Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 20-04-2010 #4271
Sponsorlu Bağlantılar



Anaaaa ben de Nur iş verdi yazık teyzeme diye hayıflanıyorum burada, bak sen şu işe. Bla...Bla...DBla...Bla...
verdiğim işi dakkasında yaptı sağ olsun Bla...Bla...

EvdeyimBla...Bla... Nurrrr ben burda kalıyorumBla...Bla...DBla...Bla...
uyy Bla...Bla... gitti mi benim yavrum evine Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 20-04-2010 #4272
                             Sponsorlu Bağlantılar
çok tatlıymıs maşallahBla...Bla...
İnsanın da kendini beğenmesi güzel birşey. Sensin da Selim, ta kendin. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Nur Reyhan'dan bi kopya da bana lazım yaparmısın. Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4273
verdiğim işi dakkasında yaptı sağ olsun Bla...Bla...



uyy Bla...Bla... gitti mi benim yavrum evine Bla...Bla...
iki dk tebi tebi çok zordu yaaaa:angel::angel:
Evdeyim Nur'um bugün otobüs acısı çekmedim şükürBla...Bla...DBla...Bla...

Özledin mi beni ben özledim bu nasıl bişey yarabbimBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4274
Ya sizin şirkette ışınlama sistemi var galiba. :rofl::rofl::rofl::rofl:
:rofl::rofl: evet nerden bildin seninde tahmin gücün çok kuvvetli sanırımBla...Bla...

flood olmuş:sweating::sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 20-04-2010 #4275
iki dk tebi tebi çok zordu yaaaa:angel::angel:
Evdeyim Nur'um bugün otobüs acısı çekmedim şükürBla...Bla...DBla...Bla...

Özledin mi beni ben özledim bu nasıl bişey yarabbimBla...Bla...
Bu ne özlem böyle, siz aynı iş yerinde çalıştığınıza emin misiniz ya? :rofl::rofl::rofl:

:rofl::rofl: evet nerden bildin seninde tahmin gücün çok kuvvetli sanırımBla...Bla...

flood olmuş:sweating::sweating:

Işık hızıyla tahmin yaparım.
Sen söylemiştin zaten bana güvenme diye flood olayında, haklıymışsın. Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4276
Bu ne özlem böyle, siz aynı iş yerinde çalıştığınıza emin misiniz ya? :rofl::rofl::rofl:
Evet eminimBla...Bla... senin yüzünden flood yaptım yaaa ilk defa:sweating::sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 20-04-2010 #4277
Nur Reyhan'dan bi kopya da bana lazım yaparmısın. Bla...Bla...DBla...Bla...
Öyle bir gücüm olsa cep reyhan yapardım kendime.. nereye gitsem yanımda götürürdüm. gerçi barnak kız gibi bir şey olurdu :rofl:

iki dk tebi tebi çok zordu yaaaa:angel::angel:
Evdeyim Nur'um bugün otobüs acısı çekmedim şükürBla...Bla...DBla...Bla...

Özledin mi beni ben özledim bu nasıl bişey yarabbimBla...Bla...
Bende özledim bende,
sakızın var şu an elimde,
az sonra çiğnemek isterim,
lakin derman yok çenemde :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4278
İnsanın da kendini beğenmesi güzel birşey. Sensin da Selim, ta kendin. :rofl::rofl::rofl::rofl:

Nur Reyhan'dan bi kopya da bana lazım yaparmısın. Bla...Bla...DBla...Bla...
AnlayamadımBla...Bla...1:Bla...Bla...1:

Öyle bir gücüm olsa cep reyhan yapardım kendime.. nereye gitsem yanımda götürürdüm. gerçi barnak kız gibi bir şey olurdu :rofl:



Bende özledim bende,
sakızın var şu an elimde,
az sonra çiğnemek isterim,
lakin derman yok çenemde :rofl::rofl::rofl:
Ne barnak ne barnakBla...Bla... barnak kız görmesem yutturacandaBla...Bla...
Çiğneme sakla hatırası varrrr
hatırası varrr
o sakızınnnnnnnn
hatırası varrrrrr:rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 20-04-2010 #4279
Evet eminimBla...Bla... senin yüzünden flood yaptım yaaa ilk defa:sweating::sweating:
Benden ders almadın mı hiç Reyhan? :rofl::rofl::rofl:

Öyle bir gücüm olsa cep reyhan yapardım kendime.. nereye gitsem yanımda götürürdüm. gerçi barnak kız gibi bir şey olurdu :rofl:



Bende özledim bende,
sakızın var şu an elimde,
az sonra çiğnemek isterim,
lakin derman yok çenemde :rofl::rofl::rofl:
Reyhan Nur'un ağzına sakız olmuş. hahahaha :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(30)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 20-04-2010 #4280
Benden ders almadın mı hiç Reyhan? :rofl::rofl::rofl:



Reyhan Nur'un ağzına sakız olmuş. hahahaha :rofl:
Almadım hacı valla alamadım sanırım.Uyarıya gerek yok töbe bi daha yapmayacamBla...Bla...DBla...Bla...

Sakız olurum sanane yaaaBla...Bla...1:Bla...Bla...1:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?