Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4981
Sponsorlu Bağlantılar

Bornova uzak mı martin sana :tongueout:
Tam dibimde Pınarbaşı'ndayım zati ben. mekan neresi düşünüyorsunuz
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4982
                             Sponsorlu Bağlantılar
Şimdilik buradan buyrun Bla...Bla...

Bla...Bla...
Bla...Bla... ALLAH diyorum !! TATLUUU
Measa kız bizde nargile keyfi yapalım olmaz mı?Bla...Bla...D
Yapalım bebek Bla...Bla... beşiktaşta nereleri biliyosun Bla...Bla... nargile olarak
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4983
Bla...Bla... ALLAH diyorum !! TATLUUU

Yapalım bebek Bla...Bla... beşiktaşta nereleri biliyosun Bla...Bla... nargile olarak
Beşiktaş'ta hiç gitmedim benim mekanım ayrıBla...Bla... :rofl::rofl: Ama orayada damlarım sorun değil:rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4984
Bla...Bla... boşver yahu dışarıya ne para vericez evde yaparız Bla...Bla...)
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4985
Bla...Bla... ALLAH diyorum !! TATLUUU
Afiyet şeker olsun Bla...Bla... bir dilim aşırdım sorun olmaz umarım? :angel::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
lucasgursaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4986
Şansa bak bornova da oturuyorum Bla...Bla...
Tam dibimde Pınarbaşı'ndayım zati ben. mekan neresi düşünüyorsunuz
Valla selim abi Bla...Bla... Bla...Bla... izmir kızlarını tanımak istiyor ona göre bir organizasyon Bla...Bla... Bla...Bla... düşünüyorum ben ona Bla...Bla...
525 nasıl Bla...Bla... :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4987
Remzi hala dikizliyorsun kardeşim ya mekan neresi olacak Bornova'da? Bla...Bla...

525 hiç duymadım yeni bir yer mi?

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #4988
Valla selim abi Bla...Bla... Bla...Bla... izmir kızlarını tanımak istiyor ona göre bir organizasyon Bla...Bla... Bla...Bla... düşünüyorum ben ona Bla...Bla...
525 nasıl Bla...Bla... :rofl:
Bla...Bla...D haydee, selim abinin derdi buysa ya alsancak ya konak derim ben Bla...Bla...D Bornova da ne işi var :rofl: yani bence Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
lucasgursaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4989
Bla...Bla...D haydee, selim abinin derdi buysa ya alsancak ya konak derim ben Bla...Bla...D Bornova da ne işi var :rofl: yani bence Bla...Bla...
Bla...Bla... ozaman ordaki organizasyonlar sende Bla...Bla... Bla...Bla... ben toplarım bornovaya Bla...Bla... 10 tane Bla...Bla... Bla...Bla... rahat
Bla...Bla...
Bla...Bla... 525
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #4990
Peki nasıl irtibat kuracağız?

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?