Cevapla
Bla...Bla...

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-09-2011 #24861
Sponsorlu Bağlantılar

herkese selamlar nasılsınız arkadaşlar
merhaba, hoşgeldin artdevil. ben iyiyim sen nasılsın?
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2011 #24862
                             Sponsorlu Bağlantılar
merhaba, hoşgeldin artdevil. ben iyiyim sen nasılsın?
hoşgördük efenim bende iyiyim halimize şükür iyi olmana sevindim bu arada neler yaparsınız miirim nasıl oralarda havalar
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2011 #24863
herkese selamlar nasılsınız arkadaşlar
Ooo.. Hoşgeldin art nasılsın?
Grünmüyorsun ne zamandır, hayırdır?
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-09-2011 #24864
hoşgördük efenim bende iyiyim halimize şükür iyi olmana sevindim bu arada neler yaparsınız miirim nasıl oralarda havalar
çalışıyoruz kardeşim ne olacak. Ekmek parası...
en beğendiğim hava koşulları var. Ne soğuk ne sıcak...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2011 #24865
Ooo.. Hoşgeldin art nasılsın?
Grünmüyorsun ne zamandır, hayırdır?
hoşgördük efenim yaa pc başında zaman geçirmek istemedim biraz dolandım firmanın içinde sonra biraz çalıştım biraz gezdim filan derken böyle oldu işte ama özledim sizleri yauv ben çok şükür iyiyim sen nasılsın Value


çalışıyoruz kardeşim ne olacak. Ekmek parası...
en beğendiğim hava koşulları var. Ne soğuk ne sıcak...
valla burada da aynı ama akşamları sanki artık soğuk oluyor gibi
çalışmak güzeldir ahh ahh nerde o eski çalışma günlerim
Bu mesajdan alıntı yap

denizcem

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 29-09-2011 #24866
hoşgördük efenim yaa pc başında zaman geçirmek istemedim biraz dolandım firmanın içinde sonra biraz çalıştım biraz gezdim filan derken böyle oldu işte ama özledim sizleri yauv ben çok şükür iyiyim sen nasılsın Value




valla burada da aynı ama akşamları sanki artık soğuk oluyor gibi
çalışmak güzeldir ahh ahh nerde o eski çalışma günlerim
serin iyidir yaaaa, terlemiyorsun eğee üşümüyorsunda daha ne olsun
işsiz misin? :surprised:
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2011 #24867
Ooo.. Hoşgeldin art nasılsın?
Grünmüyorsun ne zamandır, hayırdır?
AAAAAA :surprised:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2011 #24868
serin iyidir yaaaa, terlemiyorsun eğee üşümüyorsunda daha ne olsun
işsiz misin? :surprised:
evet haklısın ama bazen üşütüyor çünkü hava iyi esiyor yani
yok işsiz değilim.. sanırım bu durumda iş yeri işsiz gibi oluyo işler durgun desek yeri olur

AAAAAA :surprised:
aaa grafishop'u gördüm sanki evet evet gerçekten de grafishop'u gördüm :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
grafishop isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafishop

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 29-09-2011 #24869
evet haklısın ama bazen üşütüyor çünkü hava iyi esiyor yani
yok işsiz değilim.. sanırım bu durumda iş yeri işsiz gibi oluyo işler durgun desek yeri olur



aaa grafishop'u gördüm sanki evet evet gerçekten de grafishop'u gördüm :rofl::rofl:
EHiihe bende seni gördüm ne olacak şimdi :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 29-09-2011 #24870
EHiihe bende seni gördüm ne olacak şimdi :rofl:
hee güzel bi sorunu ne olacağını hiç düşünmemiştim
ama sanırım senin bi tatlı sözün vardı bana yıllar yıllar önceden kalma D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?