Bu dosyayı 0 sorun ile corelde nasıl açarım?

Corel Draw Soru ve Sorunlarınız - Bu dosyayı 0 sorun ile corelde nasıl açarım? ...

Cevapla
Bu dosyayı 0 sorun ile corelde nasıl açarım?
K.Çakır isimli Üye şimdilik offline konumundadır

K.Çakır

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 30-07-2012 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Arkadaşlar yardımınızı bekliyorum bu ve bu gibi ai. dosyalarını ne yaptıysam corelde açamadım. Açılıyor fakat çalışmadaki bişeyler bozuluyor. Bir yolunu bilen varsa çok makbule geçer, teşekkürler...

İşte dosya: 1.ai
Buradaki dosyayı dener misiniz...?
1.cdr - download now for free. File sharing. Software file sharing. Free file hosting. File upload. FileFactory.com

Dosyayı açtıktan sonra bir kaç küçük müdahale gerekiyor.
Bu mesajdan alıntı yap
reborn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

reborn

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-07-2012 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
bi bak bakalım nasıl olmuş? https://rapidshare.com/files/2338617296/grafiker.cdr;
Bu mesajdan alıntı yap
selimbabat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimbabat(28)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-07-2012 #13
Bende de aynı şekilde açıldı ama orjinal dosya görünmüyor ...
Orijinalini İllustrator'de görebilirsin üstat. Dosya ai. formatında zaten.
Bu mesajdan alıntı yap
selimbabat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimbabat(28)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-07-2012 #14
bi bak bakalım nasıl olmuş? https://rapidshare.com/files/2338617296/grafiker.cdr;
Ben o dalgaları bişeye benzeticem ama Bu dosyayı 0 sorun ile corelde nasıl açarım?
Üstadım müdahale ederek emin ol daha iyisini yaparım corelde fakat benim sorum gayet net sorunsuz açmanın bir yolu yok mu? Benden önce ai. de çalışılmış birsürü dosya var hepsine böyle uğraşmak işime gelmiyor açıkçası.
Bu mesajdan alıntı yap
selimbabat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimbabat(28)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-07-2012 #15
Buradaki dosyayı dener misiniz...?
1.cdr - download now for free. File sharing. Software file sharing. Free file hosting. File upload. FileFactory.com

Dosyayı açtıktan sonra bir kaç küçük müdahale gerekiyor.
Müdahale gerekmemesi lazım işte. ama burada yaptığın şeyi yapmaya gerek kalmasın istiyorum. Işık vermesini ben de biliyorum üstat.
Bu mesajdan alıntı yap
reborn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

reborn

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-07-2012 #16
maalesef bu kadar bilgi sahibi olmanın sonucunda ai.dosyasında degrade verilmiş işlerin sorunsuz olarak corelde açılamayacağınıda biliyor olman lazım.
Bu mesajdan alıntı yap
selimbabat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimbabat(28)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-07-2012 #17
maalesef bu kadar bilgi sahibi olmanın sonucunda ai.dosyasında degrade verilmiş işlerin sorunsuz olarak corelde açılamayacağınıda biliyor olman lazım.
Üstadım kırıcı bir söz etmişsem affola. Bilmediklerimi ayaklarımın altına koysam, başım göğe ererdi demiş bir alim. Ne kadar bilirseniz bilin illaki bilmediğiniz birsürü şey oluyor.
Siz elinizden geldiğince yardımcı olmaya çalıştınız teşekkür ederim.
Ayriyetten özür dilerim.
Demek ki ya böyle birşey mümkün değil ya da kimse bilmiyor.
Saygılar...
Bu mesajdan alıntı yap
reborn isimli Üye şimdilik offline konumundadır

reborn

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-07-2012 #18
Üstadım kırıcı bir söz etmişsem affola. Bilmediklerimi ayaklarımın altına koysam, başım göğe ererdi demiş bir alim. Ne kadar bilirseniz bilin illaki bilmediğiniz birsürü şey oluyor.
Siz elinizden geldiğince yardımcı olmaya çalıştınız teşekkür ederim.
Ayriyetten özür dilerim.
Demek ki ya böyle birşey mümkün değil ya da kimse bilmiyor.
Saygılar...
Mevlana Hazretleri söylemiş. Bizden yana bi hak varsa helal olsun. Sizde helal ediniz. Rakip firmalar olduğu için sorunsuz açılması zaten düşünülemez.Hatta Corel'i ai formatını sürükle bırakla açtığı için tebrik etmek lazım. Başarılar dilerim.
Bu mesajdan alıntı yap
selimbabat isimli Üye şimdilik offline konumundadır

selimbabat(28)

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 30-07-2012 #19
Mevlana Hazretleri söylemiş. Bizden yana bi hak varsa helal olsun. Sizde helal ediniz. Rakip firmalar olduğu için sorunsuz açılması zaten düşünülemez.Hatta Corel'i ai formatını sürükle bırakla açtığı için tebrik etmek lazım. Başarılar dilerim.
Helal olsun üstadım.
Bu mesajdan alıntı yap
K.Çakır isimli Üye şimdilik offline konumundadır

K.Çakır

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 31-07-2012 #20
Müdahale gerekmemesi lazım işte. ama burada yaptığın şeyi yapmaya gerek kalmasın istiyorum. Işık vermesini ben de biliyorum üstat.
X6 da yeni transparency operators (adobe deki erge modes) gelmiş olmasına rağmen yine de tam olarak aynısını yorumlaması mümkün olmuyor.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
photoshop da ki dosyayı corelde nasıl açabilirim uayasirr Photoshop Soru ve Sorunlarınız 14 29-05-2014 11:05:44
xls formatında bi dosyayı corelde nasıl açarız trendyyy Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 4 31-03-2010 07:44:21
mac te nasıl açarım??? H.Design Corel Draw Soru ve Sorunlarınız 2 19-12-2009 11:53:11
pdf uzantılı bir dosyayı corelde nasıl açabilirim? grafiker17 Corel Draw 5 08-08-2008 16:20:52
ıllustratorde kaydedilmiş bir dosyayı vectörel olarak corelde nasıl açabilirim aslimo Illustrator Soru ve Sorunlarınız 1 20-02-2008 22:35:13

Kapat
Şifremi Unuttum?