Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-08-2012 #30901
Sponsorlu Bağlantılar

Çay var diil mi? Çay yoksa ben de yokum ...
Bu yaştan sonra kaynanayla filan uğraşamam bekarlık sultanlıktır Bla...Bla... ...
Aklın baştan gittiği yok bu saatlerde çalışmaya başlıyor ben ne yapayım yani? ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2012 #30902
                             Sponsorlu Bağlantılar
Aaaa çayımız bitmişti taze meyve sıktık, çilek karpuz kavun ne istersin Bla...Bla...D
Ahahaha Bla...Bla... ben benim külahın üstüne oturmuşum sen seninkini çıkarda ona anlat bari Bla...Bla...D
Oldukça erken başlıyor e yorulmamış olursun işte Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-08-2012 #30903
Allah seni bildiği gibi yapsın emi, canım çay çekti şimdi bu saatte çayı nereden bulacağım offf offff ...
Bende külah ne gezer huni var ona anlattım anlamadı ...
Allah'ım yarabbim yaa bu saatte çilek kavun karpuz yiyecek başka bir şey bulamadınız mı hiç birini sevmem onların dilimlediğine değmez...
Bir ay yatmak yaramış sana gözümden kaçtı zannetme Bla...Bla... :wink:
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2012 #30904
Çay demedimki ben ya Ç bile demedim Bla...Bla...
Yahu saydıklarımın suyunu sıktı çocuklar Bla...Bla...
Dilim milim uğraşamam bu saatte ha canıma laf anlatamam ozaman uykudan bile kalkarım no problem Bla...Bla... (hahaha professional)

Hakikaten iyi yattım Bla...Bla... sanırım kilo bilem aldım okaa Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-08-2012 #30905
Kahvaltı dedin! Kahvaltı demek çay demek diğerleri olsa da olur olmasa da ...
İyi olmuş adına sevindim de bu kilo olayı nasıl desem Nazlı'dan bile şişman olmuşsundur sanırım Bla...Bla...DBla...Bla... ...
Ben de keyfimin kahyasını dinlesem iyi olacak çaysız da sabah olmuyor ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2012 #30906
İyiki kahvaltı dedim, yani kazara boğaz deseydim herhalde hadi kalk boğaza kahvaltıya gidiyoruz dicektin Bla...Bla...
Hahaha yılın 365 günü de yatsam nazlının patisine su dökemem Bla...Bla...
Yalnız o değilde bizim binanında tarih diye bi kedisi vardı, filin minyatür haliydi, yani iyi baş göz olurdu nazlıyla Bla...Bla...

Ohoo kahya uyumuş horulduyor Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
musdemir isimli Üye şimdilik offline konumundadır

musdemir(26)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2012 #30907
Sanırım nöbetçi grafiker olayı ....
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 22-08-2012 #30908
Kahya efendi demek ki uykusundan fekadarlık edecek "konu çaysa gerisi teferruattır" ...
Sen taktın bu baş göz olayına kaynana olmaya heveslendiğini biliyordum ama bu kadar olduğunu da bilmiyordum, hem bakarsın hayırlı olur kaynanalık tecrübelerini bizim üzerimizde denemezsin Bla...Bla... ...
Çay demlemek yarım saatlik iş gözüm kesmiyor kahveye devam ...
Bu arada iki kere daha kahvaltı yani çay dedin ben de iki kere offff offffffffff diyorum ...


Sanırım nöbetçi grafiker olayı ....
Haklısın 11-01 nöbeti bizdeydi 01-03 nöbetine hazırsın değil mi Bla...Bla... ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Smart Aleck

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-08-2012 #30909
Samimi söylüyorum şu çay aşıklarına cidden anlam veremiyorum hele yazın sıcağında o sıcacık bardaklara gömülüp ter su içinde kalana kadar tüketenlere Bla...Bla...DBla...Bla...
Gülmekten kendimi alamıyorum samimi söylüyorum Bla...Bla...
Sanırım hiç anlamıcim Bla...Bla...D

Hahaha "çok piss kaynana olunur" diye oğlumun çeyizine bi mendil işletip gelinime hediye edicim Bla...Bla... benimle iyi geçinmeye bak Bla...Bla... içerik bu Bla...Bla... hahaha

O değilde eskiden maşalar olurdu bilirsin sen Bla...Bla... soba kurcalanırdı çift demirli bi maşa Bla...Bla... çok kullanışlıdır özellikle yaramaz çocuklarda hahaha aaaa çocukluğum geldi aklıma Bla...Bla...DBla...Bla... kedimin bıyıkları geçti gözümün önünden ha birde elimdeki makas Bla...Bla... hahaha

Nerdeyim ben ya haha uçtum Bla...Bla...DBla...Bla... ayağıma bir ip bağlayın Bla...Bla... sevabına hahaha
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 23-08-2012 #30910
Senden sonra fikrim tamamen değişti herhalde kaynana olunmaz kaynana doğulur ...
Çayın içine şekeri doldurup çayı katlediyorsunuz sonra da "anlamıyorum ki" diyorsunuz bu gidişle hiç anlayamacaksınız zaten ...
Seni iyi gördüm dedim, geçen ay sana yaramış dedim, yokluğun gözümden kaçmadı dedim daha nasıl iyi davranacak mışım sana? ...
Ayağına ip bağlardım ama ben o kadar yüksekten korkarım Bla...Bla... ...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?