma çok ilgimi çekerdi Bla...Bla... Bla...Bla...
boyum yetmezdi o ayrı tabi Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 05-09-2011 #23024
Bağlantıyı kurmak için ince düşünmek lazım Bla...Bla... Bla...Bla...
Eski şartelleri hatırlarmısın attığı zaman ince tel sarılırdı Bla...Bla... Bla...Bla...
Nerden geldiyse aklıma çok ilgimi çekerdi Bla...Bla... Bla...Bla...
boyum yetmezdi o ayrı tabi Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
hatırlamammı az tel sarmadım öyle ben Bla...Bla... hey gidim günler hey şimdi ne kolay öle git düğmeyi kaldır o kadar eskiden ölemi evde tel arardık olmayınca bi kablo kes ondan tel çıkart onu sar hey gidim heyy Bla...Bla...D
harbiden nerden geldi şimdi aklı o bea
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-09-2011 #23025
hatırlamammı az tel sarmadım öyle ben Bla...Bla... hey gidim günler hey şimdi ne kolay öle git düğmeyi kaldır o kadar eskiden ölemi evde tel arardık olmayınca bi kablo kes ondan tel çıkart onu sar hey gidim heyy Bla...Bla...D
harbiden nerden geldi şimdi aklı o bea
Ne bilim geliyolar arada Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Geçmiş zamanda birgün serdivan AVM ye gittim Bla...Bla... Bla...Bla...
Çok sakindi daha alışamamış bizimkiler belliki..
Güzel olmuş yakışır sakaryama Bla...Bla... Bla...Bla...
İstanbulda gibi hissettim kendimi mağazaları gezerken Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 05-09-2011 #23026
Merhabalaaaarr Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 05-09-2011 #23027
Merhabalaaaarr Bla...Bla...
Sanada merhaba topladın mı malzemeri Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 05-09-2011 #23028
Sanada merhaba topladın mı malzemeri Bla...Bla...
Dedikodu malzemesi mi Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
karadumanyeliz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karadumanyeliz

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 05-09-2011 #23029
Sanada merhaba topladın mı malzemeri Bla...Bla...
Dedikodu malzemesi mi Bla...Bla...D
Merhabalar Arkadaşlar Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 05-09-2011 #23030
Merhabalar Arkadaşlar Bla...Bla...
Aaa Yelizcim merhaba hoşgeldin Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?