Böyle bir arkaplan nasıl yapılır?

Photoshop Soru ve Sorunlarınız - Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? ...

Cevapla
Böyle bir arkaplan nasıl yapılır?
gulli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gulli(48)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 03-02-2013 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Aradığın Bazı Püf Noktaları Bu Videoda Bulacağına Eminim



Bu mesajdan alıntı yap
cdesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cdesign

Öğrenci (Diğer) / Kocaeli

Standart
Alt 03-02-2013 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
videoyu hazırladım yüklenmesini bekliyorum. profesyonel değilim ders üzerinde veya bu tarz çalışmalarda ama sanal modifiye üzerinde bu tekniği kullandığım olmuştu zaten mantığını anlarsınız izlediğinizde. mantığını anlayınca da emin olun ki bi kaç pratikle çok iyi işler çıkaracaksınız. basit bir olay çünkü bu.. bilmeniz gereken nerede ne kadar fırça kullanmanız. o da sizin hayal gücünüze bağlı Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? video yüklendiğinde buraya ekleyeceğim.


edit:arkadaşın verdiği video yeterli olucaktır bana hiç gerek kalmadı iyi çalışmalar Böyle bir arkaplan nasıl yapılır?
Bu mesajdan alıntı yap
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-02-2013 #13
videoyu hazırladım yüklenmesini bekliyorum. profesyonel değilim ders üzerinde veya bu tarz çalışmalarda ama sanal modifiye üzerinde bu tekniği kullandığım olmuştu zaten mantığını anlarsınız izlediğinizde. mantığını anlayınca da emin olun ki bi kaç pratikle çok iyi işler çıkaracaksınız. basit bir olay çünkü bu.. bilmeniz gereken nerede ne kadar fırça kullanmanız. o da sizin hayal gücünüze bağlı Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? video yüklendiğinde buraya ekleyeceğim.
Tamam kardeşim, yardımın için çok teşekkür ederim. Bekliyorum..
Bu mesajdan alıntı yap
cdesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cdesign

Öğrenci (Diğer) / Kocaeli

Standart
Alt 03-02-2013 #14
gulli arkadaşın attığı videoyla benim çektiğim videoda yapılan şeyler tamamen aynı, onu izlersen yardımcı olucaktır ben iptal ettim aynı şeyi tekrar koymaya gerek duymadım Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? kolay gelsin kardeşim yardım gerekirse tekrar yazabilirsin
Bu mesajdan alıntı yap
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-02-2013 #15
Aradığın Bazı Püf Noktaları Bu Videoda Bulacağına Eminim



Hızır acil'de burdaymışşş Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? Sağolasın Hakan abi hemen izliyorum..
Bu mesajdan alıntı yap
gulli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gulli(48)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 03-02-2013 #16
Zabaha GadderBöyle bir arkaplan nasıl yapılır? İyi çalışmalar
Bu mesajdan alıntı yap
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-02-2013 #17
gulli arkadaşın attığı videoyla benim çektiğim videoda yapılan şeyler tamamen aynı, onu izlersen yardımcı olucaktır ben iptal ettim aynı şeyi tekrar koymaya gerek duymadım Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? kolay gelsin kardeşim yardım gerekirse tekrar yazabilirsin
Sağolasın Böyle bir arkaplan nasıl yapılır?
Bu mesajdan alıntı yap
cdesign isimli Üye şimdilik offline konumundadır

cdesign

Öğrenci (Diğer) / Kocaeli

Standart
Alt 03-02-2013 #18
rica ederim kardeşim
Bu mesajdan alıntı yap
Popular Demand isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Popular Demand(30)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-02-2013 #19
Zabaha GadderBöyle bir arkaplan nasıl yapılır? İyi çalışmalar
Abi Allah razı olsun budur işte yaa Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? Ne diye aratacağımı bile bilmiyordum valla. Sorunumu anlaman ve çözümün 10/10 puan Böyle bir arkaplan nasıl yapılır?
Tamamen anladım mantığı. Warp süper bir araç bu iş için. Tekrar teşekkürler..
Bu mesajdan alıntı yap
gulli isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gulli(48)

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 03-02-2013 #20
Abi Allah razı olsun budur işte yaa Böyle bir arkaplan nasıl yapılır? Ne diye aratacağımı bile bilmiyordum valla. Sorunumu anlaman ve çözümün 10/10 puan Böyle bir arkaplan nasıl yapılır?
Tamamen anladım mantığı. Warp süper bir araç bu iş için. Tekrar teşekkürler..
İşinin Görüldüğüne Sevindim Bu Arada bende Hafıza TazeledimBöyle bir arkaplan nasıl yapılır?

"Warp süper"
Ben Bu Araca Fırıldak DiyorumBöyle bir arkaplan nasıl yapılır?
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
böyle bir tasarım nasıl yapılır kkalkan47 Deneme Çalışmalar 1 19-09-2012 13:53:14
Böyle bir resim nasıl yapılır? T4XI Photoshop Dersleri 7 20-04-2011 18:49:15
Böyle bir yazı nasıl yapılır? mr.B Photoshop Dersleri 8 30-12-2008 16:40:50

Kapat
Şifremi Unuttum?