Cevapla
Bla...Bla...
SHAHIR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

SHAHIR

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 21-10-2015 #31681
Sponsorlu Bağlantılar

yok sen değil kendi kaçmış gitmiş konserve ney sarmamı bayılırım açıcak kalmamış pıçak getirdim
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 22-10-2015 #31682
                             Sponsorlu Bağlantılar
E arkasından su dökseydik bari

Şey konservesi, mm neydi bişiyin kökü, sen sevmezsin onu genelde sevmezler çünkü

Yo bıçak olmaz fırlar filan heleki beceriksizsen asla, ben hallederim kesici aletlerimle mersi
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 23-10-2015 #31683
E arkasından su dökseydik bari

Şey konservesi, mm neydi bişiyin kökü, sen sevmezsin onu genelde sevmezler çünkü

Yo bıçak olmaz fırlar filan heleki beceriksizsen asla, ben hallederim kesici aletlerimle mersi
value hala mı geyik yapıyorsun kaç yıl geçti aradan hala bıkmamışsın bir de martin vardı senin kanka o ne yapıyor ?
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 23-10-2015 #31684
value hala mı geyik yapıyorsun kaç yıl geçti aradan hala bıkmamışsın bir de martin vardı senin kanka o ne yapıyor ?
Farkında olmadan bi insanlık suçu mu işledim yani Geyiklerim de büyüdü salarım üstüne görürsün

Martin mi senin isteyipte olamayacağın biyerde tatilde
Hatta şuan filipinlerde elinde kokteyli etrafındaki hatunlardan kurtulma çabasındadır
Selamını iletirim evreninmerkezi hindistan cevizi istiyor derim

E sen nasılsın, fotosentez dışında yani
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 23-10-2015 #31685
hafızan da maşallah yani unutmamışsın... ben de manyak işler yaptım ya, evlendim falan... hatun ayaklarımı yıkıyo hatta şuan.. şaka şaka ben onunkileri yıkıyorum,neyse...acaba nerede hata yaptım ben diye düşünürken aklıma geldin birden ,baktım hala burdasın
Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-10-2015 #31686
hafızan da maşallah yani unutmamışsın... ben de manyak işler yaptım ya, evlendim falan... hatun ayaklarımı yıkıyo hatta şuan.. şaka şaka ben onunkileri yıkıyorum,neyse...acaba nerede hata yaptım ben diye düşünürken aklıma geldin birden ,baktım hala burdasın
Evliliğe iş olarak baktığına göre, hangi ülke hatunuyla imzalaştın Kanada mı, Avustralya mı Onlar da çok yıkar ya ayak Bayılırlar

Ne yani hatanı tekrarlamaya mı geldin buraya Ben de öyle düşünmüştüm.
Kimi insan da kaşınmaya doyamaz

Düşünün de böyle olmuştur senin
Magician Justin Willman's wedding dance. / Sihirbaz Justin Willman'ın düğün dansı.

https://www.youtube.com/watch?v=rILzP7AWEpI
Bu mesajdan alıntı yap
evreninmerkezi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

evreninmerkezi(28)

Öğrenci (Diğer) / Ankara

Standart
Alt 30-10-2015 #31687
bu kadar basit olmadı benim ki
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 12-11-2015 #31688
Farkında olmadan bi insanlık suçu mu işledim yani Geyiklerim de büyüdü salarım üstüne görürsün

Martin mi senin isteyipte olamayacağın biyerde tatilde
Hatta şuan filipinlerde elinde kokteyli etrafındaki hatunlardan kurtulma çabasındadır
Selamını iletirim evreninmerkezi hindistan cevizi istiyor derim

E sen nasılsın, fotosentez dışında yani





Yorumsuz.....

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Value isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Value

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 12-11-2015 #31689



Yorumsuz.....
Yakışırr..

E ama can bu çekerrr.. Beden bu isterrrr

Valizimi ışık hızıyla hazırladım.
Ha! havaalanına zahmet etme cicim ben gelirim
Bu mesajdan alıntı yap
SHAHIR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

SHAHIR

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 30-11-2015 #31690
ooo martin beylerde gelmiş
Value video yu izledim harikaydı. ne diyeceğimi bilemiyorum gözlerim doldu
ah juliet içim yandı beya
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?