Cevapla
Bla...Bla...
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 18-09-2012 #31111
Sponsorlu Bağlantılar

Aaa sanırım biraz eksik olmuş. Umarım yoldan geçen arabalar üzerinize su sıçratır, çamurlu yerlerden geçerken ayağınız kayar çamura batarsınız, yağmurdan çok önemli notlarınız ıslanır, yazıları birbirine karışır, daha sayıyım mı? Allah'dan Value varda düşmana gerek kalmıyor ...
Bu arada sizlere de günaydın efendim...
Bu mesajdan alıntı yap
twist isimli Üye şimdilik offline konumundadır

twist

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-09-2012 #31112
                             Sponsorlu Bağlantılar
ses etmeyin bu gün yağmur falan şeytmeyecek...


alın size eskilerden bir türkü daha


No Doubt - Hey Baby - YouTube
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-09-2012 #31113
Aaa sanırım biraz eksik olmuş. Umarım yoldan geçen arabalar üzerinize su sıçratır, çamurlu yerlerden geçerken ayağınız kayar çamura batarsınız, yağmurdan çok önemli notlarınız ıslanır, yazıları birbirine karışır, daha sayıyım mı? Allah'dan Value varda düşmana gerek kalmıyor ...
Bu arada sizlere de günaydın efendim...
Haha takviye için teşekkürler ama lütfen düşmanlık filan demeyelim alınıyorum DD

Sadece yaz sonrası serinleme adına söylenmiş bi temenniydi :angel::angel:

ses etmeyin bu gün yağmur falan şeytmeyecek...

alın size eskilerden bir türkü daha
Haha sen öyle san :wink:
Şakır şakır yağacak bu gün heryerim ağrıyor D yaşlılığın olumlu yanları :wink:

O değilde teeee tıfılkenki hallerime götürdü bu parça beni çok severdim 1:
Daha doğrusu no doubt'ı çok severim Teşekkürler

No Doubt - It's My Life - YouTube
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 18-09-2012 #31114
Sadece yaz sonrası serinleme adına söylenmiş bi temenniydi :angel::angel:
Bu nasıl bir temenniymiş anlamadım ki bu kadar çabuk gerçekleşti. Kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibiyim, rica etsem biraz da iyi bir şeyler temenni etseniz olmaz mı?...
Moralim çok bozuk biraz çikolata yesem kendime gelebilirim belki ...

twist: bugün yağmur şeedecek, çok kuvvetli tüyolar aldım neredeyse kesin yani ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-09-2012 #31115
Bu nasıl bir temenniymiş anlamadım ki bu kadar çabuk gerçekleşti. Kafamdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibiyim, rica etsem biraz da iyi bir şeyler temenni etseniz olmaz mı?...
Moralim çok bozuk biraz çikolata yesem kendime gelebilirim belki ...

twist: bugün yağmur şeedecek, çok kuvvetli tüyolar aldım neredeyse kesin yani ...
Hahahaha D

Sabote edilmişsin sen Kim düşünmüşse önünde düğme ilikliyorum

Hemen iyi temennilerde bulunuyorum.. Umarım çikolatasız bi gün geçirirsin :angel::angel:
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 18-09-2012 #31116
Hahahaha D

Sabote edilmişsin sen Kim düşünmüşse önünde düğme ilikliyorum

Hemen iyi temennilerde bulunuyorum.. Umarım çikolatasız bi gün geçirirsin :angel::angel:
Kardeşim güzel insan yaaa :tongueout::tongueout::tongueout: "hakkımda ne düşünüyorsan Allah sana 2 mislini versin" ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-09-2012 #31117
Kardeşim güzel insan yaaa :tongueout::tongueout::tongueout: "hakkımda ne düşünüyorsan Allah sana 2 mislini versin" ...
Hahahaha

Amin demicim D
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 18-09-2012 #31118
Amin demesen de insan bir inşallah hayırlısıyla filan der...
Çay zamanı geldi çikolata yemesem de olur ama çaysız Asla...
Ben ufak ufak çay almaya gidiyorum, yavaştan alıyorum ki belki dönüşte dualarım kabul olmuş olur kimbilir ...
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 18-09-2012 #31119
Amin demesen de insan bir inşallah hayırlısıyla filan der...
Çay zamanı geldi çikolata yemesem de olur ama çaysız Asla...
Ben ufak ufak çay almaya gidiyorum, yavaştan alıyorum ki belki dönüşte dualarım kabul olmuş olur kimbilir ...
Duaların kabul olmasıyla ilgili bişiy geldi aklıma ama söylemicim D
Anca gider anca gelirsin sen malum yaşlılık
Baston lazım sana
Bu mesajdan alıntı yap
ZxxxE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ZxxxE

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 18-09-2012 #31120
Yüz bir milyon defa abartma diye söyledim ama nafile, bastonmuş pehhh ...
Duaların kabul olmasıyla ilgili aklına gelen şeyi biliyorum ama söylemiycem, aramızda sır ossun...
Yavaş yavaş gittim çayımı yudumlayarak geri döndüm, demek ki Dünya'da iyi şeyler de oluyormuş...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?