Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 25-03-2010 #451
Sponsorlu Bağlantılar

SelamBla...Bla... Ne oldu perdeci işiBla...Bla...



Sanırım iyiyimBla...Bla...



Merhaba canımBla...Bla... Şarkı için teşekkürler:tongueout:



Bla...Bla...D

Kayıp olan ben değilim ki alla allaBla...Bla...
Valla biraz daha görünmeseydin ortalıkta yerin hazırdı yani Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-03-2010 #452
                             Sponsorlu Bağlantılar
Valla biraz daha görünmeseydin ortalıkta yerin hazırdı yani Bla...Bla...D
Ya işlere gömüldüm kafamı kaldıramıyorumBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 25-03-2010 #453
Ya işlere gömüldüm kafamı kaldıramıyorumBla...Bla...
Bla...Bla...

Ah yazık ne diyelim Allah yardımcın olsun Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-03-2010 #454


Merhaba canımBla...Bla... Şarkı için teşekkürler:tongueout:
Bir şey değil :tongueout:

Ah yazık ne diyelim Allah yardımcın olsun Bla...Bla...DBla...Bla...
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Espri anlayışın aynen şöyle martin78----->:eek::yes:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 25-03-2010 #455
Bir şey değil :tongueout:



:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Espri anlayışın aynen şöyle martin78----->:eek::yes:
Teşekkür ederim. Bazen kelimelerden çok görüntüler anlatır halimizi Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-03-2010 #456
Ah yazık ne diyelim Allah yardımcın olsun Bla...Bla...DBla...Bla...
:rofl::rofl: Aşk olsun bu ne yahu:rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 25-03-2010 #457
Bir şey değil :tongueout:



:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Espri anlayışın aynen şöyle martin78----->:eek::yes:
Bugün yine formdayım Nur Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 25-03-2010 #458
:rofl::rofl: Aşk olsun bu ne yahu:rofl:
İşlere gömüldüm başımı kaldıramıyorum dedin bende fotoğrafladım Bla...Bla...DBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 25-03-2010 #459
Eyy Ruuhhh!!!
Altta görünmeyen üyee ruhhh!!!
Geldiysen üç kere Blaa Blaaa Blaaa Bla...Bla...



Martin78 Buyrun ıscak ıscak için Bla...Bla...

Bulunmadılar ama olsun gönlümden koptu Bla...Bla...

Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 25-03-2010 #460
Eyy Ruuhhh!!!
Altta görünmeyen üyee ruhhh!!!
Geldiysen üç kere Blaa Blaaa Blaaa Bla...Bla...



Martin78 Buyrun ıscak ıscak için Bla...Bla...

Bulunmadılar ama olsun gönlümden koptu Bla...Bla...

Bla...Bla...
Teşekkür ederim şekerin birini alabilirsiniz israf olmasın Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?