Cevapla
Bla...Bla...
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-03-2010 #941
Sponsorlu Bağlantılar

nasıl atlatıyormu senide alalım işe 3müz gezelim olmaz mı ?
Düşünmem lazım

yok yer değiştiremeyiz vermem yerimi
ama yanıma çırak olarak alabilrim hep beraber gezeriz :P
Mızıkçılık yaparım Başa ben geçecem ya
Bu mesajdan alıntı yap

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-03-2010 #942
                             Sponsorlu Bağlantılar
Düşünmem lazım



Mızıkçılık yaparım Başa ben geçecem ya
şöyle yapalım artevil sen patron ol biz elemanların sen başta bekle biz demonla gezeriz olmaz mı ?
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 26-03-2010 #943
Düşünmem lazım



Mızıkçılık yaparım Başa ben geçecem ya
tamam başa sen geç kabul. ama büyük başın büyük dertleri olur haberin olsun mesela küçük bi örnek= bütün gün tlf susmam ve millete laf atmak zorunda kalırsın sonra araba kullanırsın sonra eğitim veririsin kimi yerlerde pc kullanmasını bile bilmeyen insanlar var.... bular küçük örnekler hee birde herşeyin dört dörtlük olmasını isteyen müdürümü saymıyorum tabi
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-03-2010 #944
tamam başa sen geç kabul. ama büyük başın büyük dertleri olur haberin olsun mesela küçük bi örnek= bütün gün tlf susmam ve millete laf atmak zorunda kalırsın sonra araba kullanırsın sonra eğitim veririsin kimi yerlerde pc kullanmasını bile bilmeyen insanlar var.... bular küçük örnekler hee birde herşeyin dört dörtlük olmasını isteyen müdürümü saymıyorum tabi
E şey aslında ben biraz daha düşeneyimD:rofl::rofl:

şöyle yapalım artevil sen patron ol biz elemanların sen başta bekle biz demonla gezeriz olmaz mı ?
Remzi'nin fikri daha cazip geldiD
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 26-03-2010 #945
şöyle yapalım artevil sen patron ol biz elemanların sen başta bekle biz demonla gezeriz olmaz mı ?
valla şuanda 4 tane elemanım var ama onlar şirketteki işleri anca yetiştiriyorlar yani eleman değilde asistan olsanız daha iyi olur gibime geliyor :P
Bu mesajdan alıntı yap

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-03-2010 #946
yok demon vazgeçti baksana
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 26-03-2010 #947
E şey aslında ben biraz daha düşeneyimD:rofl::rofl:



Remzi'nin fikri daha cazip geldiD
sen neden hemen su koyverdin bakalım yok öyle hemen vaz geçmek :P
gelişmesini istediğin elemanlar çok fazla uğraşacaksın ki o kendini sınırlarının dışına taşırabilsin

yok demon vazgeçti baksana
evet yaa acaba başkasınımı bulsak
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 26-03-2010 #948
valla şuanda 4 tane elemanım var ama onlar şirketteki işleri anca yetiştiriyorlar yani eleman değilde asistan olsanız daha iyi olur gibime geliyor :P
yok demon vazgeçti baksana
Yok caymadım ya başa geçme fikrinden tırstımD asistan teklifini kabul ediyorum artdevilrofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap

lucasgursaka

Forumdan Uzaklaştırıldı

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 26-03-2010 #949
Yok caymadım ya başa geçme fikrinden tırstımD asistan teklifini kabul ediyorum artdevilrofl::rofl:
artevil banada teklif edermisin asistanlık 2den fazla almıyorsun ama dimi :angel:
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 26-03-2010 #950
Yok caymadım ya başa geçme fikrinden tırstımD asistan teklifini kabul ediyorum artdevilrofl::rofl:
hmm tamamdır o zaman ama dediğim gibi biraz fazla uğraşırım bak amaç senin gelişmen

artevil banada teklif edermisin asistanlık 2den fazla almıyorsun ama dimi :angel:
tamamdır. zaten bütün şehirlere ben kendim yetişemicem yakında yurt dışınada açılıyorum zaten
mesela şöyle yapabiliriz bölge temsilcisi yaparız nasıl fikir ama
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Bookmarks


 
 
Copyright © 2007-2013 Bla...Bla... konusu Gökhan TEKİN tarafından açılmıştır. Konu içindeki tüm mesajlar Grafikerler.net üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Bla...Bla... ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece grafikerler.net üyelerini ilgilendirir. Grafikerler.net üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Bla...Bla.... Copyright of the articles are belong to their authors.

Kapat
Şifremi Unuttum?