Cevapla
Bla...Bla...
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4871
Sponsorlu Bağlantılar

off hadi yaa büyük geçmiş olsun üzüldüm.
Ciddi olamazsın canım benim çok geçmiş olsun...

Nasıl böyle bir hataya düştüm ya uf Onay verdiğini hatırlıyordum.Maillerime bir baktım onay maili diye birşey yok:S

Sağolun
Bu mesajdan alıntı yap

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4872
                             Sponsorlu Bağlantılar
hayırdır sorun ne?


Aynen benimde öyle


Kesinlikle 10 da geldim işe benim için ayrı bi hızlı geçti
yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz D pazar olcak :rofl:
D vay vay vaay, demek beceremiyoruz ha D



Hoşgeldiniz madam nasılsınız?



Günaydın measa hoşgeldiniz



Hoşgeldin aysev



Hemşerim hoşgeldin
Saol toprağım hoşbulduk nedir bu izmir havası yine D yağmurlu

İyi günler.
Saol martin sanada
Bu mesajdan alıntı yap
sevgiden-iz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sevgiden-iz

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 26-04-2010 #4873
Günaydınlar yeniden Martin 78 avatarınız çok hoştu. Neden değiştirdiniz?
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4874
yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz D pazar olcak :rofl:

Saol toprağım hoşbulduk nedir bu izmir havası yine D yağmurlu



Saol martin sanada
delii

Nasıl böyle bir hataya düştüm ya uf Onay verdiğini hatırlıyordum.Maillerime bir baktım onay maili diye birşey yok:S

Sağolun
Büyük bi hatamı peki
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 26-04-2010 #4875
Hayırlı günler.
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4876
Nasıl böyle bir hataya düştüm ya uf Onay verdiğini hatırlıyordum.Maillerime bir baktım onay maili diye birşey yok:S

Sağolun
Ya işte malesef oluyor böyle, daha da dikkatli olmak lazım. Baştan mı başlayacaksın?


Saol toprağım hoşbulduk nedir bu izmir havası yine D yağmurlu
yok ya ne yağmuru, az önce çıktım gayet iyiydi senin semt yukarılarda biryerde heralde? D
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4877
Valla hakkımızda bazı üyeler şikayette bulunmuş her konuya resimli cevap veriyoruz diye, gerçi bunun arkasında başka nedenler var bence ama neyse pek umursamıyorum bende tepkimi böyle göstermek istedim.
Anladım.Sessiz gördüğüm için sordum.Rahatsız olanlar okumasınlar özgürlük diye bişey var.Sanırım burası Bla Bla.Yok imla kuralları.Yok resimler.Blanın girişinde resimlerle yorum yapmayın.İmla kurallarına uyun uymayanları uyarın gibi bi tabir mi varda ben bilmiyorum.Burası bi nevi deşarj yeri değil mi?yoksa ben yanlış mı biliyorum?bence öyle.Rahatlamak için giriyoruz blaya buranında tadı olmayacaksa sters atamayacaksak kasılacaksak ne anlamı kaldı ki.İnsanları anlayamıyorum bazen adı üstünde Bla Bla.Daha net açıklaması var mı bilmiyorum?
Sağlık olsun ne diyelim...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4878
Günaydınlar yeniden Martin 78 avatarınız çok hoştu. Neden değiştirdiniz?
Günaydın sevgi hanım, biraz buralardan soğuttular beni diyelim neyse önemli değil, biraz fazla sitem ettim atacaklar valla beni siteden.

Siz beni boşverin, nasılsınız iyi misiniz, nasıl Ankara'da havalar?

Hayırlı günler.
Hayırlı günler, hayırlı haftalar abi, nasılsın?
Bu mesajdan alıntı yap
sevgiden-iz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sevgiden-iz

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 26-04-2010 #4879
Günaydın sevgi hanım, biraz buralardan soğuttular beni diyelim neyse önemli değil, biraz fazla sitem ettim atacaklar valla beni siteden.

Siz beni boşverin, nasılsınız iyi misiniz, nasıl Ankara'da havalar?
Atmazlar inşallah.
İyiyim teşekkürler.
Ankara 'da havalar güzel. Daha dışarı çıkmadım ama kuş sesleri güzel geliyor.
İnsana neşe veriyor.
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4880
Anladım.Sessiz gördüğüm için sordum.Rahatsız olanlar okumasınlar özgürlük diye bişey var.Sanırım burası Bla Bla.Yok imla kuralları.Yok resimler.Blanın girişinde resimlerle yorum yapmayın.İmla kurallarına uyun uymayanları uyarın gibi bi tabir mi varda ben bilmiyorum.Burası bi nevi deşarj yeri değil mi?yoksa ben yanlış mı biliyorum?bence öyle.Rahatlamak için giriyoruz blaya buranında tadı olmayacaksa sters atamayacaksak kasılacaksak ne anlamı kaldı ki.İnsanları anlayamıyorum bazen adı üstünde Bla Bla.Daha net açıklaması var mı bilmiyorum?
Sağlık olsun ne diyelim...
Kesinlikle katılıyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?