Cevapla
Bla...Bla...
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3171
Sponsorlu Bağlantılar

herkese hayırlı cumalar diliyorum arkadaşlar nasılsınız umarım gününüz güzel geçiyordur
Hoşgeldin. Sakarya'da mısın?
Lütfen tdesigner84 bir başkasının kaderine laf etmeyiniz
Martin anladın sen onu
:rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 09-04-2010 #3172
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hoşgeldin. Sakarya'da mısın?


:rofl::rofl::rofl:
evet sakaryadayım yoksa sendemi sakaryadasın D1::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3173
evet sakaryadayım yoksa sendemi sakaryadasın D1::rofl:
Yaza inşallah geleceğim, burnumda tütüyor oralar. Denizini bile özledim.
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 09-04-2010 #3174
Yaza inşallah geleceğim, burnumda tütüyor oralar. Denizini bile özledim.
denizini derken karasuyumu yoksa cebeciyimi kast ediyorusun D
gel gel yazın daha güzel oluyor buraları ama tabi kışında ayrı bi güzel yahu D
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3175
denizini derken karasuyumu yoksa cebeciyimi kast ediyorusun D
gel gel yazın daha güzel oluyor buraları ama tabi kışında ayrı bi güzel yahu D
Cebeci neresi ki??? Karasu'dan bahsediyorum, son gittiğimde bayağı güzelleştirmişlerdi plajını.
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 09-04-2010 #3176
Cebeci neresi ki??? Karasu'dan bahsediyorum, son gittiğimde bayağı güzelleştirmişlerdi plajını.
aa sen cebeciyi bilmiyormusun kine karasunun bi yan tarafı ama oradan daha güzel D ben karasuyu hiç sevmiyorum mesela :P
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 09-04-2010 #3177
valla yaa ama iyi oldu böyle iyi bi dinledim yani
hafta gene başlıyorum ilk öncelik istanbuldayım sonrası mechul D
ama yakında bi suriye gözüküyor bana :P
Suriye oooo güzel. İzmir'e de bekleriz öncekini saymayız çünkü biz atladık gelişinizi bir daha buyrun. :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 09-04-2010 #3178
Suriye oooo güzel. İzmir'e de bekleriz öncekini saymayız çünkü biz atladık gelişinizi bir daha buyrun. :rofl::rofl:
siz isteyin efendim yeterki ben gelirim merak etmeyin ama bu seferde atlamayın yanii sonra darılırım kırılırım D

bu arada sizde gelin bu taraflara güzel sakaryamı tanıtayım gezdireyim sizlere 1::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 09-04-2010 #3179
Selamm olsun bütün arkadaşlara

Hayırlı cumalar olsun..
Süper bir öğle yemeği olsun...
Yiyelim, pıt pıtt et olsunnn..
Löp löp yağğ olssunn..
Yarasınnn D

Nasılsınız arkadaşlar?
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3180
olan olmayan üyeler...
bla blacılar..
alttaki üyeye soruncular
son kelimeyi başa koyuncular
aklı burda ruhu başka yerde olanlar.
aklı ruhu burda olanlar.
aklı ve ruhu başka yerde olanlar.
kırmızılar,maviler,laciler(benim gibi beleşçiler)
arı vız vızlar,vız vız olmak için çaba harcayanlar,arı vız vız olmayı düşünenler.
altta görünmez olup okuyanlar.(nurun deyimiyle ruhlar.bende korkup nura sarılıyorum nurda orda eliyle korkma reyhanım onlarda senin benim bizim gibi insan diyo neyse öhümmm)
ve en önemlisi vazgeçilmezimiz olan misafirler(ama artık ev sahibi olmak lazım bence yeter okuduğunuz buyrun gelin.bu arada çok misafir olduğunda onlardan biri benim çok nadir her zaman değil.galiba bunu söyleyen ilk delide benim) neyse..
tabiki bizim standart üyelerimiz...(fakir ama gururlu sitemizin en önemlisi çoğunlukta olan grubu)
ve sitemize yeni üye olan,olmayı düşünen,aklında düşüncesi yokken çok ilerleyen zamanlarda aramıza katılacak(katılacak ama ne olacağını bilemeyen)olan üyeler.


kısaca herkese merhaba.(şükür bitti sadece merhaba demek istemiştim)
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?