Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29641
Sponsorlu Bağlantılar

Anneye benden saygılar hürmetler Bla...Bla...1: şaka değil ya çok severim ben :sweating:
Olmadı ama böyle resmen nisbet yaptın hemen kargoluyosun bana bir kazan hadi bakim onu bunu bilmem bana bahane üretme imkansız diye bişiy yoktur istemek sadece istemek önemli olan hahaha Bla...Bla... görelim marifetini Bla...Bla...D

Bileklerimi ağrıtıyor bunlar elime alim öyle koşiim olar mı Bla...Bla...DBla...Bla...
Ama sen arkamdan gelirken bastığın yere dikkat et elimden düşer filan Bla...Bla...DBla...Bla...
yok yok nispet değil gerçek bea bu akşam nasip olursa gidip o kazandakileri güzelce karıştırıp ezecez bea Bla...Bla... bide çok zor oluyor hee insanın kolları kopuyo Bla...Bla...
sen iste kazan kazan göndeririz ama o sıcakkene çok güzel oluyor tavsiyem kalk gel olayı yerinde gör ve ye derim yani (unutma imkansız diye birşey yoktur istemek önemli olan hahah)

bu arada yok öle kaytarmak giyeceksin yarışın manası kalmaz sonra hem daha dur ağzınında çalışması gerek

Bla...Bla...
al bakalım yumurtaları ve kaşıkları
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29642
                             Sponsorlu Bağlantılar
yok yok nispet değil gerçek bea bu akşam nasip olursa gidip o kazandakileri güzelce karıştırıp ezecez bea Bla...Bla... bide çok zor oluyor hee insanın kolları kopuyo Bla...Bla...
sen iste kazan kazan göndeririz ama o sıcakkene çok güzel oluyor tavsiyem kalk gel olayı yerinde gör ve ye derim yani (unutma imkansız diye birşey yoktur istemek önemli olan hahah)

bu arada yok öle kaytarmak giyeceksin yarışın manası kalmaz sonra hem daha dur ağzınında çalışması gerek

Bla...Bla...
al bakalım yumurtaları ve kaşıkları
Zor diye bişiy yoktur Bla...Bla... ezersiniz tüm ailece bişiycik olmaz Bla...Bla...DBla...Bla...
sonra boğazınızda dizilmesin benden söylemesi Bla...Bla...D
afiyet olsun dicim ceneme bişiy oldu sanırım Bla...Bla...DBla...Bla...
evet tutuldu galiba Bla...Bla... yılın ilk tutulması hahaha Bla...Bla...

Valla iş sahibiyim herşey elimin gözümün içine bakıyor yoksa memleket benim bi tetk gaza yüklenmeme bakar...
Bi ocak ayarlayın size zahmet koyun üstüne kazanları gönderin ne var Bla...Bla...DBla...Bla...
aman bişiy istenmiyor sizden de Bla...Bla...D

Şöyle yapsak ayakkabıları elime geçirsem öyle koşsam yumurtayıda cebe attım mı tamamdır Bla...Bla...DBla...Bla...
Nefes alamam yoksa ondan didim Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29643
bla bla bla Bla...Bla... selam herkese Bla...Bla...)
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29644
bla bla bla Bla...Bla... selam herkese Bla...Bla...)
Waay kuş yuvaya düştü işte Bla...Bla...
Sanada selamlar nassın Bla...Bla...
annengiller babangiller eyilermi ellerinden öpelimmi napalım bilemedim bak şimdi Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29645
Waay kuş yuvaya düştü işte Bla...Bla...
Sanada selamlar nassın Bla...Bla...
annengiller babangiller eyilermi ellerinden öpelimmi napalım bilemedim bak şimdi Bla...Bla...
eyidir yigenim saol berhüdar ol Bla...Bla... rahat ol sakin ol Bla...Bla...)
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29646
eyidir yigenim saol berhüdar ol Bla...Bla... rahat ol sakin ol Bla...Bla...)
Hahaha Bla...Bla... her zamanki halim napim Bla...Bla...
kimine ağır geliyor evet Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29647
Hahaha Bla...Bla... her zamanki halim napim Bla...Bla...
kimine ağır geliyor evet Bla...Bla...
doğrudur kapasite meselesi. yorma insanları ama sen de yazıktır Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29648
doğrudur kapasite meselesi. yorma insanları ama sen de yazıktır Bla...Bla...
Hahaha Bla...Bla... az dur tarih atıcim,
beni düşünen tek üye ünvanını kazandınız tebrikler Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 16-06-2012 #29649
Hahaha Bla...Bla... az dur tarih atıcim,
beni düşünen tek üye ünvanını kazandınız tebrikler Bla...Bla...
çoook tişkür ederim. bundan sonra dünya barışı için çalışacağım :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 16-06-2012 #29650
çoook tişkür ederim. bundan sonra dünya barışı için çalışacağım :rofl::rofl::rofl:
Greenpeace de bi el atıver sana zahmet Bla...Bla...
"Okyanuslar Gününde Ne Kutlayacağız" onun derdindeler Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?