Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #3081
Sponsorlu Bağlantılar

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Yakışmış sana bu kulaklar. Açmış seni

Not: Ama unutma, yarın burda.. ve okuyabilir



Atlatıyorsun sanırım abi. Çok sevindim

Kötü huylarını görüp, kendimizin de aynı tutumları sergileme ihtimali mi bizde o kişiye karşı nefret/kızgınlık duyguları uyandırıyor yani?

Şu durumda tüm kızdığım kişiler gibi olma olasılığım mevcut yani (Alın işte kendimi sevmemek için bir sebep daha )

Öğretilmişliklerimiz, bazı durumlardan dolayı canımızın yanmış olması, diğerinin başına gelenden ders almamız ve bu sebeple kötü olduğunu düşünmemiz gibi hallerde yine kişiliğimizin söküklüklerinden mi kaynaklanıyor?

Bu durumda derin bir anlama hali ile mi yaklaşmalıyız herşeye?
Sanırım tekamüle ermenin basamaklarından biri bu durum

(21246435467 fırın ekmek beni bekliyor )


Selam skyfox Hoşgeldiniz. Nasılsınız?
İnşallah bu kadar gerilere gelmez bakmak için. D
Canım artık önümüze bakmamız lazım geçmişi bi kenara bırakıp.
Bu mesajdan alıntı yap

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #3082
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hoşgeldin skyfox.
Hoşbuldum martin78.

Merhaba skyfox.
Anlatmama gerek var mı?
Gelip gördünüz ya
Evet ama, AVM ile ilgili gelmiştim o zaman ve Ramazan idi..

Benim asıl merak ettiğim mesire yerleri, mangal yapılan yerler..

(Rakıları buradan getiririm, merak etmeyin..) :rofl::rofl:

Selam skyfox Hoşgeldiniz. Nasılsınız?
Hoşbulduk efenim, özellikle Nihat ABİmi gördüm daha da iyi oldum..

Siz nasılsınız?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #3083
İnşallah bu kadar gerilere gelmez bakmak için. D
Canım artık önümüze bakmamız lazım geçmişi bi kenara bırakıp.
Biliyorsun ki dünya imla hataları yapanlar nedeniyle değil, seyredip de hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli ve abuk bir yer oldu :rofl:

Hoşbuldum martin78.



Evet ama, AVM ile ilgili gelmiştim o zaman ve Ramazan idi..

Benim asıl merak ettiğim mesire yerleri, mangal yapılan yerler..

(Rakıları buradan getiririm, merak etmeyin..) :rofl::rofl:


Hoşbulduk efenim, özellikle Nihat ABİmi gördüm daha da iyi oldum..

Siz nasılsınız?
Bende sizleri gördüm daha daha iyi oldum efenim

Eee daha daha nasılsınız peki?
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 08-04-2010 #3084

Evet ama, AVM ile ilgili gelmiştim o zaman ve Ramazan idi..

Benim asıl merak ettiğim mesire yerleri, mangal yapılan yerler..

(Rakıları buradan getiririm, merak etmeyin..) :rofl::rofl:
Mesire yerli kolay yeterki sen gel.
Haa unutmadan madem konu içeceklerden açıldı.Hani içecekler sendendi ya
Bi zahmet 2.5 lt. Kola getirmeyi de unutma.
Alkol ile aram pek iyi değil.

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Yakışmış sana bu kulaklar. Açmış seni

Not: Ama unutma, yarın burda.. ve okuyabilir



Atlatıyorsun sanırım abi. Çok sevindim

Kötü huylarını görüp, kendimizin de aynı tutumları sergileme ihtimali mi bizde o kişiye karşı nefret/kızgınlık duyguları uyandırıyor yani?

Şu durumda tüm kızdığım kişiler gibi olma olasılığım mevcut yani (Alın işte kendimi sevmemek için bir sebep daha )

Öğretilmişliklerimiz, bazı durumlardan dolayı canımızın yanmış olması, diğerinin başına gelenden ders almamız ve bu sebeple kötü olduğunu düşünmemiz gibi hallerde yine kişiliğimizin söküklüklerinden mi kaynaklanıyor?

Bu durumda derin bir anlama hali ile mi yaklaşmalıyız herşeye?
Sanırım tekamüle ermenin basamaklarından biri bu durum

(21246435467 fırın ekmek beni bekliyor )


Selam skyfox Hoşgeldiniz. Nasılsınız?
Onun gibi olma ihtimali var demeyelimde şöyle diyelim.
Bir kimsenin kötü bir alışkanlığından ötürü kızmamız,aslında o kötü hareketin bizim bilinçaltımızda yattığının,bizim de onu yapmaya meyilli olduğumuzun ama bir şekilde bazı engellemeler sebebiyle yapamadığımızın göstergesidir.

Ayrıca ne demiş atalarımız.Her ne olursa olsun,bir kimseyi bir yanlış hareketinden dolayı kınarsan,o kınadığın şeyi sen de yapmadıkça ömrün son bulmaz.

Neyse bu kadar yeterli.Fazla derin konulara girdik mi çıkamayız sonra
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #3085
Biliyorsun ki dünya imla hataları yapanlar nedeniyle değil, seyredip de hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli ve abuk bir yer oldu :rofl:



Bende sizleri gördüm daha daha iyi oldum efenim

Eee daha daha nasılsınız peki?
Aslında şaka bir yana bu konuda kesinlikle Özgül'ü destekliyor ve hayranlıkla takip ediyorum gerçekten.

Hepinize iyi akşamla. Nur kendine iyi bak bol yıldızlı geceler senin (sizin) olsun, yarın görüşmek üzere.

Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #3086
Onun gibi olma ihtimali var demeyelimde şöyle diyelim.
Bir kimsenin kötü bir alışkanlığından ötürü kızmamız,aslında o kötü hareketin bizim bilinçaltımızda yattığının,bizim de onu yapmaya meyilli olduğumuzun ama bir şekilde bazı engellemeler sebebiyle yapamadığımızın göstergesidir.

Ayrıca ne demiş atalarımız.Her ne olursa olsun,bir kimseyi bir yanlış hareketinden dolayı kınarsan,o kınadığın şeyi sen de yapmadıkça ömrün son bulmaz.

Neyse bu kadar yeterli.Fazla derin konulara girdik mi çıkamayız sonra
Vallaha ben çok memnun oldum abim.. Derinleşmek lazım arada.. Sığ sular yüzmeyi iyi öğretmiyor, sonra boğulup etmeyelim dimi ama



Şu kınama ve başa gelmesi durumuna kesinlikle katılıyorum

Peki o yoldan geçmiş isek, kötülük yaptığımızın farkına varıp bir daha yapmama uğruna çabalarken, başkasının o yolda kötülüğe teşebbüsüne tanık oluyorsak..

Aynı hataya düşmemesini istiyor ve o sebeple kızıyorsak..

yani insan kendine konduramıyor biliyor musun






Güle güle Mehmet
yarın yine gel emi
Sağlıcakla git (ah şu el sallayan çöp adamım burada olsaydı keşke )
Bu mesajdan alıntı yap

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #3087
Biliyorsun ki dünya imla hataları yapanlar nedeniyle değil, seyredip de hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli ve abuk bir yer oldu :rofl:



Bende sizleri gördüm daha daha iyi oldum efenim

Eee daha daha nasılsınız peki?
İlk cümlenizi imza mı yapsam, çerçeveletip mi assam diye düşünekaldım..

Allah iyiliğinizi eksik etmeye..
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #3088
İlk cümlenizi imza mı yapsam, çerçeveletip mi assam diye düşünekaldım..

Allah iyiliğinizi eksik etmeye..
Aslında o tam olarak öyle değildi ama ben Nur'ca yorumladım

Aslı Einstein'a ait ve sanırım kötülükten bahsediyor, imladan değil (Gerçi siz zaten biliyorsunudur ama bilmeyenler için demiş olayım)

Sizinde iyiliklerinizi duyalım hep inş
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 08-04-2010 #3089
Vallaha ben çok memnun oldum abim.. Derinleşmek lazım arada.. Sığ sular yüzmeyi iyi öğretmiyor, sonra boğulup etmeyelim dimi ama



Şu kınama ve başa gelmesi durumuna kesinlikle katılıyorum

Peki o yoldan geçmiş isek, kötülük yaptığımızın farkına varıp bir daha yapmama uğruna çabalarken, başkasının o yolda kötülüğe teşebbüsüne tanık oluyorsak..

Aynı hataya düşmemesini istiyor ve o sebeple kızıyorsak..

yani insan kendine konduramıyor biliyor musun






Güle güle Mehmet
yarın yine gel emi
Sağlıcakla git (ah şu el sallayan çöp adamım burada olsaydı keşke )
Aslında kızmadan ziyade tatlı dil ile yumuşak bir inişle ikaz etsek o zaman daha isabetli olur.
Malum kızmak bir etkidir.Etki de tepkiye sebep olur.Yani biz kızdıkça karşı tarafı daha da tahrik etmiş oluyoruz.
Bir diğer konu.Kızılacak konuyu da iyi ayırmak gerekiyor.Kişinin kendisine kızmaktan çok yaptığı fiile kızmak gerekiyor.
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 08-04-2010 #3090
Kişinin kendisine kızmaktan çok yaptığı fiile kızmak gerekiyor.

Bu çok geniş bir durum/hal..
Bundan yola çıkarak tüm tutum ve davranışlara öyle bakmak gerekmiyor mu?
Kötülük kadar iyilikte nasibini almalı mı?
Kişi yaptığı kötülükten sorumlu değilse (veya en azından kızma gibi bir duyguya bürünmememiz lazımsa) yaptığı iyilikte de kişiye yontacak bir durum kalmıyor, değil mi?

(yoook bırakmam yakanı abi )
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?