Cevapla
Bla...Bla...
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6131
Sponsorlu Bağlantılar

en son hangi şarkıyı dinledin e biri bişi yazabilir mi? D
Yazarsam flood olacakta

Anne duyduğuma göre graffiyi evlat edinmişsin Ne yani şimdi benim bir erkek kardeşimmi var olamazz
kızçemmm valla o edi benim haberim yok inanki
bak bende nurun kızı çıktım haberi bile yok ortalık karıştı yaaa
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 04-05-2010 #6132
                             Sponsorlu Bağlantılar
Bu olay nereye gider bilmiyorum nur sanırım sende benim annemsin:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: ama baba yok



umarım benimle ilgili değildir
Biz sanırım mitoz bölünüyoruz
Hücre bölünmesi grafikerler.nette artık sıkça rastlanan bir olaydır. Bu olayın amacı hücre bölünmesinin gerçekleştiği canlı veya hücreye bağlı olarak yeni hücreler meydana getirmek, yenilenme ve büyümeyi sağlamaktır. :rofl::rofl::rofl:
amaç dünya kurtulsun, başka bişi değil
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6133
Biz sanırım mitoz bölünüyoruz
Hücre bölünmesi grafikerler.nette artık sıkça rastlanan bir olaydır. Bu olayın amacı hücre bölünmesinin gerçekleştiği canlı veya hücreye bağlı olarak yeni hücreler meydana getirmek, yenilenme ve büyümeyi sağlamaktır. :rofl::rofl::rofl:
amaç dünya kurtulsun, başka bişi değil
Amaç güzelde sonuç pek iç açıcı olmayabilir:rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6134
ahahah D
affan ve hilal kardeş miymiş yani şsdfgjsdgfdgt
D evet uzaktan da olsa öyle gibi D

anne ben miyim yahu çocuk sayım çoğalıyor valla
Hilal'im nerde
Valla öyle ama zaten kontenjan doldu merak etmeyin :tongueout::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6135
Aile bireyleri karıştı abbovvvvvv
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6136
Aile bireyleri karıştı abbovvvvvv
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: bence sıvışmak lazım yoksa evlat sayısı çoğalacak:rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 04-05-2010 #6137
Bu olay nereye gider bilmiyorum nur sanırım sende benim annemsin:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: ama baba yok



umarım benimle ilgili değildir
Korkma genel birşey ama sende içindesin tebi. D

Biz sanırım mitoz bölünüyoruz
Hücre bölünmesi grafikerler.nette artık sıkça rastlanan bir olaydır. Bu olayın amacı hücre bölünmesinin gerçekleştiği canlı veya hücreye bağlı olarak yeni hücreler meydana getirmek, yenilenme ve büyümeyi sağlamaktır. :rofl::rofl::rofl:
amaç dünya kurtulsun, başka bişi değil
Kim kimi bölmüş hheeeyyyyyttt bölünmeye karşıyım uleyn. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
AyseV isimli Üye şimdilik offline konumundadır

AyseV

Öğrenci (Grafik) / Yurtdışı

Standart
Alt 04-05-2010 #6138
Evet öyle de denebilir tabi



eveeeet, annem ağzıma biber sürüyo anneanneeee :rofl::rofl::rofl::rofl:



Ödev ney acaba?
uke: php de herseyiyle websitesi :

login-register-arama-guestbook-fotogaleri-...-...-.................. :crying: :crying: :crying: :crying:
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6139
Bla da neler oluyoooooorrr DD
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 04-05-2010 #6140
Korkma genel birşey ama sende içindesin tebi. D



Kim kimi bölmüş hheeeyyyyyttt bölünmeye karşıyım uleyn. :rofl::rofl::rofl::rofl:
Dellenme hemen ki zaten delisin gerçide aman hacı ben almıyım beni çıkar işin içinden
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?