çift yüzlü el broşuru

Kitap kapağı, broşür, menü vb. - çift yüzlü el broşuru ...

Cevapla
çift yüzlü el broşuru
graffiti82 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graffiti82

Grafiker / Isparta

Standart
Alt 07-08-2008 #11
Sponsorlu Bağlantılar

teşekkürler arkadaşlar kıymetli yorumlarınız için....

tasarım baskıya gönül rahatlığıyla girdi
Bu mesajdan alıntı yap
Fatos KESKİN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Fatos KESKİN

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 07-08-2008 #12
                             Sponsorlu Bağlantılar
1. çalışma çok güzel olmuş eline sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
sentelay isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sentelay

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-08-2008 #13
tasarimini beğendim renk uyumu var kendini eksiksiz ifade ediyo, anlaşılır...sadece diğer yorumlardaki gibi firma logosu sırıtmış ona bi çözüm düşünülebilirdi ama çalışma baskıya gitmiş, eline sağlık...
Bu mesajdan alıntı yap
Totem isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Totem

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-08-2008 #14
tasarım için emeğinize sağlık yine yorum yapmıyacaağım ama,
firmaların suçumu yoksa fotoğraçınınmı bilinmez tanıtılacak ürünün reklamda ambalajları üstündeyken tanıtılması ve ya sunulması benim için çok enteresan bir durum...
tasarımı yapan kişininde buna dikkat edip uyarması gerekir lakin böyle istenmişse yapacak bir şey yok...
emeğinize sağlık...
Bu mesajdan alıntı yap
burcuozenxx isimli Üye şimdilik offline konumundadır

burcuozenxx

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 09-08-2008 #15
Genel olarak güzel bi çalışma. Fakat logodaki mavi renk çok göze batıyo.
Bu mesajdan alıntı yap
raiff isimli Üye şimdilik offline konumundadır

raiff

Eğitimci / Tokat

Standart
Alt 09-08-2008 #16
Güzel çalışma ama zeminde kırmızı ve tonlamasında CMYK dan RGB ye geçişte renk kaybı çok oluyor. Baskıda bizim gördüğümüz gibi çıkacağını sanmıyorum.
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
broşuru, cift, yüzlü

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
11,5 x 24 cm çift taraflı elilanı peri Kitap kapağı, broşür, menü vb. 13 11-02-2012 11:48:10
Çift Renkli Yazı Seyit Tiken Folyo kesim 9 10-09-2008 11:08:54
Makinam Çift Basıyor Aragorn Dijital makineler 7 14-07-2008 11:29:15
İki yüzlü brhnkrn Karakalem 9 10-11-2007 22:32:09

Kapat
Şifremi Unuttum?