çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.

Graficafe - çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır. Sponsorlu Bağlantılar Rusların bi atasözü vardır "çirkin kadın yoktur, az votka vardır" bu da böyle birşey galiba. Teşekkürler güzel paylaşım....

Cevapla
çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #41
Sponsorlu Bağlantılar

Rusların bi atasözü vardır "çirkin kadın yoktur, az votka vardır" bu da böyle birşey galiba. Teşekkürler güzel paylaşım. çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.

Dizlerimin üstünde yaşamaktansa, ayaklarımın üstünde ölmeyi tercih ederim...

Bu mesajdan alıntı yap
CrystaLize isimli Üye şimdilik offline konumundadır

CrystaLize(28)

Matbaacı / Mardin

Standart
Alt 08-04-2010 #42
                             Sponsorlu Bağlantılar
eşeğe altın semer vursan da eşek yine eşek. Ne derseniz deyin. Bu kadınlar makyaj sonrası yine balkabağına dönüşecek. Makyajlı halleri bile güzel değil...
Bu mesajdan alıntı yap
Grafink isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Grafink(38)

Clone Trooper

Sanat Yn. / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #43
yeteri kadar tekila ile, kadınlar bu tip meşakatli dertlerden kurtulabilirler aslında çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.

Out of the code, into the fire...

Bu mesajdan alıntı yap
ma®tin isimli Üye şimdilik offline konumundadır

ma®tin

O®jinal

Hiç Biri / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #44
yeteri kadar tekila ile, kadınlar bu tip meşakatli dertlerden kurtulabilirler aslında çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.
Aynen katılıyorum.



çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.Dçirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.
Bu mesajdan alıntı yap
artdevil isimli Üye şimdilik offline konumundadır

artdevil(35)

Grafiker / Sakarya

Standart
Alt 08-04-2010 #45
Rusların bi atasözü vardır "çirkin kadın yoktur, az votka vardır" bu da böyle birşey galiba. Teşekkürler güzel paylaşım. çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.
yeteri kadar tekila ile, kadınlar bu tip meşakatli dertlerden kurtulabilirler aslında çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.
sanırım ikinize katılıyorum arkadaşlar çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.D

hadi estetik veya ps ile kadınları güzelleştirdik diyelim yaa susmarlı için ne kullanmalıyız :P
tabiki votka veya tekila :rofl:
Bu mesajdan alıntı yap
Grafink isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Grafink(38)

Clone Trooper

Sanat Yn. / İzmir

Standart
Alt 08-04-2010 #46
tekila diğer içkilere nazaran biraz daha temiz sanki, votka bulantı falan yapıyor, bira şişiriyor, rakı yakıyor viski fiyat performans açısından sorunlu vs... Tekila kısadan çözüme ulaşıyor, ayılırken de bünyede ağırlık yaratmıyor... Bence bu tip ihtiyaçlar için en iyi çözüm çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır. Ayrıca susmasını istiyorsanız bir iki vuruş ta partnerinize sunuyorsunuz. hem boğazı yaktığı için hemde hemen sarhoş ettiği için kelimeleri toparlayamıyorlar... çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.

Out of the code, into the fire...

Bu mesajdan alıntı yap
sevgiden-iz isimli Üye şimdilik offline konumundadır

sevgiden-iz

Hiç Biri / Ankara

Standart
Alt 08-04-2010 #47
Bence klasik olacak ama güzellik çirkinlik göreceli bir kavram. Ama ben mutsuzsam, amaçsızsam çirkinim.
Bu mesajdan alıntı yap
bariodesing isimli Üye şimdilik offline konumundadır

bariodesing

Öğrenci (Grafik) / İstanbul

Standart
Alt 30-07-2010 #48
banada ordan bi shakira rihanna karısımı yapın çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır. çirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır. güzel paylasım
Bu mesajdan alıntı yap
oreiro isimli Üye şimdilik offline konumundadır

oreiro

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 30-07-2010 #49
aman tanrımçirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.uke:
Bu mesajdan alıntı yap
Mir@l@y isimli Üye şimdilik offline konumundadır

[email protected]@y

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 19-10-2010 #50
Bu kadınlar cidden çirkinmiş ama yaaaçirkin kadın yoktur. bakımsız kadın vardır.))))
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Tags
bakımsız, çirkin, kadın, vardır, yoktur

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Hayalimdeki kadın:) sadecedize Dijital Sanat 27 28-05-2008 20:44:15
bilgisayar ve kadın... N/A2 Graficafe 9 16-05-2008 14:07:01
Bir kadın çizebilmek deryakrcp Karakalem 9 14-05-2008 12:48:38
kadın olmak ana olabilmek (kadın hayattır aslında) N/A2 Graficafe 5 29-04-2008 09:43:10

Kapat
Şifremi Unuttum?