Bu Güzellik Son Bulacak

2050 Yılında Bir Balık - Bu Güzellik Son Bulacak ...

 
Bu Güzellik Son Bulacak
exograph isimli Üye şimdilik offline konumundadır

exograph

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 28-01-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

ilistrasyon tadi var, guzel bir calisma renkleri de efektleri de hoş
baris.basaran isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baris.basaran

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-01-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
Öncelikle Çok Teşekkür ederim.Ewet alew efekti olması için baya bi ugraştım Bu Güzellik Son Bulacak "Keyif" ten kastım ise balık suda özgürce hareket ediyor ya hatta kküresel ısınma nedeniyle ewrim geçirip alew püskürtmeye bile başlamış o yüzden balıgın bu "keyfi" sona erecek dedim Bu Güzellik Son Bulacak
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-01-2008 #13
tasarım diye bişey göremiyorum bence alev ve balık saçma geldi..
yinede başarılar dilerim
baris.basaran isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baris.basaran

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-01-2008 #14
Tasarımdan ne anladıgını çok merak ediyorum.
N/A9 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A9

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 28-01-2008 #15
Tasarımdan ne anladıgını çok merak ediyorum.
Çalışmanı buraya koyuyorsan eleştirilere açık olman gerektiğini düşünüyorum... Ayrıca çalışmada ve sloganda mantık hatası var.. bana daha çok bir çocuk filmi afişini anımsattı bu çalışma... Emek harcadığın belli yinede başarılar dilerim..
baris.basaran isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baris.basaran

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-01-2008 #16
Çalışmanı buraya koyuyorsan eleştirilere açık olman gerektiğini düşünüyorum... Ayrıca çalışmada ve sloganda mantık hatası var.. bana daha çok bir çocuk filmi afişini anımsattı bu çalışma... Emek harcadığın belli yinede başarılar dilerim..
Ben eleştiriye zaten açığım sadece açıklaması gerektigini düşünüyorum.Neye göre böyle bişey dediğini merak ettim.Neresi çocuk filmi afişini anımsattı çok ilginç.Bikaç tane çocuk filmi afişi araştırıp bakarsan hiç alakası olmadıgını görürsün . Nezaketen başarılar dilediğin için Teşekkür ederim.
N/A9 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

N/A9

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 28-01-2008 #17
Ben eleştiriye zaten açığım sadece açıklaması gerektigini düşünüyorum.Neye göre böyle bişey dediğini merak ettim.Neresi çocuk filmi afişini anımsattı çok ilginç.Bikaç tane çocuk filmi afişi araştırıp bakarsan hiç alakası olmadıgını görürsün . Nezaketen başarılar dilediğin için Teşekkür ederim.

Walla belli oluyor arkadaşım eleştiriye açık olduğun... Ben ne düşündüğümü yazdım hani arkadaşın neye göre böyle bişey dediğini merak etmiştin ya... Neyse bu arada rica ederim...
gülümser isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gülümser

Grafiker / Kırklareli

Standart
Alt 28-01-2008 #18
güzel bir çalışma emeğine sağlık
baris.basaran isimli Üye şimdilik offline konumundadır

baris.basaran

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 28-01-2008 #19
Teşekkür Ederim.
abaq isimli Üye şimdilik offline konumundadır

abaq

Yrd. Grafiker / Kahramanmaraş

Standart
Alt 28-01-2008 #20
ben güzele güzel derim. hoş çalışma olmuş eline ve emeğine sağlık.

edit: eleştiren arkadaşlar ellerini vijdanlarına koyup eleştirlerse bence daha makul olur.
ve eleştiri yapılıyorsa nedenini yazılması bence de gerekli. kınıyorum.
 

Tags
2050 ylnda balk

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
güzellik merkezi için bir çalışma can.1988 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 17 18-11-2009 10:52:36
Sağlık ve Güzellik FoxyCrea Fotoğraf - Resim 3 23-04-2009 12:04:30
Güzellik Merkezi sedat695 Kitap kapağı, broşür, menü vb. 10 28-03-2008 12:38:58
Güzellik konusunda yanlış ve doğrular N/A8 Graficafe 3 28-01-2008 09:15:38

Kapat
Şifremi Unuttum?