bunları çizen elleri öpmek lazım

Karakalem - bunları çizen elleri öpmek lazım ...

Cevapla
bunları çizen elleri öpmek lazım
yorgunella isimli Üye şimdilik offline konumundadır

yorgunella

Grafiker / İstanbul

Dosya22
Alt 04-02-2009 #31
Sponsorlu Bağlantılar

way bea bya ii ypmış gerjk gibi olmş
Türkçe konuşurmusunuz!

forum kuralları:

Forum Kuralları (Mutlaka Okuyunuz)


resim gibi diilde siyah beyaz fotoğraf gibi duruo =) ama o insanların bunları çizmek için kateddikleri yok düşünlürse doal yani..bunu çizende insan sonuçta bunları çizen elleri öpmek lazım
arkadaşım ciddiyemi almıyorsunuz??
forumda türkçe olmayan kelimeler kullanmak yasak..
uyarılmasına rağmen buna devam etmekte yasak..
bir yorum altınızda yazmıştım zaten lütfen daha hassas olurmusunuz....

Forum Kuralları (Mutlaka Okuyunuz)
Bu mesajdan alıntı yap
Standart
Alt 08-02-2009 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
vay be çok güzel çizmişsin
Bu mesajdan alıntı yap
sansiri isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sansiri(41)

Grafiker / Muğla

Standart
Alt 08-02-2009 #33
ilk 3 çalışma photoshop değilse valla süper olmuş sonuçta bende güzel sanatlar eğitimi aldım ve resim yeteneğimde iyidir ama burada ilk 3 resimde bir anormallik var doğrusu diğerleri karakalem adına ciden marifet istiyor.

dediğim gibi photoshoplu gibi görünenler gerçekten orjinalse tebrik ediyorum sanatçımızı bunları çizen elleri öpmek lazım
Bu mesajdan alıntı yap
kaplanlazer_20 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

kaplanlazer_20

Baskıcı / Denizli

Standart
Alt 09-02-2009 #34
kardeşim bunlar biraz yapmacık duruyor hiç te kara kaleme benzemiyor aralarından bazıları heriç!!
Bu mesajdan alıntı yap
güneş gün isimli Üye şimdilik offline konumundadır

güneş gün

Eğitimci / Tokat

Standart
Alt 11-02-2009 #35
harika benimde inanasım gelmiyor ya bu kadar mı olur
Bu mesajdan alıntı yap
osman_anz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

osman_anz

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 16-02-2010 #36
en alttaki çocuk çizim değil eline bakın anlarsınız tuttuğu şeyden parmakların ucuna dikkat (yani ben öle gördüm bilmiyom artık)
Bu mesajdan alıntı yap
Selimsel isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Selimsel

Grafiker / Bursa

Standart
Alt 16-02-2010 #37
çok gercekcı ...
Bu mesajdan alıntı yap
fundabalci isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fundabalci

Öğrenci (Grafik) / Kocaeli

Standart
Alt 17-02-2010 #38
çok gerçekçi olmuş, bayıldım resmen, ellerine sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 17-02-2010 #39
çok güzel ve gerçekci duruyor

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
AyseV isimli Üye şimdilik offline konumundadır

AyseV

Öğrenci (Grafik) / Yurtdışı

Standart
Alt 22-04-2010 #40
hayran kaldim, coook guzel (:
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
bunlari, bunları, çizen, elleri, lazim, lazım, opmek, öpmek

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Tasarımcı mısın o zaman bunları bileceksin Engin BÜTÜN Temel Tasarım İlkeleri 204 16-11-2011 11:35:57
logo çizen arkadaşlar dikkat edin. yoksa!... N/A2 Logo Tasarımları 17 16-08-2009 15:13:12
bunları biliyor muydunuz? ŞENGÜL BOZKURT Graficafe 2 14-07-2008 08:36:46
bunları yemeğe kim kıyabilir :) MONASTERY Graficafe 18 08-05-2008 14:27:49

Kapat
Şifremi Unuttum?