Cevapla
Bla...Bla...
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #30291
Sponsorlu Bağlantılar

çok çok çok teşekkür ederim nezamandan beri bana böyle güzel şarkı gönderen olmamıştı saolun
Bu kaa mutlu olucanı bilseydim sabah gelir gelmez müdahale ederdim SHAHIR :angel:
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-06-2012 #30292
                             Sponsorlu Bağlantılar
gooodd morninggg vietnammm
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #30293
gooodd morninggg vietnammm
Günnnaaaayydııııın tüm atmosferdeki boş gezinen uydular DD
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-06-2012 #30294
bayadır kayıptın nerdeyse belediyeye ilan verecektik
yoksa aklıma gelen şeyi mi yaptın??
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #30295
bayadır kayıptın nerdeyse belediyeye ilan verecektik
yoksa aklıma gelen şeyi mi yaptın??
Hahaha ilan verseydin de bulamazdın mapustaydım
Niye diye sorma bende bilmiyorum birinin aklını mı almışım ne, hiç farkında değilim halbuki D

Neymiş ki o şey
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-06-2012 #30296
Hahaha ilan verseydin de bulamazdın mapustaydım
Niye diye sorma bende bilmiyorum birinin aklını mı almışım ne, hiç farkında değilim halbuki D

Neymiş ki o şey
hıımmm hayırlı bi iş desene iyi iyi

ben de dedim bizden habersiz tatillere falan mı gitti dediydim )
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #30297
hıımmm hayırlı bi iş desene iyi iyi

ben de dedim bizden habersiz tatillere falan mı gitti dediydim )
Hahaha yok yahu hayırlı anlamda değil daha çok hayırsız manada

Hah! songünü olan bu ayın ilk haftasında gördüm ben tatil keyfimi :wink:
Daha güzelleri siniz olsun var mı planlar
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-06-2012 #30298
Hahaha yok yahu hayırlı anlamda değil daha çok hayırsız manada

Hah! songünü olan bu ayın ilk haftasında gördüm ben tatil keyfimi :wink:
Daha güzelleri siniz olsun var mı planlar
hımm.. hayırlısı olsun yine de

maalesef yok. henüz ufukta bir buzdağı gözükmüyor
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-06-2012 #30299
hımm.. hayırlısı olsun yine de

maalesef yok. henüz ufukta bir buzdağı gözükmüyor
O ufka bir daha bak bakem, renkli bi şemsiye, geniş bi hamak, olmadı bi yat filan yok mu bea
Bu mesajdan alıntı yap
harunirgin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

harunirgin

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 30-06-2012 #30300
O ufka bir daha bak bakem, renkli bi şemsiye, geniş bi hamak, olmadı bi yat filan yok mu bea
bunların hepsini görüyorum evet ama hayalimde
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?