Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #2951
Sponsorlu Bağlantılar

Böyle mücver süsü verilmiş organik gübre gibi şey gibiyken hayat,
bize mi uğrayacak o bahsettiğin maneviyat,
Aşık nur alır elektro gitarı eline,
vurur notanın beline beline:rofl:



İyiyiz, teşekkür ederiz, hoşgeldiniz Bla...Bla...



Evet, sokullu mehmet paşayı da ben baştan çıkardım, romayı da ben yaktım.. Yine olsa yine yaparım :rofl:



Yaşasın skyfox :rofl:
Nasılınız? İyi misiniz? Sorarsaaamm söyler misinizz? Trilaylayliiii Bla...Bla...
:surprised: Neler yapmışsın Nur sen öyle, inanamadım. (avcı bu avcı bilmezmisin %99'u palavra, hiç av hikayalerini dinlemedin mi?)

Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 08-04-2010 #2952
                             Sponsorlu Bağlantılar
Günaydın arkadaşlar nasılsınız=)
günaydın teşekkürler sizleri sormalı

Haklısın artdevil ama tüm kabahat Nur'daBla...Bla...
evet katılıyorum bak paradan bahsetmeyelim dedik sesi çıkmıyor şimdi Bla...Bla...D

Para dostluğumuzu satın alamaz artdevil.

Bla...Bla...D
evet sonuna kadar katılıyorum para dostluğu satın alamaz ama bazı dostlukları bitirebiliyor :S:S

paramı o ne
valla para şöyle madeni bişeye benziyomuş son zamanlarda kağıt olanınıda yapmışlar ama nur daha iyi biliyormuş ona soralım anlatsın bizlere Bla...Bla...D
evet nur hanım söz sizde :P
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #2953
Hayırlı günler.



Ahmet graphicturk'a müracaat et Bla...Bla...
Hayırlı günler abi. Nasıl oldun, kendini iyi hissediyor musun?
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 08-04-2010 #2954
Böyle mücver süsü verilmiş organik gübre gibi şey gibiyken hayat,
bize mi uğrayacak o bahsettiğin maneviyat,
Aşık nur alır elektro gitarı eline,
vurur notanın beline beline:rofl:


Evet, sokullu mehmet paşayı da ben baştan çıkardım, romayı da ben yaktım.. Yine olsa yine yaparım :rofl:
nur senden korkulur neler yapmışsın sen öyle yaa
ama bak böyle herşeyi söyleme sonra yaşın çıkıyor oraya :rofl::rofl:
habi biz neyse bilmeyenler var :P
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #2955
günaydın teşekkürler sizleri sormalı



evet katılıyorum bak paradan bahsetmeyelim dedik sesi çıkmıyor şimdi Bla...Bla...D



evet sonuna kadar katılıyorum para dostluğu satın alamaz ama bazı dostlukları bitirebiliyor :S:S



valla para şöyle madeni bişeye benziyomuş son zamanlarda kağıt olanınıda yapmışlar ama nur daha iyi biliyormuş ona soralım anlatsın bizlere Bla...Bla...D
evet nur hanım söz sizde :P
Aaaa artdevil parayı Nur mu icat etmiş yoksa? Bak sen Nur'a parayı bulmuş haberimiz yok. Aramızda Lidyalı var desene.
Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
wwaslıww isimli Üye şimdilik offline konumundadır

wwaslıww

Öğrenci (Diğer) / Çankırı

Standart
Alt 08-04-2010 #2956
günaydın teşekkürler sizleri sormalı
teşekkürler bende iyiyimBla...Bla...Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 08-04-2010 #2957
Hayırlı günler abi. Nasıl oldun, kendini iyi hissediyor musun?
Düne göre daha iyiyim.
Teşekkürler.
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #2958
Hayırlı günler.
Buradan da çok geçmiş olsun abim:worried:

:surprised: Neler yapmışsın Nur sen öyle, inanamadım. (avcı bu avcı bilmezmisin %99'u palavra, hiç av hikayalerini dinlemedin mi?)

Bla...Bla...DBla...Bla...
Anlıyorum seni martin78, seni de anlıyorum haggard, seni de anlıyorum Hikmet ağabey :rofl:

nur senden korkulur neler yapmışsın sen öyle yaa
ama bak böyle herşeyi söyleme sonra yaşın çıkıyor oraya :rofl::rofl:
habi biz neyse bilmeyenler var :P
Yaşımızı saklamadık ki hiç artdevil Bla...Bla...
Yaşımızın insanıyız sonuçta.. 1980 aralık doğumlu iken, 18 lik çıtır gibi davranmıyoruz değil mi? (aha gene ağaya bağladım Bla...Bla... )
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #2959
Buradan da çok geçmiş olsun abim:worried:



Anlıyorum seni martin78, seni de anlıyorum haggard, seni de anlıyorum Hikmet ağabey :rofl:



Yaşımızı saklamadık ki hiç artdevil Bla...Bla...
Yaşımızın insanıyız sonuçta.. 1980 aralık doğumlu iken, 18 lik çıtır gibi davranmıyoruz değil mi? (aha gene ağaya bağladım Bla...Bla... )
Yine topumuzu kırdın geçirdin. Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 08-04-2010 #2960
Buradan da çok geçmiş olsun abim:worried:
Teşekkürler.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?