Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 23-05-2012 #28021
Sponsorlu Bağlantılar

Eee götürene değil gelene bakmak lazım Bla...Bla...
Yananlar: o ne rüzgarda uçuşan saçlar ışıl ışıl gülüş kim ki o gelen Bla...Bla... zebani: Boşverin ya, hey osman bi kazan daha yak ama altına meşe at. Bla...Bla...DBla...Bla...

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
genc grafiker brc isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-05-2012 #28022
                             Sponsorlu Bağlantılar
Teşekkür ederim ama ben kullanılmış badem istemem Bla...Bla... ...
Martinin eskisi kardeşsiniz siz ne var yani Bla...Bla...D paylaşıma açık olman şart arkadaşım Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
genc grafiker brc isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-05-2012 #28023
Yananlar: o ne rüzgarda uçuşan saçlar ışıl ışıl gülüş kim ki o gelen Bla...Bla... zebani: Boşverin ya, hey osman bi kazan daha yak ama altına meşe at. Bla...Bla...DBla...Bla...
senin kazana doğalgaz şart oldu Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 23-05-2012 #28024
Aynı huniden kullanıyoruz diye akraba çıkardın ya bizi daha ne diyeyim sana ...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 23-05-2012 #28025
Bu arada sen nereye kayboldun senin de kardeş! olduğun belli olmasın diye hunini mi saklıyorsun ...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-05-2012 #28026
Allah'ım sana geliyom.

Buzlu badem, pamuk ne güzel muhabetler. Devamını diliyorum arkadaşlar.
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 23-05-2012 #28027
senin kazana doğalgaz şart oldu Bla...Bla...D
Zaten korkudan ortalık doğalgaz olmuş Bla...Bla... sen fitilinle gel. Bla...Bla...

Allah'ım sana geliyom.

Buzlu badem, pamuk ne güzel muhabetler. Devamını diliyorum arkadaşlar.
Hahhaha buyrun madam size magnum ayırdık. Bla...Bla...D

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-05-2012 #28028
Allah'ım sana geliyom.

Buzlu badem, pamuk ne güzel muhabetler. Devamını diliyorum arkadaşlar.
Hahaha Bla...Bla... Ahanda açtım kollarımı bana gel bebeğim :kiss1::kiss1:
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 23-05-2012 #28029
Allah'ım sana geliyom.

Buzlu badem, pamuk ne güzel muhabetler. Devamını diliyorum arkadaşlar.
Ma®tin'in aklına uyarsan olacağı buydu Bla...Bla...DBla...Bla... ...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-05-2012 #28030
Hahaha Bla...Bla... Ahanda açtım kollarımı bana gel bebeğim :kiss1::kiss1:
Sana geçerken uğricam bebeğim. Bla...Bla... Sözüm var tutmam lazım Bla...Bla...

Ma®tin'in aklına uyarsan olacağı buydu Bla...Bla...DBla...Bla... ...
O deli. İyi biliyorum... Ve tam sopalık :angel::angel::angel:

Neyse size karışmış gibi olmayayım halinizden memnunsanız sorun yok.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?