Cevapla
Bla...Bla...
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8491
Sponsorlu Bağlantılar

Sen ayrık otu nedir bilir misin Reyhoş?
başka yardımcı olacağım konu varmıydı?

:rofl: :rofl: :rofl:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

amma faydalı imiş :nerd:
bilseydim faydalanırdım
ben burda yerlerdeyim nurrr
ayrık otu nerden aklına geldi yaaaaaaa

evet başka konu var mıydı? ben derdinizin dermanı
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 19-05-2010 #8492
                             Sponsorlu Bağlantılar
çiçekçimiz hediye çiçekler getirmiş aralarında ayrık otları vardı da ordan şeettim..
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8493
çiçekçimiz hediye çiçekler getirmiş aralarında ayrık otları vardı da ordan şeettim..
çiçekçi mi didin 1:1:1:1:1:
kime getirmiş didinnn 1:1:1:1:
gelmiyim oraya ayrık otlarını parça parça ederim

kıskanç olduğumun bilmem altını çizmeme gerek var mı?
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 19-05-2010 #8494
çiçekçi mi didin 1:1:1:1:1:
kime getirmiş didinnn 1:1:1:1:
gelmiyim oraya ayrık otlarını parça parça ederim
panik yapma yavrum
senin reyhanın baş köşede ama solmaya çabalıyo :sweating:
hala eve götüremedim.. arada yiyorum
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8495
panik yapma yavrum
senin reyhanın baş köşede ama solmaya çabalıyo :sweating:
hala eve götüremedim.. arada yiyorum
oke dont panic sakinim heyecan yok
aman sooluversin Nur'um bi yepyenisini alır gelirim

Ellerimde çiçekler
kapında sırılsıklam
görürüsen bir gün şaşırmaaaaaaaaa
beni böyle çaresiz
beni böyle derbeder
ahğğğğğğğ
Çaktırma son cümleyi unuttum
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8496
Sen ayrık otu nedir bilir misin Reyhoş?
Biri de bunu demiş:
"istenmeyen yerlerde yetişip, kök salmaya meraklı, arsız bir yabani bitki."
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 19-05-2010 #8497
ahahaha
sana sadece alejandro diyorum tüm demek istediklerimi anlayacağını umarak


oyyy özgülümm nerelerdesin ?
gel katıl bize iş gırla ama nur burda bla bla bla
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8498
ahahaha
sana sadece alejandro diyorum tüm demek istediklerimi anlayacağını umarak
inanki bi kerede anladım
nasıl anladım bende şaşıyorum hatta hayretler içinde bu ben miyim diyorum
bi aynaya bakim gelim
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8499
Yazdım Nur'um. Bir önceki sayfada kalıyor hep yazdıklarım ya. :sweating:

Oynamıyorum ben.:sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-05-2010 #8500
Yazdım Nur'um. Bir önceki sayfada kalıyor hep yazdıklarım ya. :sweating:
yahu cancaz yeni gelin gibisin heeeeeeeee
kolundan tutup çekecem blaya dellendirme beni1:1:1:
agrasifim bilirsin

Nur aynaya baktım benmişim
Yazdım Nur'um. Bir önceki sayfada kalıyor hep yazdıklarım ya. :sweating:

Oynamıyorum ben.:sweating:
ne mızıkçısın yaaaaaaaaa
ver bebeğimi geri git hadi evine
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?