Cevapla
Bla...Bla...
s.aşık isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s.aşık(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6561
Sponsorlu Bağlantılar

açtım iyice acıktım heee D
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6562
                             Sponsorlu Bağlantılar
açtım iyice acıktım heee D
Vallaha ya Açlıktan yutkunuyorum habire Ah şimdi iskender kebap olacaktı ımmD
Bu mesajdan alıntı yap
s.aşık isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s.aşık(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6563
Vallaha ya Açlıktan yutkunuyorum habire Ah şimdi iskender kebap olacaktı ımmD
ağzımın suları aktı yaaa D yanında da buz gibi bi kola ohhhhhD:rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6564
Senin yerin burası değil çabuk yerine dön, kaytarma buralarda. D

measa kimi dağa kaldırıyorsun anlamadım. :rofl::rofl::rofl::rofl:
ahaha s.aşık geri dön yerine DDD Hilal i kaldırıyorum dağa kaldırıyorum

Measa yemek programına çıkacakD Konuklardan biride benimD
Ortalığı karıştırma Hilal
heheheh bende gelmek istiom ama
menü ne
Daha karar veremedik fransız ve italyan mutfağı düşünüyoruz Ama ben TÜRK mutfağından yanayım.
Hahahahaaaayyytt D bunu kaçıramam D
Aşk olsun Affan
Gel gelD Çok pis eleştiri yapcemD

Menümüz çok basit


Mercimek çorbası,makarina ve çoban salata yanındada süzme ayranD
Ayran yoktu nerden çıktı o
açtım iyice acıktım heee D
Çorba pişmek üzerede devam ediyim sizi buyrun buyrun
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6565
Neyse arkadaşlar bugünlük de bu kadar iyi akşamlar hepinize, kendinize iyi bakın )
Bu mesajdan alıntı yap
s.aşık isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s.aşık(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6566
ahaha s.aşık geri dön yerine DDD Hilal i kaldırıyorum dağa kaldırıyorum


Ortalığı karıştırma Hilal

Daha karar veremedik fransız ve italyan mutfağı düşünüyoruz Ama ben TÜRK mutfağından yanayım.

Aşk olsun Affan


Ayran yoktu nerden çıktı o

Çorba pişmek üzerede devam ediyim sizi buyrun buyrun
çorba yeter bana valla :angel:
giderim ama baaaaak :crying:
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6567
Neyse arkadaşlar bugünlük de bu kadar iyi akşamlar hepinize, kendinize iyi bakın )
Sizde efenim bunun acısını çıkarıcam sizden haberiniz ola iyi akşamlar.
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6568
EheheheD Ben bir tur atayım bakalım ne var ne yok 11 dk sonra görüşürüzD
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6569
Sizde efenim bunun acısını çıkarıcam sizden haberiniz ola iyi akşamlar.
Bi dakka bi dakka hiçbiyere gitmiyorum D neyin yaa?
Bu mesajdan alıntı yap
measa isimli Üye şimdilik offline konumundadır

measa(25)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 05-05-2010 #6570
çorba yeter bana valla :angel:
giderim ama baaaaak :crying:
:crying: çok kötü hissettim kendimi tamam tamam üzgünüm kal lütfen :crying:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?