Cevapla
Bla...Bla...
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4231
Sponsorlu Bağlantılar

nur başındakileri yedi bitirdi en sonunda

selamm yeniden
martin78 ve yokluğumu hissettirmeyen canım arkadaşım Reyhan!
siz ikiniz benim yerime de varlığımı devam ettiren bitaneciklerim

diğer arkadaşlara da sevgiler, saygılar (skyfox, özgül, artdevil, müge ve daha niceleri)

benim tonla işim var, reyhan' a da sardım bi iş

martinim dikkat et kendine yavrum..
anne arıyormuşsun.. sevgiden bir izimiz var bizim.. ablamız gerçi o
ama bulamazsan annenliğe talibim
çocuk mocuk yapacağım da yok zati
hazır torunda var.. gelinim de güzel yemek yapıyorsa daha ne isteyeyim hayattan

neyse gittim canlarım
Torun da ben oluyorum heyoo D:rofl:

Selamlar herkese )
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4232
                             Sponsorlu Bağlantılar
Tamam anneeeee, benim için de iyi bi haber bu, yemek konusunda bi tereddütün olmasın. Bu arada Reyhan (bknz) "gülme komşuna gelir başına". :rofl::rofl::rofl:
arasıra uğra buralara Nur alemin kralı burda unutma.

Anam, garip anam, çalışkan anam özletme kendini. (o zaman reyhan da teyzem mi oluyor )
Martin bişi sora bilir miyim?
Sen burayı yetimhane mi sandın?1:1:1:
Hımmm oldu olacak amcada bulalım
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 20-04-2010 #4233
Martin bişi sora bilir miyim?
Sen burayı yetimhane mi sandın?1:1:1:
Hımmm oldu olacak amcada bulalım
Valla bulun, ama o bari paralı olsun. D
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4234
Valla bulun, ama o bari paralı olsun. D
Ben olim mi? Gerçi amca olmak biraz küçüküm ama D Boş kontenjan varsa olabilirim yani :P D
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4235
Valla bulun, ama o bari paralı olsun. D
valla çok iyi olur paralı didin demi D
Gözlerimin içi dolar işareti oldu :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 20-04-2010 #4236
Ben olim mi? Gerçi amca olmak biraz küçüküm ama D Boş kontenjan varsa olabilirim yani :P D
Hala kontenjanı boş istersen halam olabilirsin. D
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4237
Hala kontenjanı boş istersen halam olabilirsin. D
yok yok halalık bana göre değil. Amcaya yer varsa olabilirim D
Zaten asıl halaya ihtiyacı olan benim. Bir tane bile yok halam :crying: :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4238
yok yok halalık bana göre değil. Amcaya yer varsa olabilirim D
Zaten asıl halaya ihtiyacı olan benim. Bir tane bile yok halam :crying: :rofl::rofl:
Bende 3 hala var ama pek işe yaramıyorlar.İstersen 3 üde senin olsun D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 20-04-2010 #4239
Bende 3 hala var ama pek işe yaramıyorlar.İstersen 3 üde senin olsun D
Yahu siz resmen alışverişe başladınız, bana amca bulun önce.
nur anneeeeeee. :crying::crying::crying::crying:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4240
Yahu siz resmen alışverişe başladınız, bana amca bulun önce.
nur anneeeeeee. :crying::crying::crying::crying:
Bilirsin araya girenler yerler fırçayı
Ben karışmam hacı sen bul banane yaaa1:1:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?