Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30041
Sponsorlu Bağlantılar

hayırlı akşamlar dayıı Bla...Bla... Kendine iyi bak ...
Bu mesajdan alıntı yap
genc grafiker brc isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2012 #30042
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bol bol yesinler wc de benden soruluyor fişi ben kesiyorum, hatta otlara müshül serpiştiriyorum Bla...Bla...DBla...Bla...

Eeee şey bence şaşırmış ifadesi kullan. Bla...Bla...D

Yok ya onlar geçene bakmak istiyorlar hızlıyı göremezler Bla...Bla...



Yaaaa sen gelme buralara napiim ille düz hepsi de yüz dedi saçtık yüzlük banknotları kızceyize. Bla...Bla...
hahaha mesleğinde nirvanaya ulaştın sonunda Bla...Bla...D hela milyarderi Bla...Bla...

:surprised:

hahaha alışsınlar 2050 den önce anlaşırsak 3D yaptırıcam gözlükleri de benden şanslı keratalar bol bol izlerlerBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30043
Portoloz kardeşim bak biri sana nasılsın dediğinde sen de ben iyiyim siz nasılsınız diyeceksin koskocaman kız oldun öğren artık bunları ...
Bu mesajdan alıntı yap
genc grafiker brc isimli Üye şimdilik offline konumundadır

genc grafiker brc

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-06-2012 #30044
Portoloz kardeşim bak biri sana nasılsın dediğinde sen de ben iyiyim siz nasılsınız diyeceksin koskocaman kız oldun öğren artık bunları ...
evet ya çok terbiyesiz bu Portoloz alıntı yapmaz ortaya konuşur durur olmaz ki böyleBla...Bla...D hep de benle uğraşır tencere dibin kara senin ki benden kara Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30045
Kızma ablası öğretiyoruz işte yavaş yavaş, emekli olmaya yakın öğrenir zekidir benim kardeşim Bla...Bla... ...
Bu mesajdan alıntı yap
Portoloz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Portoloz

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30046
Allah sizi ne yapmasın ya siz beni güldürdünüz Allahta sizi güldürsün ben iyiyim sizler nasılsınız çok yoğun bi gün arada konuşmalarınızı okuyorumda neşem yerine geliyo Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30047
Allah sizi ne yapmasın ya siz beni güldürdünüz Allahta sizi güldürsün ben iyiyim sizler nasılsınız çok yoğun bi gün arada konuşmalarınızı okuyorumda neşem yerine geliyo Bla...Bla...
Öyle kuru kuru ben iyiyim olmaz iyiyim derken şöyle az yüzün gülsün...
Allah seni de ne yapmasın, ne yapmasın dı unuttum Bla...Bla... ...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30048
Brc iki dakika kafamı çevirdim dayımı kaybettim yediysen açık söyle boşuna aramayayım ? ...
Bu mesajdan alıntı yap
Portoloz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Portoloz

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30049
neyse akşam oldu ben eve kaçar kendinize iyi bakın aloha Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-06-2012 #30050
İyi ettin zaten konuşa konuşa başımızı şişirmiştin. Gitde biraz kafamızı dinleyelim Sana da aloha ha ha haaaa haa ...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?