Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 13-04-2010 #3731
Sponsorlu Bağlantılar

Sorma çok yoğundum. Ev arıyordum , ygs olayı vardı , birkaç ufak sorunlar falan ama hepsi de çözümlendi Bla...Bla...
Ne mutlu sana işler hallolmuş artık seni buralarda sık sık görürüz inşallah. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
katalizor isimli Üye şimdilik offline konumundadır

katalizor

Grafiker / Kütahya

Standart
Alt 13-04-2010 #3732
                             Sponsorlu Bağlantılar
Eyvallah teşekkürler Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 13-04-2010 #3733
arkadaşlar işyerlerinizin sigortaları var mı Bla...Bla... :P birazda iş yapalım Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 13-04-2010 #3734
arkadaşlar işyerlerinizin sigortaları var mı Bla...Bla... :P birazda iş yapalım Bla...Bla... Bla...Bla... Bla...Bla...
Bilmem, bizim patrona müracaat et o bilir. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 13-04-2010 #3735
Teşekkürler Volkan bey sizede günaydın güzel günler Bla...Bla...



Okey bana hareketsiz ve sıkıcı geliyor yaa Bla...Bla...D bilardo tercihimdir her daim Bla...Bla...D
Bu yüzdeler başa bela ama yaa Bla...Bla... :rofl::rofl:

Bla...Bla...rofl::rofl::rofl: Tavla'yı daha yeni yeni öğreniyorumBla...Bla... Ondanda sıkılırsam batak öğrenicemBla...Bla...

Hayırlı günler.
Hoşgeldin Nihat abi nasılsın?Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
postaki isimli Üye şimdilik offline konumundadır

postaki(37)

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 13-04-2010 #3736
merhabalar
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 13-04-2010 #3737
Bilmem, bizim patrona müracaat et o bilir. :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
sende araba yok mu abi Bla...Bla...

Bla...Bla...rofl::rofl::rofl: Tavla'yı daha yeni yeni öğreniyorumBla...Bla... Ondanda sıkılırsam batak öğrenicemBla...Bla...

öğren hilal öğren Bla...Bla... samsuna gelince göreceğiz ne kadar öğrendiğini Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 13-04-2010 #3738
sende araba yok mu abi Bla...Bla...




öğren hilal öğren Bla...Bla... samsuna gelince göreceğiz ne kadar öğrendiğini Bla...Bla...
At arabasına da yapıyor musun sigorta? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 13-04-2010 #3739
kümesteki tavuklara bile sigorta yapıyoruz abi biz Bla...Bla... çok geniş kapsamlı anlayacağın Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
postaki isimli Üye şimdilik offline konumundadır

postaki(37)

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 13-04-2010 #3740
merhabalar

(martin; flood muydu neydi ondan yapma diye aradayım) Bla...Bla...
gazla sen
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?