Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... Sponsorlu Bağlantılar sorun yoksa cevabım da yok ......

Reply
Bla...Bla...
ZxxxE is offline

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Default
Old 23-05-2012 #28031
Sponsorlu Bağlantılar

sorun yoksa cevabım da yok Bla...Bla... ...
Reply With Quote
genc grafiker brc is offline

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 23-05-2012 #28032
                             Sponsorlu Bağlantılar
Zaten korkudan ortalık doğalgaz olmuş Bla...Bla... sen fitilinle gel. Bla...Bla...



Hahhaha buyrun madam size magnum ayırdık. Bla...Bla...D


hahahaha bademli magnum Bla...Bla...D
Reply With Quote
genc grafiker brc is offline

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 23-05-2012 #28033
Allah'ım sana geliyom.

Buzlu badem, pamuk ne güzel muhabetler. Devamını diliyorum arkadaşlar.
hepsi Martinin halt yemesi Bla...Bla...D ben tamamen masumum:angel::angel::angel:
Reply With Quote
_Anathema_ is offline

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 23-05-2012 #28034
Zaten korkudan ortalık doğalgaz olmuş Bla...Bla... sen fitilinle gel. Bla...Bla...


Hahhaha buyrun madam size magnum ayırdık. Bla...Bla...D
Magnum... Peki bi ara seninle bu konuyu hallederim ben. Neler olacağını az çok bilirsin Bla...Bla... Bla...Bla...

sorun yoksa cevabım da yok Bla...Bla... ...
Peki. Bla...Bla...

hahahaha bademli magnum Bla...Bla...D
Badem deme inan deliriyorum. :angel::angel:

hepsi Martinin halt yemesi Bla...Bla...D ben tamamen masumum:angel::angel::angel:
Deliye uymamak lazım. Bakınız ben. :angel::angel:
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 23-05-2012 #28035
hahahaha bademli magnum Bla...Bla...D
Sevdin sen bu dondurma işini gel senle dondurmacı tükkanı açalımbademler senden dondurması benden. Bla...Bla...D

Magnum... Peki bi ara seninle bu konuyu hallederim ben. Neler olacağını az çok bilirsin Bla...Bla... Bla...Bla...
Biliyorum madam şaplağı bu kez daha yımışak at. Bla...Bla...D


hepsi Martinin halt yemesi Bla...Bla...D ben tamamen masumum:angel::angel::angel:
Vayyy satıcı yerken oh oh diye kendinden geçiyordun ama iki dakkada sattın. Bla...Bla...

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Reply With Quote
_Anathema_ is offline

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 23-05-2012 #28036
Biliyorum madam şaplağı bu kez daha yımışak at. Bla...Bla...D
Hiç belli olmaz o dostum, valla zor zaptediyorum kendimi öhümmm Bla...Bla...
Yani kıyamıyorum sana ama sende hiç uslu durmuyosun ki Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Reply With Quote
genc grafiker brc is offline

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 23-05-2012 #28037
Sevdin sen bu dondurma işini gel senle dondurmacı tükkanı açalımbademler senden dondurması benden. Bla...Bla...D



Biliyorum madam şaplağı bu kez daha yımışak at. Bla...Bla...D




Vayyy satıcı yerken oh oh diye kendinden geçiyordun ama iki dakkada sattın. Bla...Bla...
Yeter bu kadar badem konusu yoksam Bademden Sorumlu Devlet Bakanı olacaksınBla...Bla...

Reca ediyorum benimde bir şaplak patlatı ver Bla...Bla... Ellerin dert görmesin:angel:

Ayrıca şu konuya da açıklık getirelim bademleri yiyen sendin Bla...Bla... ben sadece sana badem temin ettim hepsi bu :angel:
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 23-05-2012 #28038
Hiç belli olmaz o dostum, valla zor zaptediyorum kendimi öhümmm Bla...Bla...
Yani kıyamıyorum sana ama sende hiç uslu durmuyosun ki Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Hahahha iyilik perisi tozunu mu yitirdi madam kısa sürdü. Bla...Bla...D

Yeter bu kadar badem konusu yoksam Bademden Sorumlu Devlet Bakanı olacaksınBla...Bla...

Reca ediyorum benimde bir şaplak patlatı ver Bla...Bla... Ellerin dert görmesin:angel:

Ayrıca şu konuya da açıklık getirelim bademleri yiyen sendin Bla...Bla... ben sadece sana badem temin ettim hepsi bu :angel:
Nodu ışığı görünce birden faniliği benimsedin tamam tamam bademleri ben yedim kabuklar senin olsun. Bla...Bla...

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Reply With Quote
_Anathema_ is offline

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Default
Old 23-05-2012 #28039
Hahahha iyilik perisi tozunu mu yitirdi madam kısa sürdü. Bla...Bla...D
Hayır hala etkisi sürüyor bitmedi. Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... ama işte can çekişiyorum resmen ne zor işmiş kanatsız melek olmak hehhhehhe Bla...Bla... Bla...Bla...

Yok canım yok kıyamam ben sana Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... Merak etme ücmicem seni artık Bla...Bla...

No Trip, No Trip. Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... Melek sözü Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Reply With Quote
ma®tin is offline

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Default
Old 23-05-2012 #28040
Hayır hala etkisi sürüyor bitmedi. Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... ama işte can çekişiyorum resmen ne zor işmiş kanatsız melek olmak hehhhehhe Bla...Bla... Bla...Bla...

Yok canım yok kıyamam ben sana Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... Merak etme ücmicem seni artık Bla...Bla...

No Trip, No Trip. Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla... Melek sözü Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Hahhaha kurt kadın gibi Bla...Bla... ama sen becerirsin madam. Bla...Bla...D
Tamam sev beni. Bla...Bla...

Guuud guuuud. Bla...Bla...

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Reply With Quote
Reply

LinkBacks (?)
Posted By For Type Date
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?