Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
ttuurrgguutt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ttuurrgguutt

Baskıcı / İstanbul

Standart

gunaydın

Alt 28-05-2010 #9371
Sponsorlu Bağlantılar

ey gonlu guzel...
Anlamayanlar senı uzerler,
Rahatsız ederler,
Hatta senı delı dıvane ederler,
Elını ayagını baglarlar,
Sen ıcı tatlı, ozlu bır yemıse benzersın,
Bu yuzden senı hep kırarlar!...

Gunaydın....
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 28-05-2010 #9372
                             Sponsorlu Bağlantılar
Herkese günaydın arkadaşlar.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
mgyknt isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mgyknt(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2010 #9373
günaydın herkese.
2 damla kan çekildi diye bi dünya baş dönmesi pff.
neyse haftanın en güzel günü keyifliyim yinede.
cuma :heart:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 28-05-2010 #9374
günaydın herkese.
2 damla kan çekildi diye bi dünya baş dönmesi pff.
neyse haftanın en güzel günü keyifliyim yinede.
cuma :heart:
öncelikle geçmiş olsun diyeyim

ee arkadaşlar yarın hafata sonu tatil bugün nedn bu kadar sessiz burası gene yahu Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 28-05-2010 #9375
öncelikle geçmiş olsun diyeyim

ee arkadaşlar yarın hafata sonu tatil bugün nedn bu kadar sessiz burası gene yahu Bla...Bla...D
Valla ya millet şimdiden tatil moduna girmiş. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2010 #9376
Günaydın ahaliBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 28-05-2010 #9377
Valla ya millet şimdiden tatil moduna girmiş. Bla...Bla...
evet yaa haklısın martin bi ben giremedim o tatil moduna Bla...Bla...D

Günaydın ahaliBla...Bla...
baya erkencisin demon
sanada günaydın
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 28-05-2010 #9378
evet yaa haklısın martin bi ben giremedim o tatil moduna Bla...Bla...D



baya erkencisin demon
sanada günaydın
Bence girme sonra işe başlayınca o moddan çıkamıyorsun. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
özgüll isimli Üye şimdilik offline konumundadır

özgüll

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 28-05-2010 #9379
Selamlar.Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 28-05-2010 #9380
Selamlar.Bla...Bla...
Aaaa Özgül hoşgeldin. Nerelerdesin yaaa sabahtan beri yoksun? Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?