Cevapla
Bla...Bla...
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24371
Sponsorlu Bağlantılar

SOrdu ya işte ama tayyip öptürtmem dedi halk yorumlarıda şöyle


"Sayın Kılıçdaroğlu'nun bu konudaki alınganlığını anlıyorum ama bence hemen pes etmemeli. Çok benzer bir olay gençken benim de başıma gelmişti. Beğendiğim bir kız vardı bizim mahallede. Gözümün iyice karardığı bir akşam tenhada sıkıştırıp öpmek istedim. Bana "O kirli dudaklarını çek üzerimden" diyip tokat attı. Ancak yılmadım, bu kez ona daha sıkı sarıldım, ısrarla öptüm sonra vücutlarımız arzuyla birleşti, ikimiz de titriyo... Neyse işte neticede 25 senedir evliyiz şu an, 2 de çocuğumuz var. Bu işler belli olmuyor yani..."
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24372
                             Sponsorlu Bağlantılar
SOrdu ya işte ama tayyip öptürtmem dedi halk yorumlarıda şöyle


"Sayın Kılıçdaroğlu'nun bu konudaki alınganlığını anlıyorum ama bence hemen pes etmemeli. Çok benzer bir olay gençken benim de başıma gelmişti. Beğendiğim bir kız vardı bizim mahallede. Gözümün iyice karardığı bir akşam tenhada sıkıştırıp öpmek istedim. Bana "O kirli dudaklarını çek üzerimden" diyip tokat attı. Ancak yılmadım, bu kez ona daha sıkı sarıldım, ısrarla öptüm sonra vücutlarımız arzuyla birleşti, ikimiz de titriyo... Neyse işte neticede 25 senedir evliyiz şu an, 2 de çocuğumuz var. Bu işler belli olmuyor yani..."
Hahaha
zorla alıkoyma derler buna şekerim
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24373
Belli olmuyormuş yani bu işler ... Abi öyle diyor.
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24374
Belli olmuyormuş yani bu işler ... Abi öyle diyor.
Belli olmaz evet
Sonunda gideceği yer ya kodestir ya ev
Hiiiiç belli olmaz şekerim
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24375
Kavak Yelleri oyuncularının gizli gizli buluşup çekimlere devam ettiği iddiaları RTÜK'ü harekete geçirdi...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24376
Kavak Yelleri oyuncularının gizli gizli buluşup çekimlere devam ettiği iddiaları RTÜK'ü harekete geçirdi...
Asparagas gibisin bugün fıstık :wink:

Geçen gün bizim pencerenin önündeydiler liseli aşıklar gibi
Bir sürahi su bütün işi gördü
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24377
Heyaaa yaşasın kötülük

Dıkş Dıkş... Valla ben bişi yapmıyorum ama en kısa sürede bu sakızların içine ne kattıklarını öğrenmemiz lazım...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24378
Heyaaa yaşasın kötülük

Dıkş Dıkş... Valla ben bişi yapmıyorum ama en kısa sürede bu sakızların içine ne kattıklarını öğrenmemiz lazım...
Silahını doğrulttuğun yere dikkat ettiğin sürece sorun yok şekerim
Sen çiğnemeye devam et :wink: :kiss1::kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
RD3S1GN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

RD3S1GN

Sanat Yn. / Konya

Standart
Alt 21-09-2011 #24379
PFDK, Fenerbahçe-Manisaspor maçında küfürlü tezahürat yapan çocukların ağzına kırmızı biber sürüleceğini açıkladı...
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 21-09-2011 #24380
HAha onlarada böyle bi ceza olur anca... 42.000 anne ve çocuk vay anasını
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?