Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 01-06-2010 #9591
Sponsorlu Bağlantılar

şükürler olsun kardeşim çalışmaya devam Bla...Bla... sende ne vvar ne yok
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2010 #9592
                             Sponsorlu Bağlantılar
şükürler olsun kardeşim çalışmaya devam Bla...Bla... sende ne vvar ne yok
iyiyim bende şükür, başım da ağrımasa daha da iyi olabilirdim ya Bla...Bla...
oralar nasıl kavruluyor mu burası gibi? :sweating:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-06-2010 #9593
merhabalar nasılsınız arkadaşlar Bla...Bla...
Vaaayyy karaböcek havalar ısındı piyasaya çıkman gerekirken kayboldun ya nerelerdesin yoksa başka piyasalara mı aktın? Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 01-06-2010 #9594
slm millet nasılsınız bakalım biliyorum bugün buralara baya bi geç heldim ama ne yaparsın yurt dışından mallat geldi onların sayımları yok sevkiyatları... aman allahım neler diyorum ben ben buraya grafiker olarak girmiştim şimdi nerelerdeyimmm Bla...Bla...DBla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 01-06-2010 #9595
iyiyim bende şükür, başım da ağrımasa daha da iyi olabilirdim ya Bla...Bla...
oralar nasıl kavruluyor mu burası gibi? :sweating:
valla dışarısı çok sıcak ama bizim büro buz gıbı kardeşim üşüyorum Bla...Bla... elini yüzünü yıka iyi gelir belkı

Vaaayyy karaböcek havalar ısındı piyasaya çıkman gerekirken kayboldun ya nerelerdesin yoksa başka piyasalara mı aktın? Bla...Bla...D

yok abicim yaa siteye bakma ımkanım olmadı. baya bi yogun dönem geçirdik şimdi de duraklama devrine geçtik :/ imkan varken bende girim dedim abicim. sende ne var ne yok iyi misin
Bu mesajdan alıntı yap
demoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

demoN(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2010 #9596
Selam gençlikBla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 01-06-2010 #9597
a.s hoşgeldiniz arkadaşlar . valla özlemişim siteyi yaa Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 01-06-2010 #9598
valla dışarısı çok sıcak ama bizim büro buz gıbı kardeşim üşüyorum Bla...Bla... elini yüzünü yıka iyi gelir belkı
Vala kardeşim burda da klima çalışıyo buz gibi, yüzümü yıkarsam çarpılırım falan allah korusun :S geçer zaten Bla...Bla...

Selam gençlikBla...Bla...
Soru: Gün içerisinde bir kişiye en fazla kaç defa hoşgeldin denilebilir? :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 01-06-2010 #9599
valla dışarısı çok sıcak ama bizim büro buz gıbı kardeşim üşüyorum Bla...Bla... elini yüzünü yıka iyi gelir belkı




yok abicim yaa siteye bakma ımkanım olmadı. baya bi yogun dönem geçirdik şimdi de duraklama devrine geçtik :/ imkan varken bende girim dedim abicim. sende ne var ne yok iyi misin
Bizde iyiyiz sağolasın. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
karaböcek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

karaböcek(28)

Hiç Biri / Samsun

Standart
Alt 01-06-2010 #9600
dikkatli ol kardeşim o halde Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?