Bu resimde yanlış olan nelerdir?

Graficafe - Bu resimde yanlış olan nelerdir? ...

Cevapla
Bu resimde yanlış olan nelerdir?
the_one isimli Üye şimdilik offline konumundadır

the_one

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 19-01-2010 #31
Sponsorlu Bağlantılar

Tüm söylenenlere ek olarak;

*Televizyon sehpasının üç ayağı olmasında bir sorun yok ama üç ayağının da bu şekilde görünür olmasında bir sıkıntı var sanırım.
*Duvarda ki aynada, ceketin yanında ki çerçevenin yansıma biçimi hatalı.Çerçeve ceket ile dik değil paralel asılmış durumda.
*Adam sol kolu ile gitara yaslamış gibi görünüyor ama gitarın o kısmı adamın sol bacağına değmemiş.
*Eşyaların oluşturduğu gölgeleri esas alarak düşünürsek odayı aydınlatan ışığın hiçbir izi yok
*Ceketin kendisi ile aynada ki görüntüsü arasında bariz bir renk farkı olması
*Belki biraz abartmış olacağım ama yerdeki gitarın yarısı nerede? Bu resimde yanlış olan nelerdir?

Güzel bir paylaşım olmuş.
İyi eğlenceler.
Bu mesajdan alıntı yap
grafike isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafike(36)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 19-01-2010 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
sağ pencerenin önündeki ayaklı lamba değilmi eğer o ayaklı lamba ise lambanın üst şapka kısmı ters tavanımı aydınlatıyo o anlamadım.
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Dosya19
Alt 19-01-2010 #33
Tüm söylenenlere ek olarak;

*Televizyon sehpasının üç ayağı olmasında bir sorun yok ama üç ayağının da bu şekilde görünür olmasında bir sıkıntı var sanırım.
*Duvarda ki aynada, ceketin yanında ki çerçevenin yansıma biçimi hatalı.Çerçeve ceket ile dik değil paralel asılmış durumda.
*Adam sol kolu ile gitara yaslamış gibi görünüyor ama gitarın o kısmı adamın sol bacağına değmemiş.
*Eşyaların oluşturduğu gölgeleri esas alarak düşünürsek odayı aydınlatan ışığın hiçbir izi yok
*Ceketin kendisi ile aynada ki görüntüsü arasında bariz bir renk farkı olması
*Belki biraz abartmış olacağım ama yerdeki gitarın yarısı nerede? Bu resimde yanlış olan nelerdir?

Güzel bir paylaşım olmuş.
İyi eğlenceler.
:alkis::alkis:

sağ pencerenin önündeki ayaklı lamba değilmi eğer o ayaklı lamba ise lambanın üst şapka kısmı ters tavanımı aydınlatıyo o anlamadım.
:alkis::alkis:
Bu mesajdan alıntı yap
grafike isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafike(36)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 19-01-2010 #34
adamın sağ bacağı sağa doğru çok dönük adam sakatmı yoksa.
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 19-01-2010 #35
adamın sağ bacağı sağa doğru çok dönük adam sakatmı yoksa.
yok ben ondan daha fazla döndürebiliyorum, tamamen dalgınlık vazyeti kolu bacağı normalmiş Bu resimde yanlış olan nelerdir?
Bu mesajdan alıntı yap
skyfox isimli Üye şimdilik offline konumundadır

skyfox

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 19-01-2010 #36
sağ pencerenin önündeki ayaklı lamba değilmi eğer o ayaklı lamba ise lambanın üst şapka kısmı ters tavanımı aydınlatıyo o anlamadım.
Dolaylı aydınlatma sağlayan "Lambader" olduğunu düşünmüştüm. (Halâ öyle düşünüyorum.) Bu resimde yanlış olan nelerdir?

TV gibi görünen nesne mönitör olabilir diye aklımdan geçmişti ama, arka taraftaki siyahlık çiçekle karışmış olduğundan, onun kablo mu gölge mi olduğuna karar veremedim. Çünkü diğer kablo beyaz, o siyah. Monitörlerde iki kablo olur ama (genellikle) aynı renktedir.
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-01-2010 #37
-Tavan çok mu yüksek?? Bu resimde yanlış olan nelerdir?
-Kapının yanındaki ceketle aynaya yansıyan ceket aynı bile değil, aynaya yansırken form değiştirmiş heralde Bu resimde yanlış olan nelerdir?
-Pencerenin dışa bakması gereken kısım içeri bakıyor gibi geldi bir de bana.
-Adamın pantolonunda sağ paçasında bi sorun olduğu çok açık, pantolon katılaşmış gibi duruyo, üstelik kot pantolonda kat izi olmaz Bu resimde yanlış olan nelerdir?
ayak numarası da çok küçük hatta sanırım sağ ayak sol ayaktan daha küçük Bu resimde yanlış olan nelerdir?
-Ayrıca o sehpa o monitörü nasıl taşıyor?? Bu resimde yanlış olan nelerdir?
Bu kadar Bu resimde yanlış olan nelerdir?
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-01-2010 #38
sağ pencerenin önündeki ayaklı lamba değilmi eğer o ayaklı lamba ise lambanın üst şapka kısmı ters tavanımı aydınlatıyo o anlamadım.
:alkis::alkis: o model için doğru tahmin Bu resimde yanlış olan nelerdir?1:

-Tavan çok mu yüksek?? Bu resimde yanlış olan nelerdir?
-Kapının yanındaki ceketle aynaya yansıyan ceket aynı bile değil, aynaya yansırken form değiştirmiş heralde Bu resimde yanlış olan nelerdir?
-Pencerenin dışa bakması gereken kısım içeri bakıyor gibi geldi bir de bana.
-Adamın pantolonunda sağ paçasında bi sorun olduğu çok açık, pantolon katılaşmış gibi duruyo, üstelik kot pantolonda kat izi olmaz Bu resimde yanlış olan nelerdir?
ayak numarası da çok küçük hatta sanırım sağ ayak sol ayaktan daha küçük Bu resimde yanlış olan nelerdir?
-Ayrıca o sehpa o monitörü nasıl taşıyor?? Bu resimde yanlış olan nelerdir?
Bu kadar Bu resimde yanlış olan nelerdir?
::rofl: harika abartmışsın :handshake: kutlarım Bu resimde yanlış olan nelerdir? bozuk düzendeki garip giyinen adamlara verilen isme kısaca paçoz deniyor ya, işde bu adamda öyle bişey, ayakkabı numarasında bi sorun yok gibi ama ayakkabı bağsı en altdan bağlanmış , heralde ipi yetmedi Bu resimde yanlış olan nelerdir?
Bu mesajdan alıntı yap
graffi3D isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffi3D

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-01-2010 #39
::rofl: harika abartmışsın :handshake: kutlarım Bu resimde yanlış olan nelerdir? bozuk düzendeki garip giyinen adamlara verilen isme kısaca paçoz deniyor ya, işde bu adamda öyle bişey, ayakkabı numarasında bi sorun yok gibi ama ayakkabı bağsı en altdan bağlanmış , heralde ipi yetmedi Bu resimde yanlış olan nelerdir?
Bu resimde yanlış olan nelerdir? Ama diğerleri doğru değil mi yani şimdi?
Bu mesajdan alıntı yap
Gökhan YILMAZ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gökhan YILMAZ(35)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 20-01-2010 #40
Bu resimde yanlış olan nelerdir? Ama diğerleri doğru değil mi yani şimdi?
hatalar yavaş yavaş ortaya çıkınca sen bile inanamicaksın Bu resimde yanlış olan nelerdir?1:doğru bildiğin nesnelerde şüpheye düşebilirsin :smile:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Doğru mu? Yanlış mı? (Oyun) Önder Adem Eğlenelim, Öğrenelim 156 12-11-2010 17:32:24
Mail Yanlış Yere Giderse :D Andrerendless Graficafe 8 10-08-2009 11:27:19
Komik ve kötü yanlış anlaşılmalar irm.art Video Paylaşımları 15 14-04-2009 14:23:37
Yanlış Eleştir Yapanlara Eleştiri sedat695 Graficafe 12 08-07-2008 14:11:43

Kapat
Şifremi Unuttum?