Bla...Bla...

Graficafe - Bla...Bla... ...

Cevapla
Bla...Bla...
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 02-06-2010 #9721
Sponsorlu Bağlantılar

Hoşbulduk martin
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 02-06-2010 #9722
                             Sponsorlu Bağlantılar
Hoşbulduk martin
Keyifler iyidir inşallah abi?
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 02-06-2010 #9723
İdare ederim bende Bla...Bla... masam değişti alışmaya çalışıyorum Bla...Bla...
Koltuğu kaptırmada masa önemli değil Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(34)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 02-06-2010 #9724
hey ben yokken neler oldu böyle sevgi birde rus hee hmm şöle bi düşünoyurmda kara bonus bi rus görüntüsü kafamda oluştu çok garipsedim birden rusları Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 02-06-2010 #9725
hey ben yokken neler oldu böyle sevgi birde rus hee hmm şöle bi düşünoyurmda kara bonus bi rus görüntüsü kafamda oluştu çok garipsedim birden rusları Bla...Bla...D
Yok yooook art resmi görmeden peşin yorum yapma derim ama yayın yasağı geldi ileride belki. Bla...Bla...DBla...Bla... sonra kızın başına akbabalar üşüşmesin. :rofl::rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
s.aşık isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s.aşık(28)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-06-2010 #9726
Yok yooook art resmi görmeden peşin yorum yapma derim ama yayın yasağı geldi ileride belki. Bla...Bla...DBla...Bla... sonra kızın başına akbabalar üşüşmesin. :rofl::rofl::rofl:
Bla...Bla...DBla...Bla... :rofl::rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 02-06-2010 #9727
Koltuğu kaptırmada masa önemli değil Bla...Bla...
Stajyerlik koltuğunu kapacak ya da kapmak isteyecek kimse yok zaten önemli değil Bla...Bla...D
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 02-06-2010 #9728
Keyifler iyidir inşallah abi?
İyi.Hem de çok iyi. Bla...Bla...
Sen de nasıl? Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 02-06-2010 #9729
İyi.Hem de çok iyi. Bla...Bla...
Sen de nasıl? Bla...Bla...
Ooo senin adına sevindim abi. Bla...Bla...

Benim pimi çekilmiş el bombası gibi biliyorsun, her zamanki halim. Bla...Bla...

Bir gün bir yerde patlayacağım ama hayırlısı. Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(45)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 02-06-2010 #9730
Bomba gibiyim diyorsun yani Bla...Bla...
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

LinkBacks (?)
Gönderen For Type Tarih
bla bla This thread Refback 09-04-2010 03:53:59

Kapat
Şifremi Unuttum?