Cevapla
Bla...Bla...
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26381
Sponsorlu Bağlantılar

Kesinlikle olmalı temel ihtiyaç :rofl:

Ahh magnum mu? Zayıf noktamdan vurdun beni unch::rofl:
Demirbaş hatta D

Hahaha D al kuzum al tükan senin D
Heh aklıma gelmişken, senin taliplilerin arasında çikolatacı yokmu fıstık D
Konuya el atayım olmadı D
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 24-01-2012 #26382
                             Sponsorlu Bağlantılar
Demirbaş hatta D

Hahaha D al kuzum al tükan senin D
Heh aklıma gelmişken, senin taliplilerin arasında çikolatacı yokmu fıstık D
Konuya el atayım olmadı D
Yok kız bi çikolatacı çıkmadı
Ama onlarda haklı tükanı batırıcam diye korkuyor garibanlar D
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26383
Yok kız bi çikolatacı çıkmadı
Ama onlarda haklı tükanı batırıcam diye korkuyor garibanlar D
Çok bilmesin onlar
Gelcek bitane selvi boylu sırma saçlı, görüyorum evet D
Cebinde çikolatası olacak dikkat et D gözden kaçırma
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 24-01-2012 #26384
Çok bilmesin onlar
Gelcek bitane selvi boylu sırma saçlı, görüyorum evet D
Cebinde çikolatası olacak dikkat et D gözden kaçırma
Haha D
Falımda mı çıktı kız
Kaçırır mıyım nerede olsa görür gözlerim :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26385
hişş yardırdınız gidiyonuz maşşşşşAllah nazar değmesin...
mutlu ve tombul grafikerlere dönüşceniz yakında len ne bu iştah... he !
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26386
Haha D
Falımda mı çıktı kız
Kaçırır mıyım nerede olsa görür gözlerim :rofl::rofl:
Valla gözümün önünden film şeridi gibi geçti, anlamadım ne oldu DD
Gözünü 4 aç şekerim, çikolata verirsede alma sakın :wink:

hişş yardırdınız gidiyonuz maşşşşşAllah nazar değmesin...
mutlu ve tombul grafikerlere dönüşceniz yakında len ne bu iştah... he !
Mutlu olacağımız kesinde Şener tombulluk yanımızdan geçemez :wink:
Merak etme sen herşey kontrolümüz altında D
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26387
En son bi arkadaşımı hatırlıyorum, aburcubur kilo yapmaz diyodu;



tanıştırayım çıtır kız Helena
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26388
En son bi arkadaşımı hatırlıyorum, aburcubur kilo yapmaz diyodu;

tanıştırayım çıtır kız Helena
Zamanında bizde çok söyledik, yeme bukadar kontrollü ol diye ama işte sonuç ortada, bilinçsiz tüketiciler böyle oluşuyor işte Şener

Senin saçlar ne durumda Şener D
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26389
kısa ve sert (ben görsedtim sıra sende haala bekliyom)

Sen'in kileri görelim hade sıkıyosa göster saçlarını aheng ile dans ederkene ?

Not: Takma olmasın
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 24-01-2012 #26390
kısa ve sert (ben görsedtim sıra sende haala bekliyom)

Sen'in kileri görelim hade sıkıyosa göster saçlarını aheng ile dans ederkene ?

Not: Takma olmasın
Sen hala ordamısın Şener
Ekledim ya geçen gün, aynı öyle işte saçlarım hiç fark yok D
Takma filan da değil çok şükür

Ha kel olsam takarım o ayrı D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?