Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?

Graficafe - Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu? Sponsorlu Bağlantılar bizimkiler camı atomlarına ayırır ve parayı alır...

Cevapla
Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?
wolwocapo isimli Üye şimdilik offline konumundadır

wolwocapo

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-02-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

bizimkiler camı atomlarına ayırır ve parayı alır
Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?
Bu mesajdan alıntı yap
B12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

B12

Hiç Biri

Standart
Alt 25-02-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
büyük ihitmalle durak güvenlik kameraları tarafından gözetleniyordur yani durağa yaklaştıkta sonra ilk yanlış harekette zımbalanma ihtimali var.. hızlı davranmak gerekir. canmı kırmak zaman gerektirir olmaz durağı sökmeye kalksan yine zaman ister ama günçü bir araçla örneğin çekici çekicileri halat yardımıyla sökülür.. çelik halatın bir ucu çekiciye diğer uç boşta kalcak şekilde hazırlanılır durağa gidilir halatın boşta kalan ucu çabucak durağa bağlanır ve araçla tam gaz yola devam edilir..

durak artık bizimdr ama şöyle bir sorun var çekici fazla hız yapamaz ve polis çabuk enseler

bunun içinse şöyle bir çözüm var durağı yerinden sökükten sonra çekiciye bağlı olan halatın ucunu çekiciden ayırıp daha seri bir araca bağlarız ve bunların hepsini çok hızlı bir şekilde yaparsak kurtuluruzz...

araç plakalarının da kapatılması lazım onu kapatmak için kendi hazırladığımız tasarımlardan kullanırsak daha leziz olur sanırım Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu? imzamız gözükür Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?

neyse çok uzattım sanırım film izlemeye uzun bi süre ara vermem lazım Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?

ayrıca resmi koyan arkadaş açık adres verebilirmi acaba Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu? gideceğime değil ama aklımda bulunsun genel kültür olarak Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu? ama sokak adını yanlış yazma lütfen Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?
Bu mesajdan alıntı yap
sebograph isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sebograph(36)

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 25-02-2008 #13
ya nerdeymiş bu cam daha bizimkiler oraya gidip onu kırmamışmı :??
Bu mesajdan alıntı yap
sensei01 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sensei01

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-02-2008 #14
Durak olduğu gibi yarı fiyatına yarım akıllı bir başkasına pazarlanır. Peşin para ile bir tatile çıkılır...
Bu mesajdan alıntı yap
hatice67626 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

hatice67626

Grafiker / Rize

Standart
Alt 25-02-2008 #15
eğer o paralar orda basılmaduysa yanı oraya koyulması için o camlar ve sstem açılmışsa alınması içinde bi yol vardır. bunu da bulsa bulsa bi türk zekası çözer
Bu mesajdan alıntı yap
delisiyah isimli Üye şimdilik offline konumundadır

delisiyah

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 25-02-2008 #16
bizimkiler her halde o kadar parayı olmak için; kısa çözüm vinç getirp kaldırıp götürler
Bu mesajdan alıntı yap
thematrix isimli Üye şimdilik offline konumundadır

thematrix(36)

Bir dizi iz

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 25-02-2008 #17
arkadaşlar abartmayalım ya, zamanında insanlar dükkanlarını açık bırakıp başka yerlere gidiyorlarmış ve hiç bir şey olmuyormuş, bizim insanımız dürüst ve namusludur. (istisnalar dışında) tabi istisnalar çoğaldı ayrı mesele ancak;
Buda Türkiye'de ve içi para dolu ama kimse vinçle falan gelip almıyor bunu Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?
Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?
Bu mesajdan alıntı yap
graffix isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffix

Forumdan Uzaklaştırıldı

Standart
Alt 25-02-2008 #18
Direk cama dalarlar hiç affı yok Bu Reklam Panosu Türkiye' de olsa ne olurdu?
Bu mesajdan alıntı yap
lirikajans isimli Üye şimdilik offline konumundadır

lirikajans

Grafiker / Adana

Standart
Alt 25-02-2008 #19
adam camı kırmaz ki,
panoyu alır götürür.
Bu mesajdan alıntı yap
ozgun isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ozgun

Öğrenci (Diğer) / İstanbul

Standart
Alt 26-02-2008 #20
sonuçta şu var ki 3m firması mükemmel bi reklam yapmış yani bizim burada tartışabileceğimiz bu konuyu oradaki butun insanlar tartışmışlardır yani mükemmmel bi reklam olmuş o para çalınsa bile 3m için o yapılan reklama değer benim istediğim bu reklam panosundaki parayı türkler nası çalardan çok nası bunun gibi mükemmmel reklam fikirlerini türkler bulamıyo
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
reklam, panosu, trkiye, olsa, olurdu

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
İlk Defa Türkiye Fırçaları, Türkiye Brush set Boyutu 3 mb jokermen Brush 41 10-12-2012 00:30:24
Oyun: Süper Olurdu... VolkanTEKiN Graficafe 90 03-06-2009 15:10:52
Forumda S.a.n.i.ş iniz olsa fenamı olur :D S.a.n.i.ş Hoşgeldiniz 1 17-06-2008 09:03:29
Reklam Panosu için Resim çözünürlüğü ne olmalı? shumnulu Afiş Tasarımı 11 06-06-2008 21:53:14
Nikah Şekeri Fiyat Panosu lemanyak Kitap kapağı, broşür, menü vb. 6 09-05-2008 18:26:55

Kapat
Şifremi Unuttum?