Çizimlerim-Hayat Ağacı

Karakalem - Çizimlerim-Hayat Ağacı ...

Cevapla
Çizimlerim-Hayat Ağacı
narabi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

narabi

Grafiker / Van

Standart
Alt 22-11-2009 #31
Sponsorlu Bağlantılar

çok değişik ve güzel bir çalışma fakat anatomy hataları olduğunu söylemeden edemiyecemÇizimlerim-Hayat Ağacı
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 23-11-2009 #32
                             Sponsorlu Bağlantılar
çok değişik ve güzel bir çalışma fakat anatomy hataları olduğunu söylemeden edemiyecemÇizimlerim-Hayat Ağacı
teşekkür ediyorum yorumunuz için. değişik ve güzel bulmanız beni sevindirdi.
keşke anatomi hatalarımı da belirtseydiniz. daha bi sevinir, düzeltmeye çalışırdımÇizimlerim-Hayat Ağacı
Bu mesajdan alıntı yap
Nihat BAYSAL isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nihat BAYSAL(46)

Hiç Biri / Elazığ

Standart
Alt 23-11-2009 #33
Elinize ve emeğinize sağlık.Güzel olduğu kadar farklı bir çalışma.Tebrikler.
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 23-11-2009 #34
Elinize ve emeğinize sağlık.Güzel olduğu kadar farklı bir çalışma.Tebrikler.
çok teşekkür ediyorum efenim bu değerli yorumunuz içun Çizimlerim-Hayat Ağacı
Bu mesajdan alıntı yap
narabi isimli Üye şimdilik offline konumundadır

narabi

Grafiker / Van

Standart
Alt 24-11-2009 #35
solda üst kısımda oturan adama dikkat et bacak tam birleştiği halde ayak topuğu kalçaya değmiyor yanı bacak uzun ama dediğim gibi buna rağmen çok iyi
Bu mesajdan alıntı yap
gfb_cnn_1907 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

gfb_cnn_1907

Grafiker / İzmir

Standart
Alt 24-11-2009 #36
harika olmuş çok düşünülecek bir çalışma hayal gücü harika Çizimlerim-Hayat Ağacı zaten grafiker bir abim vardı bana hep grafiker tasarımcı dediğin düşünceleriyle farklılık yaratır derdi 5 çizgi ile çizdiği araç tasarımı pesinden koşardı... çok özeniyorum bende inş olurum sizlker gibi Çizimlerim-Hayat Ağacı emeginize sağlık başarılar.
Bu mesajdan alıntı yap
Nur isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Nur

Hiç Biri / Yurtdışı

Standart
Alt 24-11-2009 #37
solda üst kısımda oturan adama dikkat et bacak tam birleştiği halde ayak topuğu kalçaya değmiyor yanı bacak uzun ama dediğim gibi buna rağmen çok iyi

evet haklısınızÇizimlerim-Hayat Ağacı orantısızlık var. bakın iyiki söylediniz. ben bunu istiyorum işte Çizimlerim-Hayat Ağacı düzleticiim.. çok teşekkür ediyorum sayın narabi...


harika olmuş çok düşünülecek bir çalışma hayal gücü harika Çizimlerim-Hayat Ağacı zaten grafiker bir abim vardı bana hep grafiker tasarımcı dediğin düşünceleriyle farklılık yaratır derdi 5 çizgi ile çizdiği araç tasarımı pesinden koşardı... çok özeniyorum bende inş olurum sizlker gibi Çizimlerim-Hayat Ağacı emeginize sağlık başarılar.

Çizimlerim-Hayat Ağacı ne güzel bir yorum bu böyle Çizimlerim-Hayat Ağacı çok teşekkür ediyorum değerli kelimeleriniz için..
Bu mesajdan alıntı yap
fener isimli Üye şimdilik offline konumundadır

fener

Grafiker / Gaziantep

Standart
Alt 02-06-2010 #38
güzel bi çalışma elinize sağlık
Bu mesajdan alıntı yap
graf_ipek isimli Üye şimdilik offline konumundadır

graf_ipek

Grafiker / İstanbul

Standart
Alt 03-06-2010 #39
Hayal gücünüzden dolayı sizi tebrik ederimÇizimlerim-Hayat AğacıBiraz daha anatomiye ihtiyaç var diye düşünüyorum.Tabi çalışma sürreal olduğu için sanırım anlatılmak istenen daha önemliÇizimlerim-Hayat Ağacı
Bu mesajdan alıntı yap
_Anathema_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır

_Anathema_(31)

Hiç Biri / İstanbul

Standart
Alt 03-06-2010 #40
Ben nasıl görmemişim bunu:S
Hayata benzettim ağacı.Ki zaten hayat ağacı çiziminin adı.İnişli çıkışlı,değişik insanlar ve her birinin bıraktığı izler.
Tırmanmaktan korkarsam eğer yaşamdan korkmuş sayılmaz mıyım?
Köklerinden başlayıp çıkışa,dallarından en üste kadar çıkmaya çalışmak.Korktuğun yerde durmak.Sonra vazgeçip inmek,Ya da dur devam ediyim diyip yoluna devam etmek.Zihnimde çok şey canlandırdı.Her biri ayrı anlamlı,kağıda çizdiğin her çizgin ayrı güzel.Elinin değdiği herşey anlam kazanıyor boşuna demiyorum. Çizimlerim-Hayat Ağacı
Eline Sağlık Nur'um Çizimlerim-Hayat Ağacı
Bu mesajdan alıntı yap
Cevapla

Benzer Konular
Konu Konu Bilgileri Forum Cevaplar Son Mesaj
Palmiye Ağacı Lazım dileksed Vektörel 12 13-11-2012 15:49:49
soy ağacı:) GRAFİMERVE Kitap kapağı, broşür, menü vb. 15 14-04-2009 20:23:06
.çınar Ağacı. GRAFİMERVE Graficafe 7 25-03-2009 12:23:49

Kapat
Şifremi Unuttum?