Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-09-2011 #23221
Sponsorlu Bağlantılar

vellehe mi? neden ben bilmiyorum? Bla...Bla... :rofl:
Taaaaaaaaaa İstanbul'dan anlaşıldığına göre vardır bişeyler...

Hem sende çığır açtın artık, telefonla muayeneden sonra forumda muayene ve teşhis olarak bir ilksin Bla...Bla... :rofl:
ya ben her işe yararım sen merak etme Bla...Bla...
olabilir sana yakında ilaçta verecem Bla...Bla...
mesela arada dinlen pozitif ol derdini syle içine atma hiç.
Bu mesajdan alıntı yap
Arif ARINMIŞ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Arif ARINMIŞ(28)

Bilg. Teknikeri / Ankara

Standart
Alt 07-09-2011 #23222
                             Sponsorlu Bağlantılar
rüya mı o ne?
ben 12 de gözlerimi kapatır 10 saniye sonra yani 7:30 da gözlerimi açarım o kadar Bla...Bla...


a bir de bugün otobüste "sadece aptallar günde 8 saat uyurlar" diye bir kitap gördüm.
Bu kitabı önceden duymuş, hatta almayı düşünmüştüm. Yalnız konu hakkında ekşi, incefikir gibi sitelerden bilgi aldığımda kitabın gün de 3-4 saat uyumaya kadar ilerlettiğini ama geri kalan zaman içerisinde RUH gibi dolandırttığını söyledir. Bilemiyorum. Okuyan bilen var mı bu kitabı. Eğer sonuçları olumlu ise alıp okucam yani Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 07-09-2011 #23223
Rüyalar ilgi alanıma giriyor. Herkes rüya görür ama bazıları hatırlamaz ve hatırlamıyor olmak bir sorundur. Yani takıntılarımızın baskınlığı sebebiyle gördüğümüz rüyaları hatırlamıyor olabiliriz.
Konuyla ilgili Prof. Dr. Nusret Kaya ’alt beyin’ ile ’üst beyin’ arasında oluşan ve rüyalara yansıyan ’takıntılarımızı’ çeşitli rüya analizleriyle ortadan kaldırarak bilincimizi temizleyebileceğimizi (takıntılardan) söylemekte.
Bu bahsettiğim şey rüya tabiri gibi değil tabi, rüyamızın içinde yer alan, atalarımızdan bize aktarılmış, dna larımızda taşıdığımız bazı bilgi ve sembollerle gerçekleştirebileceğimiz rüya analizi sadece.

Konuyla ilgili "İyileşme Kitabı"nı tavsiye ederim, ki yazarı Prof. Dr. Nusret Kaya'dır.


Alttaki metin Nusret Kaya'nın verdiği bilgiler doğrultusunda yazılmıştır, alıntıdır;

Rüyalar, alt beyin ve şuuraltı sistemlerinin özel bir evrensel sembol diliyle üst beyne verdiği mesajları içeriyor. Şuuraltı ve alt beyin sistemleri rüyayı görüyor, üst beyin sistemi hatırlıyor ve yazıyor. Böylece en azından alt ve üst beyin arasında bir temas kuruluyor. Bu mesajları şu şekilde özetleyebiliriz: Üst beyne yani, farkında olduğumuz üstteki kişiliğe "Senin beyninin derinliklerinde şu şu takıntılar var. Bunları halledemezsen, o muhteşem alt beyinsel enerjini sağlıklı olarak kullanamazsın" diyor rüyalarımız. Dolayısıyla rüyalarınız çözümlenerek daha huzurlu, daha enerjik olmanız sağlanıyor. Rüya görmediğinizi düşünüyorsanız, kesinlikle yanılıyorsunuz. Çünkü her insan her gece rüya görüyor. Özen gösterirseniz, mutlaka hatırlarsınız.

Rüyalarınızı not edin

Üst beynin devre dışı bırakılabildiği her dönemde alt beyne inmek mümkün. Onun için, dilerseniz bazı psikiyatristler rüyalarınızı analiz edebiliyor. Genellikle ilk seanslar sohbetle geçiyor; sonraki seanslar içinse rüyalarınızı not etmeniz isteniyor. Bunun için, uykudan önce başucunuza bir kâğıt kalem koymanız ve ne kadar garip, saçma, ayıp, komik olursa olsun, hatırlayabildiğiniz tüm rüyaları, uyanır uyanmaz ya da en geç kahvaltıdan önce, tüm ayrıntılarıyla yazmanız öneriliyor. Yani, rüyalarınızı üst beyin tam olarak devreye girmeden yazmanız şart. Aksi takdirde, üst beyin devreye girdiğinde rüyalarınızı yorumsuz olarak yazmanız mümkün olmayabiliyor. Ayrıca, rüyalarınızı kimseye anlatıp, yorumlatmamaya da özen gösterin. Çünkü yanlış bir yorum, alt beyninizin takıntılarının artmasına yol açıyor.


Faydası olması dileği ile :tongueout:


Not: Ha bir de her yerde herkese rüyalarınızı anlatmayın, bir analizci çıkıp bütün takıntılarınızı size sayabilir, ruhunuzun derinliklerini görebilir Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lisiaa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lisiaa

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-09-2011 #23224
Rüyalar ilgi alanıma giriyor. Herkes rüya görür ama bazıları hatırlamaz ve hatırlamıyor olmak bir sorundur. Yani takıntılarımızın baskınlığı sebebiyle gördüğümüz rüyaları hatırlamıyor olabiliriz.
Konuyla ilgili Prof. Dr. Nusret Kaya ’alt beyin’ ile ’üst beyin’ arasında oluşan ve rüyalara yansıyan ’takıntılarımızı’ çeşitli rüya analizleriyle ortadan kaldırarak bilincimizi temizleyebileceğimizi (takıntılardan) söylemekte.
Bu bahsettiğim şey rüya tabiri gibi değil tabi, rüyamızın içinde yer alan, atalarımızdan bize aktarılmış, dna larımızda taşıdığımız bazı bilgi ve sembollerle gerçekleştirebileceğimiz rüya analizi sadece.

Konuyla ilgili "İyileşme Kitabı"nı tavsiye ederim, ki yazarı Prof. Dr. Nusret Kaya'dır.


Alttaki metin Nusret Kaya'nın verdiği bilgiler doğrultusunda yazılmıştır, alıntıdır;

Rüyalar, alt beyin ve şuuraltı sistemlerinin özel bir evrensel sembol diliyle üst beyne verdiği mesajları içeriyor. Şuuraltı ve alt beyin sistemleri rüyayı görüyor, üst beyin sistemi hatırlıyor ve yazıyor. Böylece en azından alt ve üst beyin arasında bir temas kuruluyor. Bu mesajları şu şekilde özetleyebiliriz: Üst beyne yani, farkında olduğumuz üstteki kişiliğe "Senin beyninin derinliklerinde şu şu takıntılar var. Bunları halledemezsen, o muhteşem alt beyinsel enerjini sağlıklı olarak kullanamazsın" diyor rüyalarımız. Dolayısıyla rüyalarınız çözümlenerek daha huzurlu, daha enerjik olmanız sağlanıyor. Rüya görmediğinizi düşünüyorsanız, kesinlikle yanılıyorsunuz. Çünkü her insan her gece rüya görüyor. Özen gösterirseniz, mutlaka hatırlarsınız.

Rüyalarınızı not edin

Üst beynin devre dışı bırakılabildiği her dönemde alt beyne inmek mümkün. Onun için, dilerseniz bazı psikiyatristler rüyalarınızı analiz edebiliyor. Genellikle ilk seanslar sohbetle geçiyor; sonraki seanslar içinse rüyalarınızı not etmeniz isteniyor. Bunun için, uykudan önce başucunuza bir kâğıt kalem koymanız ve ne kadar garip, saçma, ayıp, komik olursa olsun, hatırlayabildiğiniz tüm rüyaları, uyanır uyanmaz ya da en geç kahvaltıdan önce, tüm ayrıntılarıyla yazmanız öneriliyor. Yani, rüyalarınızı üst beyin tam olarak devreye girmeden yazmanız şart. Aksi takdirde, üst beyin devreye girdiğinde rüyalarınızı yorumsuz olarak yazmanız mümkün olmayabiliyor. Ayrıca, rüyalarınızı kimseye anlatıp, yorumlatmamaya da özen gösterin. Çünkü yanlış bir yorum, alt beyninizin takıntılarının artmasına yol açıyor.


Faydası olması dileği ile :tongueout:
bilgi için saol :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
denizcem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 07-09-2011 #23225
ya ben her işe yararım sen merak etme Bla...Bla...
olabilir sana yakında ilaçta verecem Bla...Bla...
mesela arada dinlen pozitif ol derdini syle içine atma hiç.
reçete yaz, ben eczaneden alırım Bla...Bla...
İğne olmaması tercihimdir :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-09-2011 #23226
Rüyalar ilgi alanıma giriyor. Herkes rüya görür ama bazıları hatırlamaz ve hatırlamıyor olmak bir sorundur. Yani takıntılarımızın baskınlığı sebebiyle gördüğümüz rüyaları hatırlamıyor olabiliriz.
Konuyla ilgili Prof. Dr. Nusret Kaya �alt beyin� ile �üst beyin� arasında oluşan ve rüyalara yansıyan �takıntılarımızı� çeşitli rüya analizleriyle ortadan kaldırarak bilincimizi temizleyebileceğimizi (takıntılardan) söylemekte.
Bu bahsettiğim şey rüya tabiri gibi değil tabi, rüyamızın içinde yer alan, atalarımızdan bize aktarılmış, dna larımızda taşıdığımız bazı bilgi ve sembollerle gerçekleştirebileceğimiz rüya analizi sadece.

Konuyla ilgili "İyileşme Kitabı"nı tavsiye ederim, ki yazarı Prof. Dr. Nusret Kaya'dır.


Alttaki metin Nusret Kaya'nın verdiği bilgiler doğrultusunda yazılmıştır, alıntıdır;

Rüyalar, alt beyin ve şuuraltı sistemlerinin özel bir evrensel sembol diliyle üst beyne verdiği mesajları içeriyor. Şuuraltı ve alt beyin sistemleri rüyayı görüyor, üst beyin sistemi hatırlıyor ve yazıyor. Böylece en azından alt ve üst beyin arasında bir temas kuruluyor. Bu mesajları şu şekilde özetleyebiliriz: Üst beyne yani, farkında olduğumuz üstteki kişiliğe "Senin beyninin derinliklerinde şu şu takıntılar var. Bunları halledemezsen, o muhteşem alt beyinsel enerjini sağlıklı olarak kullanamazsın" diyor rüyalarımız. Dolayısıyla rüyalarınız çözümlenerek daha huzurlu, daha enerjik olmanız sağlanıyor. Rüya görmediğinizi düşünüyorsanız, kesinlikle yanılıyorsunuz. Çünkü her insan her gece rüya görüyor. Özen gösterirseniz, mutlaka hatırlarsınız.

Rüyalarınızı not edin

Üst beynin devre dışı bırakılabildiği her dönemde alt beyne inmek mümkün. Onun için, dilerseniz bazı psikiyatristler rüyalarınızı analiz edebiliyor. Genellikle ilk seanslar sohbetle geçiyor; sonraki seanslar içinse rüyalarınızı not etmeniz isteniyor. Bunun için, uykudan önce başucunuza bir kâğıt kalem koymanız ve ne kadar garip, saçma, ayıp, komik olursa olsun, hatırlayabildiğiniz tüm rüyaları, uyanır uyanmaz ya da en geç kahvaltıdan önce, tüm ayrıntılarıyla yazmanız öneriliyor. Yani, rüyalarınızı üst beyin tam olarak devreye girmeden yazmanız şart. Aksi takdirde, üst beyin devreye girdiğinde rüyalarınızı yorumsuz olarak yazmanız mümkün olmayabiliyor. Ayrıca, rüyalarınızı kimseye anlatıp, yorumlatmamaya da özen gösterin. Çünkü yanlış bir yorum, alt beyninizin takıntılarının artmasına yol açıyor.


Faydası olması dileği ile :tongueout:


Not: Ha bir de her yerde herkese rüyalarınızı anlatmayın, bir analizci çıkıp bütün takıntılarınızı size sayabilir, ruhunuzun derinliklerini görebilir Bla...Bla...
Benim rüyalarıma dayanabilecek bir psikiyatrist bulduğumde hemen gideceğim. Bla...Bla...DBla...Bla...
Var mı bildiğin iyi biri zuzu. Bla...Bla...


Olan olmayan herkese selam.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 07-09-2011 #23227
bilgi için saol :smile:
Bi şey değil Bla...Bla...

Benim rüyalarıma dayanabilecek bir psikiyatrist bulduğumde hemen gideceğim. Bla...Bla...DBla...Bla...
Var mı bildiğin iyi biri zuzu. Bla...Bla...


Olan olmayan herkese selam.
Tanıdığım bi tane var ama kocasından yeni ayrıldı
en son, bana telefonda dedi ki "bunca yıl bu mesleği yaptım ama şu herifi düzeltemedim" Bla...Bla...
Sanırım iş kendinde bitiyo memocan, kendi kendini düzeltecen :tongueout:


Aleyküm selam bu arada :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 07-09-2011 #23228
Bi şey değil Bla...Bla...



Tanıdığım bi tane var ama kocasından yeni ayrıldı
en son, bana telefonda dedi ki "bunca yıl bu mesleği yaptım ama şu herifi düzeltemedim" Bla...Bla...
Sanırım iş kendinde bitiyo memocan, kendi kendini düzeltecen :tongueout:


Aleyküm selam bu arada :smile:
Bence dersleri dinlememiş pek, hafife almış hastayı. Bla...Bla...DBla...Bla...
Neyse bakacağız başımızın çaresine. Bla...Bla...

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
zambak_100 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

zambak_100

Öğrenci (Grafik) / Kocaeli

Standart
Alt 07-09-2011 #23229
selamlar ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 07-09-2011 #23230
Bence dersleri dinlememiş pek, hafife almış hastayı. Bla...Bla...DBla...Bla...
Neyse bakacağız başımızın çaresine. Bla...Bla...
Seni ancak mısır piramitlerinin gizli odalarında bulunan saklı mezarlardaki gerçekler kurtarabilir Bla...Bla... Bla...Bla...
Biraz beklemen lazım Bla...Bla...
Beklerken kimseye bulaşma sakın Bla...Bla... Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?