Cevapla
Bla...Bla...
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 01-05-2012 #27341
Sponsorlu Bağlantılar

Niye kimse gündeme uygun bir cümle kurup ameleler bayramını kutlamıyor merak ediyorum ve bu vesiyle tüm site halkının ameleler bayramını kutluyorum ...
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 01-05-2012 #27342
                             Sponsorlu Bağlantılar
ben de geldiiimmm
Yaaaaa sen nerelerdesin Suuuu D
Kız özlettin kendini. Sende benim gibi işçi bayramının verdiği tatilden yararlanmaktasın sanırım.
Neler yapıyorsun hepsini anlat hepsiniiiiiiii..... :rofl:

bana kimse vermedi gözlük. ayıptır ama :P
İşlerini ihmal ediyorlar haaa hemen yetkili mercilere bildiriyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 01-05-2012 #27343
Merhaba arkadaşlar nasılsınız ?
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-05-2012 #27344
ben de geldiiimmm
Ah hayat suyumuz da geldi :wink:
Unuttun bizi şeker :wink:
Yediğin içtiğin senin olsun nasılsın bizi görmeyeli fıstık :smile:

Sana ayrıcalık yapmışlar şekerim küçüklere pembe gözlük kakalıyorlar demek vay anasını. D
Çantayada atamıyorsun ki aç kurtlar gibi bekliyorlar. D

Hahah
Ya beyninin pekmezi akarkenki görüntünün zevki
Aman allahım birinci dereceden katil potansiyelimiz var. D
Ahahha kimmiş o ufaklık, yani sağıma soluma bakıyorumda alımlı bi hatundan başka bişiy göremiyorum :wink::wink:
Hahaha o değil iki dakika gönül rahatlığıyla kullanamıyoruz, başkasına ait neticede yani senin olsa tadını çıkart hahahaha

Hahaha süpersin nilcim :kiss1::kiss1:
Pekmezin kıvamı iyi değilse gönder biraz daha kaynatalım yavrucum D
Potansiyelimize sağlık D

Niye kimse gündeme uygun bir cümle kurup ameleler bayramını kutlamıyor merak ediyorum ve bu vesiyle tüm site halkının ameleler bayramını kutluyorum ...
Bence siz bi değişiklik yapıp ortama ayak uydurun ve biraz rahatlamaya çalışın :wink:
Ortamın tadını çıkarmaya bakın :angel:
Bu mesajdan alıntı yap
seventh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

seventh

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 01-05-2012 #27345
Yaaaaa sen nerelerdesin Suuuu D
Kız özlettin kendini. Sende benim gibi işçi bayramının verdiği tatilden yararlanmaktasın sanırım.
Neler yapıyorsun hepsini anlat hepsiniiiiiiii..... :rofl:
iştee buradayıım
ben özletirim öylee
asıl ben özlediim sizii D
aynen öyle canım tatilden yararlanarak kaçtım
birşey yaptığım yokki aynen okul ev okul ev ikilisi arasındayım bahar şenlikleri bir başlasa umarım iyi sanatçıları ağırlarız
siz nelerr yapıyorsunuzz
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 01-05-2012 #27346
Derin bir off çekmek istiyorum sadece "bir offf çeksem karşıki dağlar yıkılır" hesabı ...
Bu mesajdan alıntı yap
seventh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

seventh

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 01-05-2012 #27347
Ah hayat suyumuz da geldi :wink:
Unuttun bizi şeker :wink:
Yediğin içtiğin senin olsun nasılsın bizi görmeyeli fıstık :smile:
suda sizsiz hayat bulmuyor ki :angel:
sizi unutur muyum fırsat buldukça buralarda olmaya çalışıyorum
iyiyim ben siz nasılsınız neler yapıyorsunuz görüşmeyeli özledim hepinizi
Bu mesajdan alıntı yap
niLqün.672 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

niLqün.672

Öğrenci (Grafik) / Edirne

Standart
Alt 01-05-2012 #27348
Merhaba arkadaşlar nasılsınız ?
Merhaba hoşgeldiniz ayağımızı iyi sürtmüşüz girerken sanırım sizde katıldınız aramıza

Ahahha kimmiş o ufaklık, yani sağıma soluma bakıyorumda alımlı bi hatundan başka bişiy göremiyorum :wink::wink:
Hahaha o değil iki dakika gönül rahatlığıyla kullanamıyoruz, başkasına ait neticede yani senin olsa tadını çıkart hahahaha

Hahaha süpersin nilcim :kiss1::kiss1:
Pekmezin kıvamı iyi değilse gönder biraz daha kaynatalım yavrucum D
Potansiyelimize sağlık D
Haha ufaklık tabiri hiç yakışmadı zaten bana. D
Dimi yaaa birde burnun üzerinde iz bırakıyor hiç olacak iş değil vallahi. D

Hahaha D
Benimkiler fazla şekerleniyor göndereyimde biraz su ekle sen onlara şekerim. DD


iştee buradayıım
ben özletirim öylee
asıl ben özlediim sizii D
aynen öyle canım tatilden yararlanarak kaçtım
birşey yaptığım yokki aynen okul ev okul ev ikilisi arasındayım bahar şenlikleri bir başlasa umarım iyi sanatçıları ağırlarız
siz nelerr yapıyorsunuzz
Biz daha çok özledik bi kereee bunu öğren. :headbang:
Valla inanır mısın benimde aynı.
Bizde baharı gördük ama şenlikler rötar yaptı galiba gelmedi buralarada.

Derin bir off çekmek istiyorum sadece "bir offf çeksem karşıki dağlar yıkılır" hesabı ...
Nedir sizi bu kedere sürükleyen.?
Bu mesajdan alıntı yap
seventh isimli Üye şimdilik offline konumundadır

seventh

Öğrenci (Grafik) / Samsun

Standart
Alt 01-05-2012 #27349
Biz daha çok özledik bi kereee bunu öğren. :headbang:
Valla inanır mısın benimde aynı.
Bizde baharı gördük ama şenlikler rötar yaptı galiba gelmedi buralarada.
gelir gelirr biz de bekliyoruz bakalım
nasıl geçti hayatın görüşmeyeli tatlım

Merhaba arkadaşlar nasılsınız ?
merhaba iyiyiz siz nasılsınız
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 01-05-2012 #27350
Nedir sizi bu kedere sürükleyen.?
Boşver dert edinilecek bir konu değil. Kırıldım, sustum bir daha da kolay kolay konuşmam zaten. Aldım payımı gidiyorum ...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?