Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 09-04-2010 #3251
Sponsorlu Bağlantılar

merhaba arkadaşlar nasılsınız

şimdi hemen güzel bir güney kore filmi bulucam ve tüm gün bu ofiste film izlicem.
aha buraya yazıyorum. sıkıysa iş yaptırsınlar bugün. yarında gelmiyorum ofise falan.
ilk önce geçmiş olsun

bu arada isyanın temeli belli'de neden güney kore filmi ile isyan ediyorsunBla...Bla...1:
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3252
                             Sponsorlu Bağlantılar
Seni en son çarşamba görmüştüm Bla...Bla... Ve hala daha avatarın aynı :rofl::rofl:
Şaşılmayacak şey mi yani? :lol: :lol: :lol:
:rofl::rofl::rofl: İyi hatırlattın dur değiştireyimBla...Bla...

ah o iş yeri zaten izni bir ona veriyor bana değil. ben hastalıktan perişan oluyorum üstene kullandığım ilaç zehirliyor şuursuz şuursuz 1,5 saatlik uykuyla ofise geliyorum. neden işler var. koca ofisin direği ben olduğumdan diğer arkadaşda pek işe yaramadığından çifte standartın kralını yaşıyorum... valla sinirlerim fena oldu. çok sıkıldım. bir evel kendi ofisimi açıcak birikimi yapsam şu çileden kurtulsam dayanamıyorum artık...
Genelleme hep öyle olur.Koca ofisin başı olmak kötü:S Allah sabır versin sanaBla...Bla...

şimdi hemen güzel bir güney kore filmi bulucam ve tüm gün bu ofiste film izlicem.
aha buraya yazıyorum. sıkıysa iş yaptırsınlar bugün. yarında gelmiyorum ofise falan.
Yürü be kim tutar seni:P Bende aynısını yapacağım valla.Yarından itibaren grevdeyimBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3253
ehahe kötü manada değil ya güney kore filmleri hastalık haline geldi baya bağımlılık yarattı bende çocuk gibi heycanlanıyorum hatta her izleyeceğim film öncesinde... o kadar vahim durumum. hazır sinirliyken en güzel yatıştırıcım bu olur diye düşündüğümden dedim onu Bla...Bla...

uzakdoğu sineması çok güzel herkes dövüş olarak canlandırıyor kafasında ama muhteşem filmler var. psikolojik, romantik, dram vs.. (:
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3254
ehahe kötü manada değil ya güney kore filmleri hastalık haline geldi baya bağımlılık yarattı bende çocuk gibi heycanlanıyorum hatta her izleyeceğim film öncesinde... o kadar vahim durumum. hazır sinirliyken en güzel yatıştırıcım bu olur diye düşündüğümden dedim onu Bla...Bla...

uzakdoğu sineması çok güzel herkes dövüş olarak canlandırıyor kafasında ama muhteşem filmler var. psikolojik, romantik, dram vs.. (:
Babam çok izlediği için arada bir bende izlerim onunla :rofl::rofl: Eskiden daha çok verirdiler.Şimdi çok yok tv'de eskisi gibiBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3255
Babam çok izlediği için arada bir bende izlerim onunla :rofl::rofl: Eskiden daha çok verirdiler.Şimdi çok yok tv'de eskisi gibiBla...Bla...
Tvde bende pek denk gelmiyorum artık..
olsun ama internet sağolsun hallediyorum netten Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3256
Tvde bende pek denk gelmiyorum artık..
olsun ama internet sağolsun hallediyorum netten Bla...Bla...
Çok güzeldi ama ya ninjalar vardı karate falanBla...Bla... :rofl::rofl: Şimdiki filmlerde kan gövdeyi götürüyorBla...Bla... gerçi oda hoşuma gitmiyor değil hani:rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 09-04-2010 #3257
ah o iş yeri zaten izni bir ona veriyor bana değil. ben hastalıktan perişan oluyorum üstene kullandığım ilaç zehirliyor şuursuz şuursuz 1,5 saatlik uykuyla ofise geliyorum. neden işler var. koca ofisin direği ben olduğumdan diğer arkadaşda pek işe yaramadığından çifte standartın kralını yaşıyorum... valla sinirlerim fena oldu. çok sıkıldım. bir evel kendi ofisimi açıcak birikimi yapsam şu çileden kurtulsam dayanamıyorum artık...
şimdi hemen güzel bir güney kore filmi bulucam ve tüm gün bu ofiste film izlicem.
aha buraya yazıyorum. sıkıysa iş yaptırsınlar bugün. yarında gelmiyorum ofise falan.
Flood yapan üye:

Forum Kuralları (Mutlaka Okuyunuz)

Yaptığınız kural ihlali ile ilgili madde aşağıdaki gibidir:

Alt alta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood (arka arkaya aynı içerikli veya farklı içerikli mesajın aynı kullanıcı tarafından foruma gönderilmesi ) olduğu için yasaktır! Aklınıza sonradan bir şey gelirse, yanlış yazdığınız bir şeyi ya da yanlış grafikleri mesaj içeriğinden düzenlemek için mesajınızın altında cevap yoksa mesajınızda ki Bla...Bla... butonuna tıklayarak ekleme yapınız. Düzenleme işlemi belirli bir zaman sonra gerçekleştirilemeyeceğinden düzenleme butonu aktif olma özelliğini kaybedecektir. Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklaştırılır...
Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-04-2010 #3258
dikkat ederim, pardon. (:
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 09-04-2010 #3259
Akşamüstüaydın.. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lucasgursaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 09-04-2010 #3260
Alsancağın Bilboardlarıyla Başım Yine Belalarda Bla...Bla... Bla...Bla... Gençliğim Gitti Onlar Uğruna Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?