Cevapla
Bla...Bla...
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #5001
Sponsorlu Bağlantılar

öldürücem kendimi !
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #5002
                             Sponsorlu Bağlantılar
öldürücem kendimi !
Aman allah korusun noldu hayırdır?
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #5003
haa peki, öyle diyorsan tamam ama şimdi bende çıkarsam bla bladan? :rofl::rofl:
Çık hıhh1:

öldürücem kendimi !
Ne oldu:sadsmile:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #5004
öldürücem kendimi !
Aaaa neden ki?

öyle ege üni ama benim hoşuma gidiyor orası
Zaten şaka yaptım
BENİM BAŞIM BAĞLI D maksat gönüller bir olsun
Remzi dalga mı geçiyorsun adam mı seçiyorsun anlamadım?
Bu mesajdan alıntı yap
bülent35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bülent35(32)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #5005
öldürücem kendimi !
saçmalama hakkını kullanmış
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #5006
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar kolay gelsin hayırlı işler kendinize iyi bakın, ayrıca birbirinizede
öldürcem kendimi dedi gitti bak aklım kalır yoksa :S
Hadi kaçtım ben
Bu mesajdan alıntı yap

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #5007
Remzi dalga mı geçiyorsun adam mı seçiyorsun anlamadım?
yahu niye dalga geçeyim :surprised:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 26-04-2010 #5008
yahu niye dalga geçeyim :surprised:
Affana mı takla attın yoksa, haberleşme nasıl olacak peki?
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-04-2010 #5009
Of of of. Biri bana yardım edebilirmi
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(29)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 26-04-2010 #5010
sigortacılık konusunda ise tabiki de seve seve edebilirm

iyi akşamlar millet yarın görüşürüz akşam rakısız balık yapıp yiyeceğiz alkole karşıyız :P
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?