Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
twist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

twist

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2012 #28541
Sponsorlu Bağlantılar

etler nerede ... kim mangal yapıyorda çağırmıyor kesin martin ateşledi bu mangalı yoksa ünlü türk düşünürü Value hanım yımışak etletden jelibonlardan falan bahsetmezdi.. yada ne bileyim işte ne diyorsanız..... burcu bu mangal partisinde sen ne iş tutuyorsun ???
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan TEKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan TEKİN

ARTniyetli

Fotoğrafçı / Bursa

Standart
Alt 01-06-2012 #28542
                             Sponsorlu Bağlantılar
Merhaba arkadaşlar.

Nasılsınız ?
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-06-2012 #28543
Olsun son bağıran iyi bağırır Bla...Bla...D
Hahhaa yüreğim dayanır diyorsun az odun getir. Bla...Bla...

etler nerede ... kim mangal yapıyorda çağırmıyor kesin martin ateşledi bu mangalı yoksa ünlü türk düşünürü Value hanım yımışak etletden jelibonlardan falan bahsetmezdi.. yada ne bileyim işte ne diyorsanız..... burcu bu mangal partisinde sen ne iş tutuyorsun ???
Sen bu kadar soruya cevap alana kadar kalmaz bişi. Bla...Bla...

Burcu yiyici fazla zorlamıyoruz onu. Bla...Bla...

Merhaba arkadaşlar.

Nasılsınız ?
Sağolun Gökhan bey sizleri sormalı, açlığımızla alay ediyoruz. Bla...Bla...

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
genc grafiker brc isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2012 #28544
etler nerede ... kim mangal yapıyorda çağırmıyor kesin martin ateşledi bu mangalı yoksa ünlü türk düşünürü Value hanım yımışak etletden jelibonlardan falan bahsetmezdi.. yada ne bileyim işte ne diyorsanız..... burcu bu mangal partisinde sen ne iş tutuyorsun ???
Biz oymakbaşım Martin'le marine edilip mangalın üstünde yer bulacağız Bla...Bla... sanırım sende bizdensin Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
genc grafiker brc isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2012 #28545
Hahhaa yüreğim dayanır diyorsun az odun getir. Bla...Bla...



Sen bu kadar soruya cevap alana kadar kalmaz bişi. Bla...Bla...

Burcu yiyici fazla zorlamıyoruz onu. Bla...Bla...
Az yetmez sırtları üşür Bla...Bla...D

Meaşallah ne çene var soru yağmuruna tuttuBla...Bla... herşeyi görmüş kaçmıyo gözünden bişe Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2012 #28546
Dürbünle bakarsan... Bla...Bla...
O zaman şu odunları taşıyalım daha ateş yakıciiz. Bla...Bla...D
Kızıl ötesi gözlük o dürbün değil şekerim Bla...Bla...
Az kımıldama tek atış hakkım var Bla...Bla...

Merhaba arkadaşlar.

Nasılsınız ?
İyi diyelim iyi olalım Bla...Bla... geyikleri otlatıyoruz, herzamankinden Bla...Bla...

Siz nasılsınız asıl?
Bu mesajdan alıntı yap
agas82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

agas82

Grafiker / Muğla

Standart
Alt 01-06-2012 #28547
at konusu mangala kadar geldimi ? van be Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-06-2012 #28548
Az yetmez sırtları üşür Bla...Bla...D

Meaşallah ne çene var soru yağmuruna tuttuBla...Bla... herşeyi görmüş kaçmıyo gözünden bişe Bla...Bla...
Ağır ateşte daha lezzetli olur, hem üşütünce daha iyi et yımışak olmaz. Bla...Bla...D

Kızıl ötesi gözlük o dürbün değil şekerim Bla...Bla...
Az kımıldama tek atış hakkım var Bla...Bla...?
Aman dikkat et apaçık herşeyi gösterir o dikkatini dağıtıp da hedefi şaşırma, gerçi sen yine olmadı bi atış daha der durursun. Bla...Bla...D

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
twist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

twist

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2012 #28549
at konusu mangala kadar geldimi ? van be Bla...Bla...
en azından at eti yiyeceğimi öğrenmiş bulunmaktayım.... şimdi bunu kim nasıl marine ederse etsin yımışamaz valla.... ben almayım size afiyet olsun:smile:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-06-2012 #28550
en azından at eti yiyeceğimi öğrenmiş bulunmaktayım.... şimdi bunu kim nasıl marine ederse etsin yımışamaz valla.... ben almayım size afiyet olsun:smile:
Hep eşek eti nereye kadar twist biraz damak tadın değişsin. :rofl::rofl::rofl:

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?