bugün moralimi bozan olay...

Grafik Tasarımcıların Soru ve Sorunları - bugün moralimi bozan olay... ...

Cevapla
bugün moralimi bozan olay...
GRAFİMERVE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

GRAFİMERVE(28)

Grafiker / Kocaeli

Standart

bugün moralimi bozan olay...

Alt 07-05-2009 #1
Sponsorlu Bağlantılar

arkadaşlar dün bir işe girdim beni aldıklarında elemanı yoktu iş yerinin birgün sonra ancak işe başlayabilirim demiştim. onlarda tamam dedi ve bende işe başladığımda başka bir grafiker arkadaş daha aldıklarını gördüm, benden daha tecrübeli beraber çalışacağımızı söylediler ve 1 bilgisayarda beraber çalıştık
birgün boyunca akşamüstü müdüre ait olan bilgisayara geçmemi istediler oraya oturup kartvizit yaptım çıkmama 1 saat belki daha az süre vardı kartvizitin örneği elimde vardı aynısı olacaktı üzerindeki logo zaman aldı biraz kartvizit 7 dk' da biter mi arkadaşlar benden 7'dk da bitirmemi istediler.
sabahta bir broşür verdiler onuda 20 dk'da bitirmemi istediler sorun bende mi?
yoksa onlarda mı anlayamadım sizce nedir arkadaşlar?
elimin yavaş olduğunu beni satışa almak istediklerini söylediler.
ve bende kabul etmedim işten çıktım ağlaya ağlaya..
bana bu konuda yardımcı olur musunuz?
yoksa bu mesleği bırakmayı düşünüyorum insanlarla uğraşması çok zor.

(konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.)
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

grafikçe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

grafikçe_

Eğitimci / Eskişehir

Standart
Alt 07-05-2009 #2
                             Sponsorlu Bağlantılar
adına üzüldüm gerçekten..bozma moralini herşeyin hayırlısı sonuçta umarım daha iilerini bulursunbugün moralimi bozan olay...ama gerçekten insanlarla uğraşması zor galiba..
Bu mesajdan alıntı yap
AS_MASK isimli Üye şimdilik offline konumundadır

AS_MASK

Hiç Biri / Sivas

Standart
Alt 07-05-2009 #3
sakın moralini bozma zaten moralini bozacak bir durum yok işletme sahipleri veya yöneticileri senden 7dk lık bir iş istemiş sende elinden geleni yapmışsındır muhakkak benim güldügüm konu 1pc 2 grafiker iyiki orada 4 pc yok ozamn işler daha kısa zamnda bitmesi istenirdi herneyse bir kapı kapanır diyer kapı sensor lüdür otomatik olarak açılacaktır.
Bu mesajdan alıntı yap
Yunus PARLAR isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yunus PARLAR(31)

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 07-05-2009 #4
Öncelikle yaşamış olduğun olay adına geçmiş olsun diliyorum Merve. Bu aslında bizim pek sıklıkla yaşadığımız sıkıntılı bir durum. Tasarımı zamanla sınırlandıkmak ve çıkacak bu işten birşeyler beklemek gerçekten vahim bir durum fakat hepimizin bu şartlar altında çalıştığıda bir gerçek. İnsanlar ne kadar mesleki anlamda tecrübeye sahip olursa olsun her insanın bir yeterlilik düzeyi vardır. İsteklerde bu doğrultuda olmalı diye düşünüyorum. Yaşadığın talihsiz durum adına üzüldüm cidden fakat durum ne olursa olsun seni mesleğinden soğutmamalı. Bence aksine daha fazla sarılarak bazı insanları utandırmalısın. Güzel bir başlangıç yapmanı diliyorum...
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 07-05-2009 #5
İnsanlara Yaranmak Gerçekten Cok Zor Sen Bozba Moralini, Dert Sitres İnsanı Yer Bitirir Onlar SEnin Değerini Bilemiş onlar üzülsün Sen üzülme bugün moralimi bozan olay...
Bu mesajdan alıntı yap
GRAFİMERVE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

GRAFİMERVE(28)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 07-05-2009 #6
zor günümdede yorumlarınızla beni desteklediğiniz için çok teşekkür ederim.
şuan sinirden ağlıyorum haklısınız bi kapı kapanır diğeri açılır bu kapılar sürekli açılıp kapanıncada insanın morali bozuluyor meslekten soğuyor.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 07-05-2009 #7
İşte Morel Bu Bi Bozulur bi Yapılır Sen üzülme Moralini Yüksek Tut Sen üzüldükce Onlar Güler Onlara Bu fırsatı Verme Sen Dert Etme Bu Günler Gelir Geçer bugün moralimi bozan olay...
Bu mesajdan alıntı yap
GRAFİMERVE isimli Üye şimdilik offline konumundadır

GRAFİMERVE(28)

Grafiker / Kocaeli

Standart
Alt 07-05-2009 #8
İşte Morel Bu Bi Bozulur bi Yapılır Sen üzülme Moralini Yüksek Tut Sen üzüldükce Onlar Güler Onlara Bu fırsatı Verme Sen Dert Etme Bu Günler Gelir Geçer bugün moralimi bozan olay...
sağolun bugün moralimi bozan olay... öyle yapmaya çalışıcam.
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 07-05-2009 #9
İlk Günler Zor Gelir Sonra Alışırsın Hayat Psikolojhiye Bağlı İyi olursa Hayattan Zevk Alırsın Ama Psikolojin bozuksa Dünyalar da Senin Olsa Üzgün Olursun..
Pozitif Düşünmeye bak Misal: Elindeki Su Bardağının Yarısı Mı Döküldü Bırak üzülme
Şükretki Diğer Yarısı Elinde bugün moralimi bozan olay...
Bak Böle Düşünürsen Ne olrusa olsun Dert Etmezsin bugün moralimi bozan olay...
Hayat Tecrübesi Bu DEdiklerim Buna Emin Ol bugün moralimi bozan olay...
Bu mesajdan alıntı yap
namasteeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

namasteeee

Hiç Biri / İstanbul

Standart

Cevap

Alt 07-05-2009 #10
arkadaşlar dün bir işe girdim beni aldıklarında elemanı yoktu iş yerinin birgün sonra ancak işe başlayabilirim demiştim. onlarda tamam dedi ve bende işe başladığımda başka bir grafiker arkadaş daha aldıklarını gördüm, benden daha tecrübeli beraber çalışacağımızı söylediler ve 1 bilgisayarda beraber çalıştık
birgün boyunca akşamüstü müdüre ait olan bilgisayara geçmemi istediler oraya oturup kartvizit yaptım çıkmama 1 saat belki daha az süre vardı kartvizitin örneği elimde vardı aynısı olacaktı üzerindeki logo zaman aldı biraz kartvizit 7 dk' da biter mi arkadaşlar benden 7'dk da bitirmemi istediler.
sabahta bir broşür verdiler onuda 20 dk'da bitirmemi istediler sorun bende mi?
yoksa onlarda mı anlayamadım sizce nedir arkadaşlar?
elimin yavaş olduğunu beni satışa almak istediklerini söylediler.
ve bende kabul etmedim işten çıktım ağlaya ağlaya..
bana bu konuda yardımcı olur musunuz?
yoksa bu mesleği bırakmayı düşünüyorum insanlarla uğraşması çok zor.

(konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.)
Arkadaşım, başına gelen olaya üzüldüm, gerçekten.
Bence sen en iyisini yaptın, üzülme üzerine fazla gelmişler.
İnsanlardan bazıları (hepsi değil) iletişim problemleri var,
eminim bir insanla konuşmasını bilselerdi, belkide sen
kendinde yeni bir yetenek keşfedecektin (Satış/Müşteri temsilciliği) bugün moralimi bozan olay...

Ama üzülme çok uğraştım 3 Aydır bende iş bulamdım.
Biryerlerde çalışmaktan vazgeçtim artık,
evde kendi başıma çalışmaya kararverdim.

Bu sitedeki arkadaşlar sağolsun,
-Freelance Çalışmak- fikrini kavramama yardımcı oldular.

Seçim zamanı işsizken Köyde oturduğum halde, Muhtarlara
Afiş ve el ilanları yaptım,
Bakkalımıza yol tabelaları ve elilanları yaptım.
Yani baya iş yapıyorum ufak ufak başladım.

Şimdide Köydeki kahvaltı evlerinden birine Menü tasarımı yapıyorum.

Ve bir yandan kendimi webmasterlik için eğitime çektim.

Sana bişey diyeyimmi Freelance çalışmakla ilgili araştırma yap.
(benim cevapverdiğim konularla ve kendi açtığım konularıma da bakabilirsin)

Sonra kendinden emin ol gerisinide Allah'a bırak. Yani teslimiyet dedikleri.
Kendini denize at o seni yukarı kaldırır. Ama çabalarsan bataırır.

Sana bir tavsiye Düşüncelerin Geleceğini hazırlıyor.
Moralini yüksek ve sabit tut.
Sadece sebepsiz bir gülümseme dahi insan vücudunda fiziksel bir değişiklik meydana getiriyor. (Mesela bir limonu ısırdığını hayal ederken ağzının suyunun akması gibi)

Göremediğin bir boyutta düşüncelerin sana yol açıyor kendi geleceğini yaz.
Nasıl bir geleceğin olmasını istersin ? :>
Anlamışsındır umarım, yardımcı olmuşumdur inşAllah biraz sana...

Kendine ve sana saygısız davrananlara sevgini ver,
özünde kötü olan kimse yok, karşılıkda bekleme üzülürsün.

İyi çalışmalar....
Bu mesajdan alıntı yap
Sponsor Links

Grafikerler.net Reklamları

Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
İnanılmaz Bir Olay Krovzapah Fotoğrafçılık 1 27-01-2009 16:33:52
Reklamcı ve Fıkra gibi olay zyr Graficafe 4 13-09-2008 21:14:50
Mistik Olay Yeliz GÖKÇEN Sinema & Tiyatro 7 15-07-2008 12:36:40
İgnore Olayı Elsi Freehand 13 20-12-2007 12:56:56

Kapat
Şifremi Unuttum?