Cevapla
Bla...Bla...
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29641
Sponsorlu Bağlantılar

Anneye benden saygılar hürmetler 1: şaka değil ya çok severim ben :sweating:
Olmadı ama böyle resmen nisbet yaptın hemen kargoluyosun bana bir kazan hadi bakim onu bunu bilmem bana bahane üretme imkansız diye bişiy yoktur istemek sadece istemek önemli olan hahaha görelim marifetini D

Bileklerimi ağrıtıyor bunlar elime alim öyle koşiim olar mı D
Ama sen arkamdan gelirken bastığın yere dikkat et elimden düşer filan D
yok yok nispet değil gerçek bea bu akşam nasip olursa gidip o kazandakileri güzelce karıştırıp ezecez bea bide çok zor oluyor hee insanın kolları kopuyo
sen iste kazan kazan göndeririz ama o sıcakkene çok güzel oluyor tavsiyem kalk gel olayı yerinde gör ve ye derim yani (unutma imkansız diye birşey yoktur istemek önemli olan hahah)

bu arada yok öle kaytarmak giyeceksin yarışın manası kalmaz sonra hem daha dur ağzınında çalışması gerek


al bakalım yumurtaları ve kaşıkları
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29642
                             Sponsorlu Bağlantılar
yok yok nispet değil gerçek bea bu akşam nasip olursa gidip o kazandakileri güzelce karıştırıp ezecez bea bide çok zor oluyor hee insanın kolları kopuyo
sen iste kazan kazan göndeririz ama o sıcakkene çok güzel oluyor tavsiyem kalk gel olayı yerinde gör ve ye derim yani (unutma imkansız diye birşey yoktur istemek önemli olan hahah)

bu arada yok öle kaytarmak giyeceksin yarışın manası kalmaz sonra hem daha dur ağzınında çalışması gerek


al bakalım yumurtaları ve kaşıkları
Zor diye bişiy yoktur ezersiniz tüm ailece bişiycik olmaz D
sonra boğazınızda dizilmesin benden söylemesi D
afiyet olsun dicim ceneme bişiy oldu sanırım D
evet tutuldu galiba yılın ilk tutulması hahaha

Valla iş sahibiyim herşey elimin gözümün içine bakıyor yoksa memleket benim bi tetk gaza yüklenmeme bakar...
Bi ocak ayarlayın size zahmet koyun üstüne kazanları gönderin ne var D
aman bişiy istenmiyor sizden de D

Şöyle yapsak ayakkabıları elime geçirsem öyle koşsam yumurtayıda cebe attım mı tamamdır D
Nefes alamam yoksa ondan didim
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29643
bla bla bla selam herkese )
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29644
bla bla bla selam herkese )
Waay kuş yuvaya düştü işte
Sanada selamlar nassın
annengiller babangiller eyilermi ellerinden öpelimmi napalım bilemedim bak şimdi
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29645
Waay kuş yuvaya düştü işte
Sanada selamlar nassın
annengiller babangiller eyilermi ellerinden öpelimmi napalım bilemedim bak şimdi
eyidir yigenim saol berhüdar ol rahat ol sakin ol )
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29646
eyidir yigenim saol berhüdar ol rahat ol sakin ol )
Hahaha her zamanki halim napim
kimine ağır geliyor evet
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29647
Hahaha her zamanki halim napim
kimine ağır geliyor evet
doğrudur kapasite meselesi. yorma insanları ama sen de yazıktır
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29648
doğrudur kapasite meselesi. yorma insanları ama sen de yazıktır
Hahaha az dur tarih atıcim,
beni düşünen tek üye ünvanını kazandınız tebrikler
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29649
Hahaha az dur tarih atıcim,
beni düşünen tek üye ünvanını kazandınız tebrikler
çoook tişkür ederim. bundan sonra dünya barışı için çalışacağım :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29650
çoook tişkür ederim. bundan sonra dünya barışı için çalışacağım :rofl::rofl::rofl:
Greenpeace de bi el atıver sana zahmet
"Okyanuslar Gününde Ne Kutlayacağız" onun derdindeler D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?