Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??

Graficafe - Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ?? ...

Cevapla
Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??
Standart

Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??

Alt 11-04-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

Genelde hangi işler yapılıyor acaba bu aralar.Biz her gün kesin 4 yada 5 tane Kiralık ya da satılık branda basıyoruz Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ?? Hiç tabela işi falan geldiği yok.
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

graphicturk isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graphicturk(45)

Arı Üye

Grafiker / Eskişehir

kiralık-satılık-kutlu doğum

Alt 11-04-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
afişleri ile uğraşıyoruz birde şu kaça olur müşterilerle benim dükkanın camı şu kadar yazı 5 metre olsun halbuki bizim dükkanın cephe 2,80 mt birde motor meraklıları abi benim motora şekil yapalım abilerle motor nerede motor evde abi sen yap ben yapıştırırım ebat ne istiyon 30 cm olsun yapıştıracağı motor pejo 103 :wink: of dert anlatana kadar çatlıyorum hala ısrar edersede veriyorum bir 10 luk alıyom ertesi gün bir onluk daha alıyom kendi kaşınıyor ben ne yapayım değilmi herkes bizden daha çok biliyor ne bu ya tabela işide gelmiyor zaten boyna siteye destek veriyorum bende
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 11-04-2009 #3
valla aynen yemin ederim bizde de oyle hele bir tane standrat musterimiz var yeni doğan bebekler için oda hazırlıyorlar bebeshop diye geliyor 20cm. yazı için bir ton karakter bakıyoruz.Bi gun kovacam zaten de bakalım ne zaman Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ?? vereceği para 10 TL ondada canımı alacak nerdeyse. Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ?? kiralık afiş istiyorlar mail atında gorelim mail atıyosun onaylıyorum diyor bide.Çalışmada logo bile yok sarı zemin kiralık yazı birde telefon Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ?? bunlara bile tasarım istiyorlar Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??
Bu mesajdan alıntı yap
crazyglad isimli Üye şimdilik offline konumundadır

crazyglad

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-04-2009 #4
logolar logolar dijital logolar :=)
Bu mesajdan alıntı yap
Zynopsis isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Zynopsis

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 14-04-2009 #5
renkli renkli el ilanları bol bol logo Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??
Bu mesajdan alıntı yap
mhmt şhn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

mhmt şhn(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-04-2009 #6
kataloklar ağırlıklı olmaya başladı özellkle fuarlar içinBu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??
Bu mesajdan alıntı yap
creedwar isimli Üye şimdilik offline konumundadır

creedwar(39)

Tornado of souls

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 14-04-2009 #7
Ötv kalktı otomotiv coştu..
Otomotive broşür, broşür..broşür..
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 14-04-2009 #8
Ötv kalktı otomotiv coştu..
bencede aynen katılıyorum araçlar için x firmaya felaket derecede açık arttırma sticker i basıyoruz Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??
Bu mesajdan alıntı yap
crazyglad isimli Üye şimdilik offline konumundadır

crazyglad

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-04-2009 #9
2 bayram geliyo 23 nisan 19 mayıs onlarda başlar artık
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 14-04-2009 #10
aynen hatta ramazan da yaklıştımı ne Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ?? Bu aralar genelde hangi işleri yapıyorsunuz ??
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Hangi Uzantılı Dosya Hangi Programda Çalışır? dorad Grafik Sözlük 39 22-02-2010 15:02:17
Seçim Zamanı Ortalama Kaç M2 Baskı Yapıyorsunuz..... bartinli_cakabo Dijital makineler 10 12-03-2009 15:05:07
Hangi Meslege, Hangi Font? arda kerman Fontlar 7 16-08-2008 23:08:14
ayda kaç m2 baskı yapıyorsunuz yilmaz5907 Dijital makineler 5 11-05-2008 20:47:32
ben(siz) ne yapıyorsunuz???? mimsel Hoşgeldiniz 3 22-10-2007 11:03:57

Kapat
Şifremi Unuttum?