bunu ücretli çizebilecek arkadaş :?

Sonuçlanan İlanlar - bunu ücretli çizebilecek arkadaş :? ...

 
bunu ücretli çizebilecek arkadaş :?
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 17-04-2010 #11
Sponsorlu Bağlantılar

Bu vektörün telif hakkı size mi ait acaba?
Değilse almayı düşünüyor musunuz çizdirmeden önce?
Çizerim diye zıplayan zevat bunu düşünmedi mi hiç?
Sonra birisi sizin herhangi birinizin logosunu alıp bir yerde kullansa bas bas bağrınırsınız ama telif hakkı emek bilmemne diye...

Bunları bi düşünmek lazım...
register edilmemiş bir üründür ..
17 yaşında yurt dışında bizim tandııgımız bizim çin yapmış bir çocuktur ama çocuk işte başka bir anlaşmazlıktan dolayı gödnermiyor bize vectoru ..

telif hakkı yok olsa dahi
lütfen bilmediğiniz konu hakkında sırf yorum yapmak için yorum yapmayın...

Telif hakkı için kopyalayan çizen kişi bilmez zaten baglamazda
eger öyle olsa akşama kadar kaç firmanın işini yapıyoruz örneğin beyaz eşya firmasına kataog yapıyoruz aeg arçelik vs.. bir suru logu ve onlara ait görsel koyuyor bizde uyguluyoruz bu arkadaşlar bu logoları kullanamk için telif hakkı almış mı :?
hayır almamışlar
ozaman her koyacagımız karakter reism vector için bütün müşteilerden elinde belgelerle gelemsini istememiz lazım biz nerdne bilelim binlerce firma milyonlarca marka ve telif hakkı olan çizim var .. hanigis register eidldi diye..

Cezai işlemlerde
register edilen bir ürünü kopyalayan birdaha çizen değil o ürünün çizildikten sonra uygualasını kullanan firmaya yaptırım yapılır..
yani bu vectoru bastırıpta ürünlerinde kullanan firma tsbit edildikten sonra ceza uygulanır gidipte çizimi yapana ceza vermezler..

heryerde çizim yapılabilir çizenin yeri sabit değildir..
ama ürünü satan / sattıran kişilerin belirli yerleri vardır ..

eğer dediğiniz mantıkla düşünsek herkesten her logo için telif istesek yada her resim için sonra ellerinde bir 100 sayfalık katalog yaptırmak isteyne müşteri bavulla evrak getirmesi lazım bu şu resmin bu bu logonun vs.. diye...

açıklayıcı olabilmişimdir umarım ..
o şekilde söyleyipte yapmayan arkadaşlarda ben freelance paraya ihtiacı olan arkadaş arıyorum zevkine iş yapan değil..
illaki biizmde saygımız var ama bu saygısızlık dğil zaten siz işinizi yapar paranızı alırsınız telif sorunu kullanan firmaya aittir onların sorunudur zaten biri ceza alacaksada bu saygısızlık değil telifi ödemedikleri için ya firmanın ürünleri iptal edilir yada telifi öderler..


,tşk ederim..
chuckie_tuce isimli Üye şimdilik offline konumundadır

chuckie_tuce

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 17-04-2010 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
********* ekleyn görüşelim
tarzan45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tarzan45

Grafiker / Manisa

Standart
Alt 18-04-2010 #13
register edilmemiş bir üründür ..
17 yaşında yurt dışında bizim tandııgımız bizim çin yapmış bir çocuktur ama çocuk işte başka bir anlaşmazlıktan dolayı gödnermiyor bize vectoru ..

telif hakkı yok olsa dahi
lütfen bilmediğiniz konu hakkında sırf yorum yapmak için yorum yapmayın...

Telif hakkı için kopyalayan çizen kişi bilmez zaten baglamazda
eger öyle olsa akşama kadar kaç firmanın işini yapıyoruz örneğin beyaz eşya firmasına kataog yapıyoruz aeg arçelik vs.. bir suru logu ve onlara ait görsel koyuyor bizde uyguluyoruz bu arkadaşlar bu logoları kullanamk için telif hakkı almış mı :?
hayır almamışlar
ozaman her koyacagımız karakter reism vector için bütün müşteilerden elinde belgelerle gelemsini istememiz lazım biz nerdne bilelim binlerce firma milyonlarca marka ve telif hakkı olan çizim var .. hanigis register eidldi diye..

Cezai işlemlerde
register edilen bir ürünü kopyalayan birdaha çizen değil o ürünün çizildikten sonra uygualasını kullanan firmaya yaptırım yapılır..
yani bu vectoru bastırıpta ürünlerinde kullanan firma tsbit edildikten sonra ceza uygulanır gidipte çizimi yapana ceza vermezler..

heryerde çizim yapılabilir çizenin yeri sabit değildir..
ama ürünü satan / sattıran kişilerin belirli yerleri vardır ..

eğer dediğiniz mantıkla düşünsek herkesten her logo için telif istesek yada her resim için sonra ellerinde bir 100 sayfalık katalog yaptırmak isteyne müşteri bavulla evrak getirmesi lazım bu şu resmin bu bu logonun vs.. diye...

açıklayıcı olabilmişimdir umarım ..
o şekilde söyleyipte yapmayan arkadaşlarda ben freelance paraya ihtiacı olan arkadaş arıyorum zevkine iş yapan değil..
illaki biizmde saygımız var ama bu saygısızlık dğil zaten siz işinizi yapar paranızı alırsınız telif sorunu kullanan firmaya aittir onların sorunudur zaten biri ceza alacaksada bu saygısızlık değil telifi ödemedikleri için ya firmanın ürünleri iptal edilir yada telifi öderler..


,tşk ederim..
1) bahsettiğiniz gibi bir durum varsa ortada zaten mesele yok.
2) siz benim neden bahsettiğimi tam olarak anlamış olmanıza rağmen türkçemizin eslatikliğinden bol miktarda faydalanarak işi çok garip yerlere götürmüşsünüz.

Demek istediğim açık ve siz de bunu izah etmişsiniz zaten... Gerisi fasarya olmuş...
Teşekkürler...
s_dizmen isimli Üye şimdilik offline konumundadır

s_dizmen

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2010 #14
vektörel çizimi freehanda yapabilirim ama hemen bitmez...
author isimli Üye şimdilik offline konumundadır

author

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 27-04-2010 #15
register edilmemiş bir üründür ..
17 yaşında yurt dışında bizim tandııgımız bizim çin yapmış bir çocuktur ama çocuk işte başka bir anlaşmazlıktan dolayı gödnermiyor bize vectoru ..

telif hakkı yok olsa dahi
lütfen bilmediğiniz konu hakkında sırf yorum yapmak için yorum yapmayın...

Telif hakkı için kopyalayan çizen kişi bilmez zaten baglamazda
eger öyle olsa akşama kadar kaç firmanın işini yapıyoruz örneğin beyaz eşya firmasına kataog yapıyoruz aeg arçelik vs.. bir suru logu ve onlara ait görsel koyuyor bizde uyguluyoruz bu arkadaşlar bu logoları kullanamk için telif hakkı almış mı :?
hayır almamışlar
ozaman her koyacagımız karakter reism vector için bütün müşteilerden elinde belgelerle gelemsini istememiz lazım biz nerdne bilelim binlerce firma milyonlarca marka ve telif hakkı olan çizim var .. hanigis register eidldi diye..

Cezai işlemlerde
register edilen bir ürünü kopyalayan birdaha çizen değil o ürünün çizildikten sonra uygualasını kullanan firmaya yaptırım yapılır..
yani bu vectoru bastırıpta ürünlerinde kullanan firma tsbit edildikten sonra ceza uygulanır gidipte çizimi yapana ceza vermezler..

heryerde çizim yapılabilir çizenin yeri sabit değildir..
ama ürünü satan / sattıran kişilerin belirli yerleri vardır ..

eğer dediğiniz mantıkla düşünsek herkesten her logo için telif istesek yada her resim için sonra ellerinde bir 100 sayfalık katalog yaptırmak isteyne müşteri bavulla evrak getirmesi lazım bu şu resmin bu bu logonun vs.. diye...

açıklayıcı olabilmişimdir umarım ..
o şekilde söyleyipte yapmayan arkadaşlarda ben freelance paraya ihtiacı olan arkadaş arıyorum zevkine iş yapan değil..
illaki biizmde saygımız var ama bu saygısızlık dğil zaten siz işinizi yapar paranızı alırsınız telif sorunu kullanan firmaya aittir onların sorunudur zaten biri ceza alacaksada bu saygısızlık değil telifi ödemedikleri için ya firmanın ürünleri iptal edilir yada telifi öderler..


,tşk ederim..

Nereden çıkarıyorsunuz çizen kişinin hukuki sorumluluğu olmadığını? Hem hukuk bilmiyorsunuz hem de hukukçu gibi konuşuyorsunuz.

Eğer bu çalışmayı bitmap'den vektörel'e çeviren kişi; tüzel kişi ise hukuki sorumluluk kurum üzerinden işletilir.

Ancak, burada verilen ilana göre vektörel'e çevirecek "özel kişi" yani bir grafik tasarımcı, illustrator vb.'dir. Bu kişi, Türkiye'de Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında yargılanır.

"Yurtdışındaki 17 yaşındaki o çocuk" durumun farkına varırsa, çalışmanın kullanım amacına göre hem yaptırana hem de yapana onbinlerce dolarlık dava açabilir ve kazanır.
workmedya isimli Üye şimdilik offline konumundadır

workmedya

Hiç Biri / Konya

Dosya13
Alt 28-04-2010 #16
register edilmemiş bir üründür ..
17 yaşında yurt dışında bizim tandııgımız bizim çin yapmış bir çocuktur ama çocuk işte başka bir anlaşmazlıktan dolayı gödnermiyor bize vectoru
ilginç....sizde başkasına çizdiriyorsunuz demek....
iyireklam10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

iyireklam10

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-04-2010 #17
ilginç....sizde başkasına çizdiriyorsunuz demek....
başkasına çizdirmiyorum bir arkadaşımın arkadaşı ona çizmiş sonra kullanmaya başladıklarında bitmap ları araları bozuldugundan vectoru yolalmamış olay bu kadar basit ..

ayrıca çizimi ücretli olarak yaptırdım ve konu halledilmiştir ilgi gösteren arkadaşlara teşekkür ederim...
chuckie_tuce isimli Üye şimdilik offline konumundadır

chuckie_tuce

Grafiker / Ankara

Standart
Alt 10-05-2010 #18
*********
tuves isimli Üye şimdilik offline konumundadır

tuves

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 14-06-2010 #19
eğer ilanınız güncelse 1 gün içerisinde çizip teslim edebilirim fiyat hakkında konuşmak isterseniz *********
aspirin_00 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

aspirin_00

Grafiker / Trabzon

Standart
Alt 14-06-2010 #20
vektor programları var onlarla vektöre çevir olmadı iyi çizen birilerine yaptır.
 

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Bu Resmi Çizebilecek Arkadaşlar? K.Sancak İllüstrasyon Çalışmaları 4 01-03-2010 13:02:59
Illustrator çizebilecek arkadaşlar yhertem Sonuçlanan İlanlar 3 24-02-2010 11:19:52

Kapat
Şifremi Unuttum?